Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 14 April 2012

PERSOALAN UNTUK KURUN INI







KOMENTAR TUKAR TIUB


wahai manusia melayu
mari kita berlaku jujur
lihat gambar di bawah ini
lihat betul betul
pandang rapi rapi

lihat kulit sendiri
cermin muka sendirfi

kemudian lihat kemabali gambar ini
kemudian jadi jujur
kemudian jadi ikhlas
kemudian tanya diri

ini eee dari mana?
kah kah kah


ADAKAH MALAON INI MELAYU ?




NOTA:
betul ke ini muka melayu
muka macam muka uthaya kumar
tapi uthaya kumar sampai mati
tak akan mengaku melayu
uthaya kumar bangga dengan hindraf

inilah bahaya
tenggang yang tak mahu
mengaku asal usul




TINDAKAN KERAS HINA RAJA MELAYU - meloya

KOTA BHARU 13 April – Majlis Jaksa Pendamai Kelantan mahu pemimpin pembangkang yang didapati mempersenda dan mengejek raja-raja Melayu dikenakan tindakan keras sebagai pengajaran kepada semua pihak.

Timbalan Presidennya, Mohd. Kaisan Ab. Rahman berkata, tindakan tidak bertanggungjawab itu tidak boleh diterima sama sekali kerana ia seperti mempersenda kedudukan raja-raja Melayu yang termaktub dalam Perlembagaan.

Selain itu, kata beliau, tindakan tersebut juga seolah-olah mempersendakan ketuanan Melayu yang mendukung institusi raja berperlembagaan.

“Tindakan itu tidak boleh dibiarkan kerana ia tidak menghormati kedaulatan dan kedudukan raja-raja Melayu. Tindakan tersebut juga memalukan orang Melayu.

“Jika zaman dahulu mana-mana pihak mempersendakan raja-raja boleh dikenakan hukuman keras termasuk buang daerah, maka tindakan serupa perlu dikenakan kepada mereka terlibat,” katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... KESIAN TENGOK RAJA RAJA MELAYU... kah kah kah..

kah kah kah...SUDAH BUKAN RAJA MELAYU LAGI... kah kah kah...

kah kah kah ...DAH JADI RAJA EEEE.... kah kah kah...

woit...INILAH NASIB FREE LOADER.... kah kah kah...


http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/



NOTA:
radio bangsar utama
akan menjadi radio bersih
sila ikuti radio ini

pada ketika ini masih
dalam percubaan
sila layari :

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KES PERSENDA ISLAM BERLAMBAK-LAMBAK TAK NAK AMBIL TINDAKAN KA?? PENARI TIANG HANYA DENDA rm25.00... PERSENDA RAJA... MAU KENA PENJARA 10 TAHUN TUUUU... HEBAT UMPORNO...

Tanpa Nama berkata...

MAMAK jangan sibuk nak membela Raja melayu kerana engkau adalah Pariah....bangsa pariah tak ada raja..

Telur Sekunder berkata...

Kalau dia mengaku dia keturunan india pun tak da sapa yang perli/ejek. Yang kita marah bila berbohong mengaku melayu lepas tu tuduh melayu yang real yang tak sokong umno sebagai pengkhianat. Yang ni yang kita marah. Dah la bohong pas tu nak lebih-lebih pulak.

Tanpa Nama berkata...

gua baca cerita malaon ni daripada utusan meloya yang gua belek2 masa nak beli rokok batang kat food court taman melawati... daripada namanya saja gua dah agak, mesti mangkuk ni berketurunan mamak dari kalingga, hari ni bukak tt, kan betul... bijak gua ni... untuk itu sokonglah gua dari parti liberal rakyat @ pelir.

Tanpa Nama berkata...

ini si kadiaq gila publisiti, mungkin buleh amik jadi calon MIC

Aku bukan keling berkata...

Kami bangsa india tamil menentang sekeras kerasnya golongan eeeeee menyertai Mic atau pun mana mana organisasi berasaskan orang india.

Namun begitu kami tidak protes pnyertaan mereka dalam umno. Penyertaan mereka dalam UMNO dan PERKASA terpulang pada IQ , intelek atau kepala otak orang melayu.

Soalan untuk millenium : berapakah tahap kebodohan melayu malaysia??
A. Tahap menerima Khir toyol jadi MB Dan pemberian IC kepada indon indon busuk
B. Tahap menerima mahathir menjadi penasihat PERKASA
C. Tahap dibodohkan oleh mamak Penang
D. Tahap menerima Umno membela nasib Melayu
E. Tahap mempercayai sumpah najib atas Al Quran
F. Semua diatas dan tahap Ibrahim Ali dan Hasan Ali.
E.