Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 25 April 2012

DBKL : IALAH DUDUK BANTAH KUALA LUMPUR





BETUL KE INI ANGGOTA DBKL?






KOMENTAR TUKAR TIUB

najib obses nak dilihat demokratik
najib obses hendak jadi popular
najib obses hendak dilihat baik

caranya macam mana?

najib outsource kerja jahat:
1 - geromboln tidak lagi bersuara
yang besuara hanya zul nordi
2 - yang bersuara ibrahim ali
3 - yang bersuara nala kurap pan
4 - mat buntal zahid mat arif
5 - mat peguam tak laku roslan kassim

najib guna orang luar buat kerja samseng:
1 - mat gemok samseng jalan kebun
2 - mamak gelap pulau pinang


TERBARU GUNA DBKL
anak anak muda dan mahsiswa
telah melihat bahawa sb dan polis
mula pakai baju dbkl

cara cekik leher itu
ialah cara polis

malah dua tiga sb yang sudah dikenali
telah dilihat memakai baju dbkl
telah menjadi pekerja dbkl

semua kerja jahat ini
adalah kerja najib dan rosmah

MENGUNAKAN ORANG LUAR
menggunakan orang luar ini
adalah cara israel
adalah cara zionis
lihat bagaimna amerika
gubnakan rakyat latin yang nak jadi warganegra
kalau pergi perang ke iraq
dengan serta merta jadi amerikan

NOTA:
najib lupa
dbkl ialah - duduk bantah kuala lumpur
kah kah kah


TENGOK BETUL BETUL SIAPA MEREKA





DBKL SERBU LAGI DATRAN, KOTAK DERMA DIRAMPAS
- mkini

Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) didakwa merampas dua kotak derma yang berisi kira-kira RM200 dalam satu lagi serbuan ke atas perkhemahan peserta protes di Dataran Merdeka selepas tengah malam tadi.

Menurut peguam Fadiah Nadwa Fikri, DBKL juga merampas bekalan makanan mereka dalam serbuan pada kira-kira jam 12.30 malam tadi.

Ia adalah serbuan ketiga DBKL ke atas perkhemahan tersebut dalam tempoh kurang 24 jam. Aktivis yang berkumpul di situ enggan berganjak walaupun ada usaha mengusir mereka dan khemah serta bekalan mereka dirampas.

"Kami tiba selepas mendapatkan pembebasan empat pelajar (yang ditahan dalam serbuan sebelumnya) dari balai polis Dang Wangi dan mendapati berlaku kekecohan.

"Peserta protes itu kecewa kerana wang tersebut baru dikumpulkan hari ini. Mereka menganggarkan jumlahnya RM200 hingga RM300," katanya.

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/




6 ulasan:

underBear berkata...

smlm aku berada di kl dengan urusan melawat orang sakit.niat dihati sebelum pulang nak singgah dataran merdeka berjumpa dengan sahabat2 yang berkampung disitu.jika berkesempatan.
nampaknya masa mencemburui kita.
sahabatku,ketahuilah,
walau berjauhan,walau tak pernah bertamu wajah,
satu jalan satu tujuan.

Tanpa Nama berkata...

Dbkl,polis,fru dan yg sewaktu denganya jgn lupa tarikh keramat 28/04/2012 kita bersua di dataran merdeka,kamu merancang tapi perancangan Allah maha hebat, kuasa rakyat mampu menumbangkan kerajaan yg zalim, hidup2 hidup rakyat hancur2 hancur kezaliman ,BERSIH 3.0 kami bersamamu

anak kastam berkata...

Bro TT

u ada info ker?...khabar angin kentut kedengaran yang mulai hari ni..segala bentuk internet line akan di'slowdown' untuk sabotag Bersih 3.0 ?????

nunu berkata...

sedih melihat demokrasi d negara malaysia masih ditakuk yg menyedihkan..agaknya bila kita dpt melihat persaingan election yang adil? contoh..wujudnya persaingan di media secara adil.

smlm sy melihat berita di tv3 suku di mana pemandu teksi menentang perhimpunan BERSIH di Dataran Merdeka.

Sy bukan nak menghina pakcik teksi tersebut. sudahlah miskin harta, ditambah pula miskin ilmu. andainya pakcik tersebut celik ilmu, sy lebih salute pakcik tu than Najib..serioussslyyy....

Pakcik tak da telo, masa Sharizat bazirkan duit rakyat 250 juta, tak pula pakcik nak bantah dlm tv..adakah pakcik teksi ni gila glamor sbb nk msuk tv?..atau pun pakcik ni hanya berharga 50 ringgit...u r bullshit!!

Tanpa Nama berkata...

pakcik teksi tu bodo... duduk bantah kat dataran merdeka bukan kat jalan raya. duduk bantah tak lama bukan selama-lamanya. kalau ramai orang nak pi dataran merdeka tentulah ramai yang nak naik teksi dan melimpah ruahlah rezeki tukang teksi...

Wak Karjo berkata...

Haha..seperti tahun yang sabelom...
saya rasa kedai runcit yang x pernah laku sapuloh sen tiba2 laku,bukan sekadar stok air saja,ubat gigi yang expired berdebu dalam cermin kedai pon habis di jual..
Apa lagi pemandu teksi,setelah demo selesai,terkial2 demostran mencari teksi untuk ke destinasi seterusnya..
Yang keluar tv3,komplain soal Event Demo ni menyusahkan hanya sekadar watak murahan yang sanggup jual bini sendiri..