Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 8 Mei 2012

MAJLIS FAK WA BER ZAKAR LAGI




MAJLIS FAK WA KAH KAH KAH





HORMATI PATUHI KEPUTUSAN MAJLIS FATWA MENGENAI DEMONSTRASI - berita hairan

KUALA TERENGGANU: Keputusan Muzakarah Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan Bagi Hal Ehwal Agama Islam Malaysia yang mengharamkan umat Islam menyertai perhimpunan atau demonstrasi yang mencetuskan huru-hara perlu dihormati dan dipatuhi semua pihak.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Jamil Khir Baharom, berkata jawatankuasa itu dianggotai oleh mereka yang dilantik oleh Majlis Raja-Raja dan setiap keputusan dibuat tanpa campur tangan daripada mana-mana pihak.

"Majlis fatwa sudah putuskan (haram menyertai demonstrasi yang mencetuskan huru-hara). Jadi, kita serahkan kepada Majlis fatwa kerana ia (jawatankuasa) dilantik oleh raja-raja," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... PERGI LANCHOW LAAAA.... kah kah kah..

kah kah kah...INI MAJLIS FAK WA.... kah kah kah...

woit... BER MU ZAKAR PANJANG KE?... kah kah kah..

kah kah kah... ATAU BER MU ZAKAR PENDEK?.... kah kah kah...

woit...APA HUKUMNYA PAKAI DUIT ZAKAT UNTUK KES MAHKAMAH?... kah kah kah..

kah kah kah.... BILA NAK BERZAKAR LAGI?.... kah kah kah..

woit..KELUARKAN FAK WA...RASUAH ITU HALAL.... kah kah kah...

kah kah kah..KELUARKAN FAK WA...BUNUH ALTANTUYA ITU WAJIB.... kah kah kah


NOTA:
raja gopal dengan agama islam
samalah macam vincent tan jadi imam



sila layari radio bangsar utama:




NOTA:
jam 9.00 malam ini
radio bangsar utama
akan temu bual dengan adam adli
sila layari radio bangsar utama sekarang



30 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Majlis FART WAR untuk sokong undi tipoo...kah kah kah Rakyat bukan bodoh macam menteri yg bercakap tu. Rakyat dah tahu mana halal mana haram

Tanpa Nama berkata...

Tiada rujukan dalam hadis sahih atau palsu mahupun Quran yang merujuk Bersih 1.0, Bersih 2.0, Bersih 3.0 atau Bersih 4.0 itu HARAM. Majlis Fak Wa memang bangan/bahalol/tolol/dan kelabu asap. Menuntut 8 perkara itu Haram? Mana otak Majlis Fak Wa? Di zakar mereka kut?
Gerakan moden menentang bentuk kezaliman moden tiada dalam Quran atau Hadis yang wujud pada pada primitif, 1400 tahun yang lalu. Maka ajaran Quran dan Hadis banyak tak relevan dan sesuai untuk zaman sain s dan teknologi ini.
Pemikir UMNO yang beragama banyak dapat mesej dari Quran dan Hadis/ Khalifah/Ustaz/Mufti/Ulama tidak tahu mengaplikasikan mesaj Quran bagi zaman moden yang sangat mencabar ini melainkan membuat rumusam pendek akal, dan tidak masuk akal dan memalukan imej Islam yang sebenar.
Kena faham ada dua kuasa satu nak kekalkan kuasa kezaliman dan satu nak menghacurkannya. Kedua-dua kuasa ini akan berperang, satu akan guna alasan Tuhan dan satu mengguna kuasa sekular. satu merembat kekayaan negara dan satu lagi nak menyetopkan aktiviti zalam itu. Satu golongan akan tunggang-tunggik goyang telur zakar akan menuduh yang menentangnya sebagai pengganas, pengkhiatan, pengguling kerajaan, tiada aqidah, mendapat bantuan asing sementara di satu pihak yang lain akan terus membuka dan memberi data/maklumat/fakta akan kerja-kerja kezaliman mereka. Ini perkara biasa dalam mana-mana sistem pentadbiran.
Tapi Majlis Fak Wa memang bodoh!

