Ahad, 29 April 2012

MAT MONGOL KENA PERANGKAP PEMBANGKANG




HANYA 3 RIBU MENURUT UTUSAN







PERHIMPUNAN BERSIH MAHU BANGKITKAN KEMARAHAN RAKYAT :PM - meloya

KUCHING 28 April - Kedegilan penyokong perhimpunan Bersih 3.0 untuk terus berdemonstrasi di Dataran Merdeka walaupun tidak mendapat kebenaran pihak berkuasa, hanya menunjukkan niat sebenar mereka yang mahu memburukkan imej negara dan kerajaan di mata dunia.

Najib Razak berkata, ini kerana mereka mahu berkonfrantasi dengan polis dan rakaman itu akan dimuat naik ke laman perkongsian video YouTube kononnya Polis Diraja Malaysia (PDRM) bertindak ganas sekali gus membangkitkan kemarahan masyarakat.

“Kita tahu apa yang mereka fikirkan dan sebab itulah apabila kita tawarkan Stadium Merdeka, mereka enggan menerimanya sedangkan pada perhimpunan terdahulu mereka mahukan stadium itu.

Mereka tahu kepentingan Dataran Merdeka dan sedar kita akan mempertahankannya dan mereka mahu berkonfrantasi dengan polis supaya rakyat marah kepada kerajaan.

“Itulah niat mereka kerana akhirnya ia berkaitan dengan politik dan mengambil alih Putrajaya, bukannya berkaitan pilihan raya yang adil dan bebas," katanya sewaktu berucap merasmikan Konvensyen Media Sosial Peringkat Negeri Sarawak di sini hari ini. - MELOYA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...YANG BUAT BANGANG TAK PAGI DATARAN MERDEKA PASAL APA?.... kah kah kah..

kah kah kah...KERJA BODOH PAKAI KAWAT BERDURI SIAPA AJAR?.... kah kah kah..

kah kah kah... HADANG SANA HADANG SINI.... PASAL APA?.... kah kah kah..

kah ah kah..TEMBAK SANA... TEMBAK SINI SIAPA SURUH.... kah kah kah...

kah kah kah...PADAN MUKA...JATUH TERSUNGKUR DALAM PERANGKAP PEMBANGKANG.... kah kah kah...

kah kah kah....PADAN MUKA BANYAK MEDIA DUNIA BUAT LAPORAN.... kah kah kah..

kah kah kah...PADAN MUKA POLIS RAMPAS KAMERA ALJAZERAAA.... kah kah ka....

kah kah kah....PADAN MUKA DI KUALA LUMPUR ADA PEMERHATI LUAR NEGARA... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU BAGI DATARAN MERDEKA.... PEMBANGKANG MATI KUTU.... kah kah kah


laporan saheh dari rabu:



16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Piem ni cakap belit2. Smlm kat sarawak cakap pendapatan negara bertambah sbb kerajaan cekap.NKRA lah, KPI lah dan berbagai lagi . Terlopong org sarawak kena tipu kat piem. Sebenarnya pendapatan pemimpin rasuah yg bertambah... Rakyat bertambah susah. Cepatlah sedar wahai bangsa dayak dan etnik peribumi di serawak.jika tidak nanti anda akan dijual kati oleh gerombolan nih!!!

Tanpa Nama berkata...

Itu la nasib bila hakmilik awam seperti dataran merdeka diswastakan.. habis hak milik negara nak duduk bantah kat dataran pon tak boleh..

hanya buat maksiat saja yang dibenarkan kah kah kah.. sebab depa masyuk..

Tanpa Nama berkata...

BERSIH 3.0 merupakan amaran terakhir rakyat kepada unmgok supaya jangan sesekali menipu dalam PRU akan datang, jika menipu juga pada PRU akan datang, maka BERSIH 4.0 akan sekali lagi turun untuk nyahkan umngok dari Putrajaya...

Tanpa Nama berkata...

Hallo mat monggol.. enkau apa yang tahu.. puki saja..yang kau tau. pukimak punya PM sekali sepupu dia Menteri KDN. Kedua2 nya hidup di besarkan dgn duit judi. Itu sebab perangai mengalahkan setan iblis

Tanpa Nama berkata...

memang la bersih ni berkaitan dengan politik dan untuk mengambil putrajaya

takkan itu pun mat mongol tak tahu
tak kan berkaitan dengan attantuya

bodo punya mat mongol

kampong lad berkata...

Mereka tahu kepentingan Dataran Merdeka dan sedar kita akan mempertahankannya

ada apa kat dataran merdeka? intan berlian? tmpt nyonya mansor dok bererobik? kuasa? kalau british pindahmilik kuasa kat pak dia (1957), gerenti dia kata selain felda, petronas, dataran tu pak dia punya.

Tanpa Nama berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=yTGogMq9NZ0&feature=youtube_gdata_player

Oi TT
dr atas sampai bawah kangkung. .
Dr media sampai surat labar kangkung..
Kah kah kah
beraih 4.0 bila mau lagi ? Aq rindu gan gas canister yg dh diupgrade. . Haha

Tanpa Nama berkata...

Mat Sembab should be responsible for fracas !

He has muted himself not until after the Bersih !
Why make noice now, not earlier ?!
If like that, this is not your or Mamak Kutty a/l Kerala turns to say anything !

