Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 29 April 2012

SUARA SAEKOR KANG KONG




BODOH MACAM KANGKONG DAN SOTONG






KDN DI GESA BERTINDAK TEGAS
- meloya

Kementerian Dalam Negeri (KDN) digesa bertindak tegas terhadap peserta perhimpunan haram Bersih 3.0 demi memberi keadilan kepada 99.9 peratus rakyat Malaysia yang mematuhi undang-undang negara.

Presiden Persatuan Pemikir Profesional Melayu Malaysia, Prof. Dr. Kamaruddin Kachar berkata, ketiadaan tindakan juga mungkin menyebabkan kumpulan terbabit akan terus mengadakan provokasi dari semasa ke semasa sehingga boleh mengancam keselamatan rakyat.

''Kita dah muak dan jelak dengan lakonan pihak pembangkang ini. Tindakan kurang ajar mereka itu telah menjatuhkan martabat dan imej negara. Kerajaan tidak perlu berlembut dengan mereka lagi, masukkan sahaja mereka ke dalam lokap.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



woit... INI BETUL BETUL KANG KONG MELAYU.... kah kah kah..

woit... KENAPA TIDAK MINTA MAT MONGOL DI TAHAN KERANA TERLIBAT DALAM KES BUNUH ALTANTUYA?.... kah kah kah..

kah kah kah...KENAPA TAK TANGKAP PEROGOL AMAH?.... kah kah kah..

kah kah kah...KENAPA TAK TANGKAP PEROGOL KANAK KANAK....kah kah kah...

kah kah kah...KENAPA PEMBUNUH DAN PEROGOL BOLEH JADI PEMIMPIN?.... kah kah kah..

kah kah kah...KANG KONG INI BETUL BETUL RABUN...kah kah kah


untuk laporan melawan sila layari:

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dia tak rabun cuma dia buta hati.dia bukan tak berotak cuma tak berakal.dia ada fikiran cuma berfikir dalam kotak sempit.hidup dia mati dia demi bn/umno/apco itu aja yang dia tahu dan mahu.

Tanpa Nama berkata...

" Memberi keadilan kepada 99.9 peratus bangang & bodoh UMNGOK....yang mematuhi undang-undang penghianat ! "

kah.........kah.......kah....
KANGKONG DAN SOTONG Kamaruddin Kachar, mana dapat ijazah kamu ????

Tipu !
Tipu... !
Tipu.... lagi !

Lingswaran Singh berkata...

1. 99.9 peratus rakyat Malaysia yang mematuhi undang-undang negara.

2. Presiden Persatuan Pemikir Profesional Melayu Malaysia, Prof. Dr. Kamaruddin Kachar.

3. Populasi Malaysia 28,401,017.

4. Rakyat Malaysia yang TIDAK mematuhi undang-undang mengikut PROF. DR Kamaruddin Kachar = 0.01%

5. Bilangan 0.01% x 28,401,017 = 2840.1017 @ 2840 orang.

6. Belum ambil kira yang dipenjara. PROF DR Kangkung ini ingat yang turun bersih sebanyak 2840 orang?

7. PROF DR. ada masalah mengira.

Tanpa Nama berkata...

Prof. Kangkong ni sebenarnya dah expired. Nak refinance pun sebenarnya dah tak berbaloi. Jadi cara lain ialah jual pemikiran bodoh utk cari makan dan nak bagi nampak relevan. Makin bercakap makin bodoh jadinya. Intelektualnya dah tak menjadi bak kata org sekarang ' bateri dah kong' pergi jalanlah dengan kachau ni. Aku memang tak respek kat dia ni masa zaman aku kat UM tahun 1982 lagi. Kawan yg sebangang dgn dia ialah prof. Auta keling tu..

Mariabean berkata...

Contoh profesor kangkung yang hidup mati nya kerana duit dan pangkat. Jangan kita orang muda yang nak menceburi bidang akademik sanggup melacurkan bidang yg terhormat ini sehingga mendapat gelaran profesor kangkung. Hasil tiada memberikan pandangan & salakan ikut kata tuan nya saje..anjing pun malu

Tanpa Nama berkata...

Ambil tindakan ke atas 250 - 300 ribu rakyat kan ke kerja bodoh.. buang boreh nak dakwa nak bubuh dalam bih lam lokap hahaha..

lebih baik ambik tindakan pemakan rasuah yang beratus juta billion tuh.. tibai kak jat sorang je dah dapat 250 juta balik.. lom menteri2 lain.. dalam sepupuh orang dakwa dah mungkin dapat balik beratus juta yang telah disonglap..

Tak payah susah nak dakwa beratus ribu orang pendemo hahaha..

Tanpa Nama berkata...

Sbb dia ahli babi negara

Tanpa Nama berkata...

Nak tanya Mat Kangkong ini, berapa % rakyat Mesir turun untuk jatuhkan Mubarak?

Takkan nak tunggu 100% rakyat turun ke jalanan...bodoh punya kangkong...

Tanpa Nama berkata...

Prof. pencacai umgok . makan taik mami ijat lembu terlebih, fikiran pun dah sewel...engkau jdi ketua pemikir pencacai tu, lantikan sendiri ye..semoga umgok bungkus PRU13 nanti. engkau akan mati meragan. jadi la dr prof kangkung menjadi prof kongkang...@ longkang...insyallah.

Tanpa Nama berkata...

cipai lah kau kangkong!!!!!

boloooooooo!!!!

Tanpa Nama berkata...

ini kang kong boleh nampak puki je......
sorok kebenaran...
mulut sial...
mulut haramjadah...
mulut cibai...
lmulut ancau...
kah...kah...kah...

neo berkata...

ini bukan kang kong. Ini Pecacai Tukang Makan Najis KHINZIR...

Janggut x tumbuh berkata...

Kah..kah..kah.. dah takut..kecut perut..BERsiH makin mmbesar dari satu BerSih ke satu BerSih...tunggu .lagi satu BersIh je 99.9 % rakyat Malaysia join BErsih..kah kah kah...... dia lupa yg x hadir pd 28/4 bukan bermakna x sokong BerSih...eeerrk

pakcik lan berkata...

Dak aih.. Dia carma Pak samad kata! Betul x TT, google tengok buku apa, research paper apa, journal academic mana, yg published. Prof yg sebenar prof, prof aziz Bari, dikurung di pulapol. Patutnya, klu dia x Kangkong, dia protes tangkapan colleague dia

Tanpa Nama berkata...

KK kalau tak cakap periuk nasik jadi Consultant akan berterabur. . .

Tanpa Nama berkata...

Kenapa tak tangkap professor kangkong yang eeee..ini sebab cuba nak bodohkan melayu.Kenapa Perdana menteri yang merogol betina monggol dibiarkan lepas lari?Kenapa semua cuba cuba nak pertahankan dia dibawa ke mahkamah Peranchis untuk didakwa sebab Mahkamah orang kapir lebih telus dari mahkamah orang melayu.Akai ada ka......

Tanpa Nama berkata...

Bangang punya prof!

Mana punya u la bagi dia phd nie?
Dia ingat kalu tangkap semua penghasut, malaya nie boleh aman?

Woi prof bahalol, Birma pung dah tukaq policy. Apa hang nakkan malaya nie jadi mcm burma ka?
Bodo!

Nota - terlampau makan banyak duit rasuah kot jadi bangang mcm tu

Tanpa Nama berkata...

Bersedia untuk BERSIH 4.0 seluruh tanah air bandar-bandar dan desa-desa

proletariat berkata...

betul betul betul...prof kamaruddin lanchau....kahkah