Tanpa Nama berkata...

majlis fuck wa....
cibai betoi sikatek jamil...

Tanpa Nama berkata...

sikatek dah minum air burit begini lah jadinya...

Tanpa Nama berkata...

ahli majlis fatwa kut anak haram...
kah...kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

TT, lu jangan silap sangka pasal fatwa ni.. lu baca tak habis pasal fatwa ni.. tu la lu tak belajar agama islam dengan mendalam.. asyik dengan sosialis lu saja..

fatwa ini gua amat2 sambut baik dan patut dinamakan saja sebagai FATWA HARAMBEJADAH!

Stupid University berkata...

Mana dia fatwa untuk makan suap? Mana fatwa untuk terima komisen jutaan ringgit? Kah! Kah! Kah! Sudah jelas sekarang agama digunakan untuk mengonkong kebangkitan rakyat! Kah! Kah! Kah! majlis fatwa lanchow lah! majlis fatwa lantikan raja gopal! Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

apa bodoh sangat penulisan dekat sini

Tanpa Nama berkata...

ketawa lah ko bodo.. fatwa ini perkataan islam ko jgn sebab politik ko kutuk perkataan islam.. nampak sgt ..ko ni.. lebih sudu dari kuah... bodo..dan jahil.. main2 tukar perkataan fatwa.. jika terbukti ko ni bodo.. elok ko belajar sekolah pondok.. dari ko buat fitnah yg akan merosakan nama baik perkataan fatwa...

draracle berkata...

Apasal nak kena hi light "dilantik raja-raja"??? Kahkahkah

musyahir berkata...

Awak ni keterlaluan sungguh! Jgn mempermainkan hukum hakam ikut sedap mulut..nanti Allah turunkan malapetaka/bencana kepada diri atau keluarga baru nak insaf! Semua ulamak dalam majlis fatwa bukan ulamak politik, semua fatwa berdasarkan hukum syarak. Tanyalah mana-mana ulamak yg muktabar di dunia, semua memberi pendapat yang sama.. ulamak dalam PAS semua ulamak politik yg berkepentingan politik..semua fatwa berdasarkan politik yang menguntungkan parti semata-mata...ingat sikit peringatan rasulullah, di akhir zaman ni, ramai ulamak mengejar dunia dan kuasa... kita semua akan mati dan akan berhadapan dengan Allah dan setiap dari kita mesti bertanggungjawap atas setiap keputusan yg kiat buat bukan tuding jari kat orang lain (tok guru yg kita ikut)...

kampong lad berkata...

'Majlis fatwa sudah putuskan (haram menyertai demonstrasi yang mencetuskan huru-hara)'.

fatwa dah jadi hukum tuhan ka? kalau dah jadi hukum macam mana nak melaksanakan perintah tuhan tu & apa pulak hukuman? peserta bukan islam bagaimana?

1. menyertai demonstrasi 2. mencetuskan huru-hara.

demonstrasi yg aman spt ditempat2 lain pada 428 apa fatwa pulak. depa ni bukan hanya menjual ayat2 bahkan mencipta ayat2 atas nama fatwa.

Tanpa Nama berkata...

ini gempak ni: http://www.youtube.com/watch?v=yXcf4i_wYls

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Salam Dato,

Saya bukanlah pakar business atau ekonomi.

Apa yang saya harapkan ialah agar semua penyokong PR, tidak kira DAp, PAS, PKR membuat satu marketing strategy dalam perjuangan. Terpulanglah kepada kepakaran masing-masing.

Kalau orang MLM, bermatian-matian membina network untuk memperkenalkan produk, maka pejuang PR harus juga dengan hikmah bijaksana "marketkan" PR kepada seluruh RAKYAT.

Fokus utama kita ialah kepada penyokong totok UMNO@BN di seluruk ceruk kampung di setiap inci bumi Malaysia, agar sebahagian mereka mungkin "fikir dua kali".

