Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 5 April 2012

500 RIBU KITA TURUN KE DATARAN MERDEKA!




INI PATRIOT DARI REMBAU





TIADA LAGI SEBAB UNTUK DEMO , KATA KHAIRY
- mkini

MP Rembau, Khairy Jamaluddin berkata BERSIH 2.0 tiada sebab untuk mengadakan perhimpunan kerana kebanyakan tuntutan NGO itu telah ditangani oleh jawatankuasa terpilih khas parlimen (PSC).

Katanya, tujuh daripada lapan tuntutan untuk pilihan raya bersih dan adil itu telahpun dimasukkan dalam syor PSC.

"Satu perkara yang tidak dimasukkan ialah tempoh kempen minimum 21 hari. Semua yang lain telah ditangani, termasuk penambahbaikan yang dijanjikan dalam penggal selepas ini," katanya ketika dalam perbahasan di Dewan Rakyat hari ini.

Khairy mengulas pengumuman BERSIH 2.0 hari ini untuk mengadakan perhimpunan ketiga pada 28 April.

Beliau menyifatkan keputusan tersebut "tidak ikhlas" dan turut menuduh BERSIH 2.0 bersekongkol dengan pembangkang untuk menjadikan isu pilihan raya itu menjadi lebih rumit.

Khairy juga mendakwa perhimpunan itu merupakan satu usaha untuk memanipulasi isu pilihan raya adil untuk agenda lain.

SAORANG LAGI PATRIOT DARI DACCA




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...APA SUDAH JADI DENGAN AHLI DAN PENYOKONG PATRIOT?.... kah kah kah..

kah kah kah... SUDAH PULANG DACCA KE ? ... kah kah kah...

woit.. BAWA LAAA RIBU RIBU LAGI BANGLA... kah kah kah..

kah kah kah... TAKUT KE?.... kah kah kah......

woit...TUNJUK KAN LAAA SAMSENG...MACAM DI IJOK DULU.... kah kah kah..

kah kah kah...MEMANG KAMI ADA AJENDA LAIN.... kah kah kah..

kah kah kah...TAK KAN BARU INI TAHU.... kah kah kah....

woit.... KAH KAH KAH... KAH KAH KAH..... kah kah kah

INI ANGKA KERAMAT


NOTA:
anak muda pelajar dan siswa
mulakan gempur 14 haribulan ini


8 ulasan:

Mamak Bangladeshi berkata...

Ramai warga Bangladesh mendapat IC Biru Malaysia kerana nama mereka nama Islam. Kalau tak percaya, saya harap Tukar Tiub buat tinjauan, pergi ke ajensi-ajensi kerajaan, contoh JPJ. Saya jamin 100% kamu akan jumpa ramai warga Bangladesh yang cuba memohon lesen memandu kereta dengan menggunakan IC Malaysia yang mereka perolehi daripada UMNO.

Saya telah terserempak dengan warga Bangladesh (lebih kurang 30 orang) ini semasa cuba memohon lesen. Semuanya guna IC biru Malaysia untuk memohon lesen memandu.

Jadi pada PRU 13 nanti, sudah tentu akan ada ramai warga Bangladesh dan Indon yang berbaris untuk memangkah BN.

Pakatan Rakyat akan kalah teruk nanti. BN akan kata mereka mendapat mandat baru daripada rakyat sedangkan semua anak muda tulen amat benci si UMNO keparat ini.

Tipu helah yang amat dashyat & terkutuk ini berasal daripada kepala otak Mahathir yang paling jahat dan kejam di Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

Sebut aje nak demo, dah mula dah jadi gila babi

Tanpa Nama berkata...

bro. mana nak beli baju bersih 3.0 ni ....tolong ...

Pro_Pembaharuan berkata...

gua ada pengalaman perit kat ijok... sampai skarang, gua bawak pengalaman itu...

masa PRU12 kat Dewan ape tah kat Gombak, pengumuman Parlimen Gombak diumumkan... time tu hanya berape kerat je pemuda gempur konek kecik... gua perlahan pergi kat diorang kemudian jerit, "KENAPA TAK GARANG SEPERTI KAT IJOK?"

kemudian masa bersih 2.0, gua tengok bebudak patriot, gua jerit lagi "KENAPA TAK SAMSENG CAM KAT IJOK?"

Walaupun jawapan mereka tidak gua dengar, gua tidak peduli...

sebab pengalaman kat ijok gua bawak sampai mati...

Hari ni TT buka balik cerita di Ijok... hari gua jadi pinball dan jugak buah betik yang ditonyoh dengan batang kayu bendera...

Tapi gua bukan pondan... Gua tak suka demo duduk2 ni...

Tanpa Nama berkata...

gua dapat berita gerombolan tengah planning nak tanam bomb lagi di persekitaran dataran merdeka........

Lang berkata...

ada ke lagi patriot nih... bukan ke patriot ini anggotanya terdiri dari warga bangla... dan warga bangla sudah tiada lagi di sini... mereka yg jadi ahli patriot dahulu kini sudah menjadi rakyat malaysia... dan tak layak menjadi ahli partiot...

tunggu batch baru dari bangladesh untuk menjadi ahli patriot yang baru...

Tanpa Nama berkata...

Bukan hanya 500000 di Dataran Merdeka, malahan beribu-ribu lagi di seluruh Negara. Yang sedar, Yang tua, yang muda duduk & Bantah!

Non-Governmental Individual berkata...

khairy ni pun spesisik Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee juga ke? cuba siasat... muka dia memang ada ala-ala eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee