Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 5 April 2012

MUBARAK MEMILIKI IDEA TERBAIK!



INI MUKA BAKAL MB KEDAH







MUBARAK MAHU BN TIMBANG CALONKAN BEKAS WAKIL RAKYAT - mkini

Majlis Bekas Wakil Rakyat Malaysia (Mubarak) mahu bekas wakil rakyat tertentu dipertimbangkan sebagai calon BN dalam pilihan raya umum ke-13.

Presiden Mubarak Abdul Aziz Abdul Rahman berkata untuk itu, pihaknya akan menyerahkan senarai nama bekas wakil rakyat itu, terutama anggota Mubarak kepada pucuk pimpinan BN untuk pertimbangan.

"Kita bukan hendak berlawan dengan pemimpin-pemimpin parti, kita buat apa yang kita patut buat dengan cara sukarela dan kalau calon ini (ahli Muabarak) sesuai dan boleh menang, maka kita akan ketengahkan," katanya kepada pemberita selepas majlis ramah mesra bersama Mubarak di Kota Kinabalu semalam.

Beliau berkata senarai nama calon berkelayakan itu, termasuk dari Sabah, kini di peringkat akhir penelitian.

Beliau berkata Mubarak akan memberi sokongan padu kepada BN bagi memastikan parti gabungan itu mencapai kejayaan cemerlang pada PRU-13.

YB REMBAU

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...INI CADANGAN AMAT BAIK...TERBAIK...kah kah kah..

kah kah kah..MENJAMIN KEMENANGAN ABADI... kah kah kah..

kah kah kah... AMBIL KEMBALI MADEY... kah kah kah..

kah kah kah... AMBIL KEMBALI SANUSI JONED... kah kah kah..

kah kah kah....DAN JANGAN LUPA RAHIM TAMBI BAKAL MENJADI MENTERI KANAK KANAK..kah kah kah..

kah kah kah...JANGAN LUPA SAMI VELOO DAN LI LIONG SIK... kah kah kah..

woit...INI AMAT PELUANG BAIK UNTUK ORANG KAMPONG...kah kah kah..

kah kah kah...LEPAS PILIHANRAYA... SATU DEMI SATU YB MATI...kah kah kah..

kah kah kah...ADA PILIHAN RAYA KECIL... INI KENDURI LAGI... kah kah kah..

NOTA:
mubarak!
you have brilliant ideas


SEMUA TURUN KE DATARAN MERDEKA

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mubarak ke murtabak....hahahaha

Tanpa Nama berkata...

....DAN JANGAN LUPA RAHIM TAMBI BAKAL MENJADI MENTERI KANAK KANAK..

Wakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakaka
i like...
Portfolio menteri kanak2x jaga apa bro?

Tanpa Nama berkata...

Memang betul-betul TERDESAK puak grombolan ni..kahkahkah

Barang buruk dan "KOKAK"....istilah masa aku kecik-kecik dulu (untuk mesin yang dah semput) nak guna balik....hahaha..

Tanpa Nama berkata...

KAH..KAH..KAHHHH..KAHHHHHHHH.KKKAAAAHHHHHHH...
WOIT!!! OLANG THUWE-THUWE LULUK THIAM-THIAM LA...APA ...TALAK CUKUP MAKAN KA....MINTAK SAMA MADEY LAAAAA...

NoManNoCry berkata...

tuan2 n puan2 ,

...inilah yang dikatakan "PENYAMUN ABADI"...DAH NAK MAMPUS, MASIH BERSEMANGAT NAK MENYAMUN LAGI...MASIH BERTUHANKAN DUIT N BURIT...LEBIH TERUK DARI MUBARAK MESIR !!!

Tanpa Nama berkata...

Duit dah habis ka? :)

Tanpa Nama berkata...

toksahla nak cover2...senang cakap umngok dah takde calon lain...semua kene amik calon recycle balik...bagi kat org lain nanti...periuk nasi terjejas...dah tak boleh nak merompak & menyangak lagi...

Tanpa Nama berkata...

parti lain nak ambik orang muda
parti awok nak ambik orang tua

memang stail parti orang tua!!!
patri dah nak tegolek dog
calon orang tua pun ok la!
boleh banyak sikit PRK
banyak PRK rakyat senang!

jebatmalaya berkata...

sokong sgt... klu boleh semua calon semua orang lama byk pengalaman dalam politik.... hidup barisan

borosmahal berkata...

Nkau letak sesapa pon jadi calon, selagi ada lambang dacing jangan harap kami nak pangkah.
Brand umngok udah expired..
umngok were fired.

batuapi berkata...

wa caya sama lu, apa kata kita calonkan tun razak bertanding kat permatang pauh. tentu DSAI ketaq lutut.
Elleh takat mentaliti org umngok, letak batang pisang jadi calon pon diorang pangkah. IQ taraf ternakan sahjilat jerr.

Hang Kebun berkata...

Yb rembau..kihkihkih

Tanpa Nama berkata...

Yb rembau tu boleh tukar yb denan pahang kena santau lynas..

Tanpa Nama berkata...

kah..kah.kah..kah..elok sagt la tu,baik wakil rakyatnya,baik partinya 2 2 dah nak ke kubor...hari2 terakhir sebuah parti - umno...generasi akan datang hanya akan mengenali umno melalui sejarah..ha3