Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 9 Mei 2012

SEKALI LAGI BERITA BAYI DI BUANG DAN DIBUNUH MATI



KOMENTAR TUKAR TIUB

berita bayi dibuang
berita bayi dibunuh
muncul kembali

inilah dia masyarakat kita
inilah hakikat masyarakat melayu islam
inilah dia hakikat masyarakat kita hari ini

para agamawan sibuk berfatwa berfatwi
para menteri terlibat dalam komisen jual beli
perdana menteri terlibat dalam kes bunuh kekasih sendiri
isteri menteri sibuk ke hulu ke hilir menghias diri
para yb sibuk merancang untuk menipu curi undi

para hakim senyap berdiam diri
para ilmuan jadi kang kong dalam universiti
para seniman sibuk berkarya jual diri
para wartawan sibuk menulis kesah porno dalam almari

polis siasat pelajar
tentang melancap berapa kali sehari

bila agaknya kita akan keluar dari lubang yang kita gali
bila agaknya kita dapat menjadi warga yang ada hormat diri
bila agaknya kita akan membuka mata dan melihat sendiri

ini bukan tanda akhir zaman
ini bukan tanda dunia akn kiamat

ini adalah tandanya terlalu ramai orang baik baik
ini adalah tandanya terlalu ramai orang yang berbudi
ini adalah tandanya terlalu ramai orang yang berbahasa
tidak melakukan apa apa

yang terjadi ini
yang berlaku ini
yang sedang kita baca ini
adalah berita kita sendiri






BAYI DI TEMUI BERBALUT PLASTIK DI IPOH - berita hairan


2012/05/08
IPOH: Seorang bayi lelaki ditemui dalam keadaan berbalut plastik di tepi jalan kawasan perumahan di Dataran Anjung Bercham, di sini, tengah malam tadi.

Bayi itu ditemui seorang penduduk kira-kira jam 12 malam.
Timbalan Ketua Polis Daerah Ipoh, Superintendan Ahmad Termizi Haq, berkata pihaknya menerima maklumat awam mengenai penemuan bayi itu kira-kira jam 12.05 malam.



REMAJA LEMASKAN BAYI DALAM BALDI - berita hairan

2012/05/02
SUNGAI PETANI: Seorang remaja lelaki berusia 17 tahun melemaskan bayi yang baru dilahirkan teman wanitanya yang juga pelajar sebuah sekolah menengah di sini, dalam baldi berisi air sebelum menanamnya di kawasan semak berhampiran kilang di Taman Ria Jaya di sini, Ahad lalu.

Difahamkan pelajar perempuan Tingkatan Lima terbabit melahirkan bayi itu di rumahnya dalam keadaan cukup sifat, malam Sabtu lalu.
Selepas melahirkan bayi malang itu, teman lelaki pelajar perempuan terbabit yang bekerja di pasar malam di sini, bertindak melemaskan bayi itu dalam baldi berisi air sebelum membungkusnya dan disimpan di almari.
Keesokan harinya, pelajar perempuan terbabit memasukkan mayat bayi itu ke dalam begnya untuk dibawa ke sekolah.

Dia kemudian menghubungi teman lelakinya pada kira-kira jam 10 pagi sebelum keluar dari sekolah.

Pasangan kekasih itu kemudian menanam mayat bayi itu di kawasan semak berhampiran kilang di Taman Ria Jaya di sini.

Sumber berkata, mayat bayi itu hanya ditemui polis pada jam 11 malam kelmarin selepas pelajar perempuan itu ditahan di rumahnya di Taman Kelisa di sini, manakala teman lelakinya ketika sedang berniaga di pasar malam berhampiran taman berkenaan pada jam 9 malam kelmarin.
Beliau berkata, perbuatan pasangan kekasih terbabit terbongkar selepas pelajar perempuan itu menceritakan kejadian kepada beberapa rakannya yang kemudian melaporkannya kepada seorang guru kaunseling.

Katanya, siasatan awal menunjukkan bayi lelaki malang itu masih bernyawa ketika dilahirkan.

“Dua remaja terbabit membawa polis ke tempat mayat bayi itu ditanam. Ketika ditemui mayat bayi itu berada dalam keadaan sempurna dengan tali pusatnya yang sudah dipotong,” katanya ketika ditemui di sini, semalam.

Sementara itu, Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Muda, Deputi Superintendan Ricky Tey, ketika ditemui di lokasi kejadian semalam mengesahkan dua remaja terbabit ditahan bagi membantu siasatan.

Katanya, remaja perempuan itu kini ditahan dan rawat di wad bersalin Hospital Sultan Abdul Halim (HSAH) di sini.

layari radio bangsar utama sekarang:



6 ulasan:

gengjahat berkata...

kalo dikaji, kes bulan ni punca nya malam merdeka tahun lepas, cam TT ckp dulu, 9 bulan kemudian mesti jadi kes2 cam ni, mana pergi mufti2 barua tu, nape tak de amik action mende2 cam ni, kalo setakat kuar fatwa2 mengarut tapi action tak de tak guna...bila suruh amik action cakap tak de kuasa, baik tak yah kuar fatwa2 mengarut tu...sengal

mek berkata...

'ini adalah tandanya terlalu ramai orang baik baik
ini adalah tandanya terlalu ramai orang yang berbudi
ini adalah tandanya terlalu ramai orang yang berbahasa
tidak melakukan apa apa'

TT, this statements are so true.

Tanpa Nama berkata...

Mufti ni memang celaka!Semua nak jaga tengkoq masing-masing. Bukan nak kuatkuasa undang-undang islam, tapi nak jaga tengkoq PM saja. Inilah mufti2 Dajjal sebenarnya.

