Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 28 April 2012

UCAPAN DARI KAMI TIM TUKAR TIUB










UCAPAN SELAMAT DARI KAMI


kami dari sidang pengarang
pemberita
juru gambar
jabatan tenikal
jabatan iklan

semua kami dari tukar tiub
mengucapkan selamat kepada semua
para demonstran
jaga diri

kita akan berjumpa lagi

untuk laporan terkini
sila ikuti radio bangsar utama
siaran terus menerus
stesen internet milik kita semua

layari sekarang:

www.radiobangsarutama.blogspot.com

www.radiobangsarutama.com


yakinlah kami berada
bersama sama dalam lautan manusia ini

ini tukar tiub mengucapkan
jaga diri!



9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KALAU Najis/UMNO/BN tak faham mesej BERSIH 3.0 maknanya mereka pekak badak dan BERSIH 4.0 akan tetap menyusul! Najis/DBKL/Polis/Perkida/Perkasa banyak bangan, bahalol, bebal dan mangkuk hayung! Syabas bersih 3.0

Tanpa Nama berkata...

Mat SABU berkata bersedialah anda untuk mati syahid.....bersediakah tukar tiub untuk mati syahid atau mati katak bersama Ambiga dan Tian Chuak...?

Tanpa Nama berkata...

500,000 kah....kah...kah yang datang tak sampai 15,000....Hisham gagal .....kah...kah....kah

Tanpa Nama berkata...

500,000 kah....kah...kah yang datang tak sampai 15,000....Hisham gagal .....kah...kah....kah

Tanpa Nama berkata...

abis tu, yg mati kat mesir nak mengulingkan hosni mubarak tu, mati katak ke???

biarlah kau org memaki pihak2 yg mahu memBERSIHkan proses pilihanraya akan datang...

maki lah sepuas-puasnya!!!! tapi, kalau kau org hidup lagi 20 tahun akan datang, aku pasti kau orang yang akan memaki hamun apa yang telah pemimpin kesayangan kau orang telah buat pada bangsa kita....

aku nak tengok, pemimpin kau akan makan taik sendiri....nyanyok!!!!

Tanpa Nama berkata...

Soalan bodoh dari pemakan tahi gerombolan.syahid utk pejuang islam yg ikhlas menentang mrk yg zalim dan menindas ugama islam seperti gerombolan ameNO.

Tanpa Nama berkata...

ha ha ha..aku suka komen kat atas tu.nampak sgt komen kat atas tu kureng cerdik.confirm orang umno nih..

Tanpa Nama berkata...

P'tanyaan dari seekor katak!

Tanpa Nama berkata...

Woit tongong..18juta yg akan turun demo kalo polis dan gerombolan ameno x kacau....demokrasi terpimpin kepala hotak kau!!!!