Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 9 Mei 2012

KUMPULAN ZAKAR TERUS MENGELUARKAN FAK WA




NOTA


kumpulan zakar telah bermuzakar
mereka telah bersetuju untuk
mengelurkan fak wa

sesudah mengeluar fak wa
mereka akan berzakar dan berzikir
kah kah kah






INI FARTWA DARI PEMBACA:

FartWa Terbaru Majlis FartWa Kebangsaan: Majlis FartWa Kebangsaan yang di lantik oleh Bayangan-bayangan Tuhan di Muka Bumi telah membuat ketetapan bahawa HARAM, hukum nya, menentang pemerintah; walau pun pemerintah itu zalim dan durjana. Pemerintah yang zalim ialah pembalasan tuhan yang maha esa kepada ummah yang tidak bertaqwa.

Oleh itu, menentang pemerintah yang zalim ialah satu perbuatan engkar kepada penentuan tuhan yang menjangkaui aqal fikrah manusia. FartWa ini di rumus berdasarkan nas-nas soheh yang di utarakan oleh ulama-ulama besar dari petronas, bernas dan Pekan Nenas. Ummah, WAJIB patuh dan taat kepada pemerintah supaya selamat dan sejahtera di dunia tanpa di ganggu-gugat oleh ISA, OSA, PPPA, SB, tear gas, water cannon, dan sebagai nya. Dan di akhirah berada satu saf dengan orang-orang yang beriman dan bertaqwa. Ummah, HARUS menumpukan hanya kepada amal ibadah sebagai bekalan di akhirah tanpa menglibatkan diri dengan kegiatan-kegiatan menentang pemerintah.

Ummah, juga HARUS bertaqwa dan menerima pemerintah yang zalim dan durjana sebagai satu ujian dari tuhan yang maha mengetahui. FartWa yang bersifat mukjizah ini bertujuan memberi petunjuk kepada jalan yang di redhai oleh tuhan yang maha berkuasa. Tan Sri Ampusini bin Dato' Seri Ampusana Pengerusi, Majlis FartWa Kebangsaan.
By Anonymous on WAHAI HASAN ALI ! MANA DIA VIDEO MELAYU MURTAD ... on 5/8/12


semua fatwa untuk jadi cool boleh didengar disini:








RABU – RADIO BANGSAR UTAMA

rabu ialah stesen radio internet
rabu ialah stesen radio melawan
rabu ialah stesen radio melanggar
rabu ialah stesen radio cool
rabu ialah stesen radio chic
rabu ialah stesen radio radikal

layari sekarang:
www.radiobangsarutama.com

pada minggu ini
setiap malam dari jam 9.00 malam
siaran terus menerus

dari rabu akan dapat didengari:
berita bersih
berita menghasut
berita terkini

dari rabu akan berkumandang:
lagu punk rock
lagu rock klasik
lagu rock kapak
lagu metal
lagu perjuangan
lagu melawan
lagu sosialis
lagu komunis
lagu lagu perjuangan dari seluruh dunia

sesekali ada lagu mat bunga
sesekali ada lagu mat jiwang

jadi cool jadi kawan rabu
BE COOL – BE DARE





12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BULAI MEI INI MAT MONGGOL AKAN BERCUTI KE SPAIN OR PARIS??? HEHE

Tanpa Nama berkata...

wujudkan kan kementerian baru. "kementerian sukaramai" kasi zunar jadi menteri :)

teruskan perjuangan

Tanpa Nama berkata...

Apenama..majlis fakwaa...ni tgh pa chu cheng ramai2 dlm opis...mata buta agak nyer...dorang ni spesis bangang laa tt..mcm mane nk hormat org majlis agama ni...masing2 jaga telor..pegi mampos dgn ko punye fakwa..

Matrojak berkata...

Fatwa dari pembaca diatas adalah...

a) Shafie Afdal

b) Shafie Makruh

c) Shafie Haram

d) Shafie Belum Sunat

siak berkata...

'Surat pekeling' yg dikeluarkan oleh tanseri ampusini bin datokk sri ampusana HANYA sah untuk penganut islam mazhab umno SAHAJA. Mereka percaya ujian tuhan tiada terbatas melangkaui ujian GST, tol lebohraya, kelab gay, kenaikan harga barang, pendatang asing, buang bayi .. semuanya ujian tuhan.

Tanpa Nama berkata...

Menipu dulu2 adalah sunat. Apa salahnya menipu sunat. Sekarang pada pemerintah ialah menipu itu WAJIB kerana jika tidak menipu, ianya berdosa dan akan dimasukkan ke dalam api neraka.

Kerana apa menipu itu wajib, kerana menipu rakyat yang bodoh. Orang bodoh wajib ditipu dan dianiayai.

Tanpa Nama berkata...

rakyat malaysia menerima baik fatwa pas sebab ia lebih baik dari fatwa ayah pin.thank you konik aziz.

Tanpa Nama berkata...

berzakar-zakar lihat buah siapa paling besar...
kah...kah...kah...
dah dpt lihat buahnya mestilah nampak batang pelir....
kah...kah...kah....
sambil2 berkeras-keras batang pelir....
mufti cibai...
mufti lancau...

Tanpa Nama berkata...

siak 9 Mei 2012 12:44 PTG

pelik betul aku kalau tak silap aku kes2 cerai kes2 hiv kes2 sosial banyak yer datang dari kelantan siak tak nak komen pasal tu ker?

siad berani ko cakap pasal kelab gay nanti anwar dan ambiga marah nanti, ko jangan lupa siak bersih hari tu jugak memperjuangkan hak gay..takkan dah lupa

Stupid University berkata...

Bagaimana pula kalau gas pemedih mata yang digunakan untuk meleraikan perhimpunan mempunyai unsur khinzir dan alkohol? Apakah reaksi majlis fatwa? Kah! Kah! Kah! Masih boleh digunakan sebab yang kena adalah rakyat dan bukan polis? Kah! Kah! Kah! Kah! Apa pula fatwa menggunakan pistol taser? Ianya direka oleh syarikat penyokong zionis israel? Apa pula hukumnya menggunakan semburan air kimia yang jelas mengandungi unsur alkohol? Adakah kesemua senjata itu mempunyai cop halal Jakim tak? Kah! Kah! Kah! Kah! Mengapa majlis fatwa senyap tentang ini? Kah! Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

fartwa yang sama telah di gunakan oleh penjajah British di India....kalau tidak mana bisa 400k mat salleh control 400j orang India

Tanpa Nama berkata...

bukan bayang bayang tuhan dimuka bumi tapi bayang bayang iblis la mufti bodohhhh. aku dgn penuh tanggungjawab ilmu yg terbeban atas bahu dgn ini ramalkan semua Mufti semasa ahli Neraka tingkatan Jahannam sebab jual Agama utk dpt duit.