SILA GUNA KONDOM JIKA TAK NAK BUNUH BAYI berkata...

Dari darjah 1 sampai tingkatan 5 duduk asyik belajar tamadun arab tak habis habis. Hal-ehwal semasa dan matapelajaran yang paling penting tak nak diajar sebab terlalu sanjungi tamadun Arab & sibuk nak jadikan orang Melayu lebih Arab daripada orang Arab.

Sudah tentu ada tok lebai yang belajar di Universiti Islam akan mengutuk TT dan menggunakan Hadis Muslim 3371 untuk membuktikan kepada orang ramai yang Rasul Allah mencegah umat Islam daripada menggunakan kondom.

Jadi saya sarankan kepada kerajaan Pakatan Rakyat supaya mengajar matapelajaran SEKS bila ambil alih Putrajaya.

SEKS sangat penting. Seks lebih penting daripada agama yang dijual oleh Hassan Ali dan para Muflis sebab manusia akan pupus jika tidak ada seks. Tiada candu agama yang dijual oleh Hassan Ali, rakyat Malaysia masih boleh hidup dan menjadi manusia yang baik dan berguna untuk umat manusia. Tak percaya? Tengok Bill Gates. Beliau adalah seorang agnostik. Tetapi beliau tidak mencuri wang rakyat untuk pelihara lembu dan berlagak alim dengan membuat lawatan ke Mekah selepas kes curi wang lembu diketahui ramai.

SEKS LEBIH PENTING DARIPADA CANDU.

Sebab itu Allah menjadikan seks sebagai suatu nikmat yang paling sedap yang pernah dikecapi oleh seseorang manusia.

Sila ajar disekolah bagaimana nak berancuk tanpa perlu membunuh bayi yang tidak berdosa 9 bulan selepas berancok.

Budak yang bunuh bayi itu tentu adalah seorang budak Melayu Muslim yang terlalu takutkan ulamak-ulamak dan mufti-mufti kepala buto yang bangang yang diupah oleh UMNO.

Kenapa bunuh anak sendiri? Sebab masyarakat Melayu terlalu pentingkan KELEBAIAN seseorang. Jika orang Melayu hilang kelebaian mereka, maka mereka akan diburu oleh orang-orang munafik macam Hassan Ali & Harussani.

Sebab itu budak mentah ini sanggup membunuh bayi yang tidak berdosa itu. Kerana budak ini terlalu takutkan orang-orang munafik dan laknat dan terkutuk macam Hassan Ali & Harussani.

Jadi salah siapa?

SALAH HASSAN ALI, HARUSSANI, DAN SEMUA PARA MUFLIS MALAYSIA!

Para MUFLIS Malaysia terlalu pentingkan matapelajaran yang boleh mengARABkan orang Melayu sehingga mengabaikan matapelajaran asas dan amat penting untuk hidup.

Budak-budak remaja harus diajar bagaimana nak berancuk tanpa melahirkan anak. Ini bukan dosa. Ini adalah untuk mencegah dosa yang paling besar iaitu membunuh.

Jangan peduli apa tok lebai, tok imam, tok mufti, tok mullah cakap.

Belajar matapelajaran seks baik baik. Guru-guru harus tunjuk ajar bagaimana nak gunakan kondom dengan cara yang betul. Ini sangat penting sebab seks ialah keperluan asas semua makhluk Allah. Hanya orang-orang yang berfikiran kotor macam para mufti upahan UMNO dan Hassan Ali takut berbincang pasal seks. Mereka ini tidak boleh tengok perempuan tak bertudung. Jika tengok terus stim.

Jadi saya harap adik-adik remaja yang membaca TT, jangan hiraukan apa yang diajar oleh semua Ustaz kat sekolah.

KALAU KAMU NAK MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS DENGAN KEKASIH KAMU DAN TAK NAK BERTANGGUNG JAWAB 9 BULAN KEMUDIAN, PASTIKAN KAMU GUNAKAN KONDOM!

JANGAN TAKUT NAK BELI KONDOM.

KONDOM BOLEH DIBELI DI KEDAI 7-11.

KALAU TAK ADA KEDAI 7-11, PERGI KEBILIK AYAH, BUKA LACI, PASTI JUMPA KONDOM.

KALAU TAK JUMPA KONDOM, SILA BALUT PELIR/ZAKAR ANDA DENGAN PLASTIK SEBELUM MEMASUKKAN PELIR/ZAKAR ANDA KEDALAM BURIT KEKASIH ANDA.

SELAMAT BERANCUK DAN MENIKMATI SEKS. SEKS IALAH SUATU NIKMAT YANG PALING LAZAT YANG PATUT DIKECAPI OLEH SEMUA UMAT MANUSIA.

KAH KAH KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

Lu diam lah TT...lu anak pun tak dak....apa bsing-bising....kalau lu kesian kasi kawin sama latifah koya kutty...baru ngam...kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Hakikat yang tak boleh dinafikan adalah orang beragama Islam tetapi berperangai macam orang arab jahiliyah yang wujud sebelum kebangkitan Nabi Muhammad saw. Orang melayu ni Islamnya hanya pada kad pengenalan bukannya pada jiwanya. Aku yakin kalau semua umat Islam melaksanakan semua perintah Allah swt dalam Al-Quran dan As-sunnah semua masalah dalam dunia dapat diselesaikam. Aku tahu budak agnostic akan menolak pendapat aku ni tapi aku cabar korang pelajari dan hayati Islam dengan sedalam-dalamnya korang akan faham apa yang aku kata.