Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 25 Mei 2012

SELAIN DARI MAK CIK BERBAJU T SENDAT - ADA JUNA MINAH CUN




DIHARAPKAN MEREKA AKAN LULUS SPM






DARI FACEBOOK SHAM GEE

Maklumat yang diterima tentang budak2 sekolah sekitar Bandar Tun Razak Digunakan Umno untuk menyerang rumah Dato Ambiga.. Bila ditanya budak2 tu depa tak tau apa2 pun pasal Bersih 4.0 ke apa ke politk lagilah haram jadah tak tau.. Yang depa tau umno bagi duit.. huhu budak2 umno ajar dengan Rasuah..!! —

SIAPA PULA MINAH INI?





NOTA:
siapa minah ini?
dari mana minah ini datang?
apa hal dengan minah ini?

sais berapa baju t minah ini?

sesiapa tahu sila beritahu







layari radio bangsar utama untuk punk rock:






15 ulasan:

Fahmi Ismail berkata...

Cik mek tu balik umrah, bro Isham...yang penting, kita enjoy!!!!kahkahkah

Tukang Intai berkata...

Tuan tt,

Aku tau!aku tau!! Minah itu adalah minah yg terselak kainnya!!!

Cob Nobbler berkata...

Nora Danish.

Nah gambar erotiknya gambar nora danish

wayne berkata...

steady la tt..kita sudah menang...sebab demo sudah menjadi budaya mereka juga..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

hehe... http://www.youtube.com/watch?v=RRS_0wiodIA

Tanpa Nama berkata...

WOIT ISHAM TT MAMAK PUDUKAN..

MAMAT TU PUNYA CERITA TERBONGKANG DI SINI:

http://idhamlim.blogspot.com/2012/05/shahrul-lelaki-di-belakang-kelantan.html

Tanpa Nama berkata...

Wah ada juga minah cun yea puteri umno ke hehehe

mat lendir berkata...

minah cun
nampakkan spenda

janda cun
ternampakkan spenda

nasib baik tak ternampakkan kerang bulu.....

nak makan kerang bulu?
malam2 gi gerai makan pantai morib
saiz kerang bulu besor2
besor2 macam lokan
makan sepinggan nak tambah 2 pinggan

tobang berkata...

Minah ni tak penting, Nora Danish namanya, yang penting pencacai umno ni kena kasi ajar sebab dah melampau sangat kurang ajarnya.

Tanpa Nama berkata...

Ehh~~~??? Pompuan tu kan...pompuan tu kan....janda hot~~!!!?? Huhuhuhu :P

Tanpa Nama berkata...

minah rohingya kot...

Tanpa Nama berkata...

almak ...kantoi...pelanduk dua serupa tu...bukan aku.....////

Tanpa Nama berkata...

Ex menantu menteri umno, makjanda anak satu tapi masih ada bunyi tu tt,, sodap laie jang Ooi.

tobang berkata...

hoi hisham lu punya bil air dah tertunggak ke takkan dengan nora danish pun stim, lu duduk brickfield kat situ kan banyak lampu merah pilih aje mana yang berkenaan, nora danish dah beranak apa orang kata benda alah tu dah loose lagi pun maintanance dia tinggi takut lu terjarap nak menanggung dia, adios hisham viva sosialis

the neutralist berkata...

Hisham air lendir kau dah naik ke kepala, minah ni takde kena mengena dengan isu-isu semasa, baik tumpukan perhatian untuk gulingkan gerombolan, dahlah isham baik kau cari pelacur yang murah-murah tu lagi baik dan takkan kau tak kenal minah ni nora danish satu malaya kenal kau lak tak kenal