Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 24 April 2012

TERKINI TERNOW DARI DATARAN MERDEKA




DBKL TELAH DATANG MENYERANG

gerombolan dbkl telah menyerang
anak anak muda di datarn merdeka
semua khemah telah di rampas
semua barang telah di rampas

dbkl sedang memaggar dataran merdeka



NOTA:
ingat tak siapa buat kerja
memagar padang?

ingat tak siapa tetiba
repair padang?

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kenape khemah kene roboh? pasal budak2 tak hulur jadi dbkl tak masyuukk...cube pegi chow kit mat indon meniaga samapai tengah jalan tak roboh @ tak kacau pasal masyuuukkk..lain kali nak demo bawak indon & gunma bendera indon konform tak roboh, kat pasar selayang pon sama pendatang mynamar niaga sampai jem jalan..dbkl macm biasa buat bodoh pasal cukup time van penuh buah, ikan & sayur..ini baru 2 tempat jer...ketua dbkl raja bersiong tgh nak masyukkk pojek kg baru..ape2 pon masyukkkk.

Tanpa Nama berkata...

kan aku dah cakap.mesti dataran kena pagar macam padang mpk kat kuantan.kah kah kah..kita kena berarak pulak la klu camni..baru best..blh main kejar2 dgn fru polis..

Fahmi Ismail berkata...

ingat lagi Bro Isham...arahan memagar padang Kemunting dan padang MPK 1 Kuantan datangnya dari chak wau Denan Yaakob

Tanpa Nama berkata...

sedarkah mereka perbutan mereka itu akan disumpah seranah tujuh keturunan mereka sendiri sbb anak cucu mereka pun berhutang sampai mati dengan PPTPN....

pakcik lan berkata...

Best comment! Keep it up! Down with DBKL and umno!

pakcik lan berkata...

Kepala hotak punya DBKL! Bangkit lah mahasiswa, solidariti lah bersama rakan2, kerakusan DBKL satu penghinaan suara hati mahasiswa yg menjadi bisikan keluh kesah rakyat. Tingkatkan momentum utk hari raya rakyat!

Kuda Kepang berkata...

Lagi ditekan lagi kita akan bangkit!
DBKL tanpa disedari telah membakar semangat anak muda.
Bravo DBKL!

Tanpa Nama berkata...

dataran merdeka yang dah tak merdeka..