Ahad, 29 April 2012

INI DIA ANGKA DARI MEDIA GEROMBOLAN




INI DIA 3,547 ANGKA UTUSAN MELAYU














AMBIGA ISYTIHAR BERSIH 3.0 BERJAYA 300,000 HADIR
- mkini

Gabungan menuntut pilihan raya bersih dan adil (BERSIH) berkata perhimpunan mereka berjaya dan mendakwa 250,000 rakyat Malaysia turun menyertai BERSIH 3.0 menuntut reformasi pilihan raya.


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dek kerana banyak sangat makan tahi gerombolan wartawan meloya jadi bongok sehingga tak pandai congak angka yg hadir bersih. Makan rasuah banyakpun boleh sebabkan otan dan anak2 jadi bodoh piang tahap gaban. Kesian sungguh jadi spesis melayu makan tahi gerombolan rasuah nih!!

Tanpa Nama berkata...

masa sekolah tak lulus matematik
cikgu suruh belajar dia ponteng
bapak suruh buat math dia pakcucing
itu pasal bengap

Tanpa Nama berkata...

Amboi cukup seronok melihat kebangkitan warga Malaysia memberi isyarat keras kepada rejim Najis/UMNO, tak pernah seramai itu sejak 1948. Satu sejarah telah didaftarkan namun pekak badak UMNO buta perut untuk menerimanya. Bersih 4.0 mesti dirancang sekarang kerana 7 lagi tuntutan bersih dek buat pekak aje oleh bangan/bahalol/bebal UMNO.Itu dia penampilan semangat waja tulen rakyat bukan seperti pseudo demo yang dibuat oleh UMNO/Perkasa/Pekida yang bangang itu. Syabas Bersih 3.0! Aljazeera dan semua pengamat luar negara kata demo Bersih 3.0 tidak sepatutnya dilawan dengan FRU/semburan cecair kimia dan dawai tajam tapi rejim UMNO tak ada akal sihat, bangan dan bodoh!

Tanpa Nama berkata...

silalh ke tujuh up berhampiran utkmendptkan gambar sejarah negara bangsa ini di nan yang siang pau dan china press...

Tanpa Nama berkata...

Utusa meloya kata demonstrasi kotor dan ganas.Tapi bila gerombolan cuba nak tipu piliharaya meloya tak kata tu pula kotor.Utusan meloya lebih kotor dari saorang pelacur kerana sanggup sokong mat monggol yang kotor dan yang lebih hina dari saorang pelacur jalanan.

Amru berkata...

die xabis ayat lg 3k darab 100 kot

digger berkata...

dont worry bro...masa bersih 3.0 tu masih ramai lg suppoter yg tak dapat turun & bagi moral support di FB / twitter / online macam aku. Aku yakin PRU kali ni kita akan menang besar kalau kita Teruskan momentum macam ni!! What doesnt kill us make us stronger!!