Buat diam aje-lah, pak kampung jaguh !
We won't blame you, if you keep quite forever !!!!!!!

Kah.........kah..........kah....

Kah.........kah..........kah....
Kah.........kah..........kah....

Tanpa Nama berkata...

bro tt, cepat sikit upload gambar bersih 3.0 sedunia. kita kan acara antarabangsa, bkn acara nasional.

Tanpa Nama berkata...

kalau bagi dataran abis2 lama 2-3jam perserta bersih pon balik bak kata tt mati kutu dok tgh panas lak tu tapi jenih 2 sepupu makhluk asing asik ada sindrom takut, takut kat bini dahlah ini ngan rakyat pon takut, pegi paris pon tak brani? waran tangkap dah nak kluua..abesla lu ajibtunya kat luar takut rakyat kat rumah takut rosmewah9rosmewah tgh sakit jiwa pasai takleh gi paris shopeng

pakcik lan berkata...

Saya setuju 100 persen

Tanpa Nama berkata...

PROVOKASI AWAL POLIS & DBKL MEMBANGKITKAN KEMARAHAN PENYOKONG BERSIH 3.0.

SAYA TERPANGGIL UNTUK MEMBERIKAN SEDIKIT ULASAN TENTANG PERISTIWA BERSIH 3.0 YANG MENGGONCANG BUMI MALAYSIA.

PERTAMANYA ADALAH PROVOKASI AWAL PIHAK POLIS & DBKL TERHADAP PENYOKONG BERSIH 3.0. ANTARA POVOKASI AWAL YANG DILAKUKAN ADALAH SEPERTI:

i) POLIS & DBKL DAPATKAN LARANGAN MAHKAMAH BERHIMPUN DI DATARAN MERDEKA.

ii) MEMBUAT HADANGAN BARICADE & PAGAR KAWAT UNTUK MENGHALANG PENYOKONG BERSIH MASUK KE DATARAN MERDEKA.

iii) MENUTUP JALAN-JALAN DI KUALA LUMPUR UNTUK SUSAHKAN PENYOKONG BERSIH BERHIMPUN.

SEMUA PERKARA DI ATAS ADALAH PROVOKASI AWAL PIHAK POLIS & DBKL. SOAL SEKIRANYA PIHAK KERAJAAN BERLINDUNG DI BELAKANG PIHAK BERKUASA, ITU ADALAH SOAL LAIN.

SOALNYA MENGAPA MENGHALANG PENYOKONG BERSIH BERHIMPUN? MENGAPA PIHAK POLIS & DBKL MELAKUKAN PROVOKASI AWAL SEMATA-MATA UNTUK MENGGAGALKAN HIMPUNAN BERSIH?

HIMPUNAN INI TELAH LAMA DIRANCANG DAN DIISYTIHAR. PARA PENYOKONG DATANG DARI JAUH SEMATA-MATA UNTUK MELUAHKAN RASA TIDAK PUAS HATI TERHADAP SISTEM PILIHANRAYA YANG TIDAK ADIL. PABILA PIHAK POLIS & DBKL MEMBUAT PROVOKASI AWAL UNTUK MENYUSAHKAN PENYOKONG BERSIH, PASTILAH MENYEBABKAN PENYOKONG MENJADI MARAH.

SEKIRANYA PIHAK POLIS & DBKL MEMBERIKAN KERJASAMA DAN TIDAK MELAKUKAN PROVOKASI AWAL, PASTINYA HIMPUNAN INI TIDAK AKAN TIMBUL SEBARANG KEKECOHAN.

HARAP TUAN BLOG BOLEH SIARKAN TULISAN SAYA INI.

~RADZUAN

jibam berkata...

Malu la malaysia dpt pm perangai mcm budak2, merayu2 bagi stadium merDhaka, air mineral, makan nasik 1malaysia. Woi, rakyat nak SPR bersihkan senarai undi la bodo..
Amik komisyen kapalselam 500juta tak tau malu, rakyat buat demo tau pulakk malu. Kalau tak mau tunduk tuntutan rakyat, tunduk kulum kote sendiri la...

Tanpa Nama berkata...

UMNO nie makin lama makin bongok dibuatnya. Kalu nak jadi bangang, jadi bangan sesorang je la. Jangan bagi orang lain yg pandai dan bijak ini jadi bodoh sama.

Unmo = LEMBU

Tanpa Nama berkata...

radzuan bro. u r over logical. Excellent!!!!masalahnya prof kacau show such example of umno mentality. tak muleh faham munye. their only teacher is utusan meloya. u ingat hisaputtin pun boleh terima ke. apalagi itu mat sondol. kesian la ini melayu birokrat. itu media pun mau kasi control. lagi buduuus dari kominis!!!
do u know that we have sakai jadi menteli di zaman teknologi? sakai pun tak cakap itu mcm mau bagi air mineral dan nasi kawah 1M kah kah kah

fatwa rakyat berkata...

correct correct correct alim.ulama jakim fatwa mufti tak nak kelluar fatwa ke hormat dua mangkok ni haram sebab dibesarkan dgn hasil judi? fatwa kedah tak berani ke? ajk fatwa apa ni penakut? kahkahkah