Zaman ini kita ada semua kemudahan IT. Bawalah laptop sebagai bahan penerangan. Dalam laptop, tunjukkan video-video contoh Bersih 3.0 dan kekejaman polis dan juga artikel-artikel lain.

Tidak payah kepada orang ramai, boleh kumpul 2 atau 3 orang pakcik makcik satu meja dan tunjuk apa yang ada dalam laptop itu. Nanti mereka akan ceritakan kepada kawan lain.

Bukan hanya kepada Melayu, tetapi juga kepada bangsa lain dalam kalangan penyokong totok BN dan jangan lupa atas pagar.

Semua bukan sahaja pihak pimpinan, tapi juga akar umbi harus bergerak.

Marketing! Marketing!

Tanpa Nama berkata...

awak ni keterlaluan jangan ikut sedappp mulut jer kahkahkah
apakah hukumnya menggunakan nama dan kalimah ALLAH dan MUHAMMAD oleh anggota polis (anggota semua agama pakai, apa nak kecoh Allah terjemahan Injil???) pada lencana di dada topi dan kepala tali pinggang, kemudian masuk tandas, kencing, ambik rasuah, berlaku zalim dan kejam pada rakyat???

PROFESSOR ROSMAH Ph.D. berkata...

Tukar Tiub salah! Kalau Tan Sri Vincent Tan jadi imam lagi baik sebab Vincent Tan sekarang sudah bersara dan nak jadi seorang dermawan macam Bill Gates. Mufti dan imam kat Malaysia mana ada dermawan? Dah lah kedekut, rasuah digalakkan pulak.

Mufti kat Malaysia cukup bangang. Harga rokok dinaikkan setiap tahun tetapi tak diharamkan. Mengapa? Sebab rejim UMNO tahu, yang ketagih rokok akan tetap membeli rokok walaupun harganya $100 sekotak.

Hanya di Malaysia:

(1) Babi haram tetapi

rokok yang boleh menyebabkan kanser tak haram cuma makruh. Gila punya mufti yang suka bermain dengan bahasa Arab untuk menipu rakyat Malaysia yang bodoh.

(2) Babi haram tetapi

rasuah digalakkan. Mengapa Mufti tidak tegur Shahrizat yang suami & anak-beranaknya menyalahgunakan wang rakyat?



Hoi Tim Tukar Tiub....sekarang TV3/4 sedang siarkan secara langsung Najib sedang melancarkan saham FELDA yang bernilai 1.69 billion.

Tetapi kelakar....bila Najib lancar launch pad.... api angka 1.69 tidak menyala.... hanya nampak 0 billion sebab hanya api billion yang menyala. Sah saham FELDA kena laknat.

Kalau Tim Tukar Tiub atau sesiapa boleh ambil gambar ini dan paparkan kat Internet sudah tentu kelakar.

KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

musyahir kat atas anak haram atau anak lancau?
kah...kah...kah....
anak keluaq melalui juboq...
sbb tu otak macam pukimak...
maka cibailah musyahir...
kah...kah....kah...

MUFTI GILA WANG DAN PANGKAT DAN PEREMPUAN berkata...

HOI MUFIT KEPALA AL PELIR BIN AL KEPALA BUTO BIN KEPALA AL ZAKAR!!!

Saya nak tanya beberapa soalan:

(1) Bila nak haramkan Internet? Ramai umat Islam termasuk para mufti, imam, dan pak menteri yang melayari laman web lucah.

(2) Bila nak haramkan handphone? Handphone boleh menggalakkan lelaki Muslim mengurat perempuan Muslim. Lagipun Rasul Allah tidak guna handphone.

(3) Bila nak haramkan kapalterbang? Rasul Allah guna unta untuk berhijrah ke Mekah. Jadi semua umat Islam patut mencontohi Rasul Allah dengan menunggang unta ke kota Mekah. Naik kapal terbang bukanlah sunnah rasul.

Tanpa Nama berkata...

lu 8.51....kalu nak komen suka lu la...tapi ayat lu kena jaga sikit jangan sampai tergelincir akidah. kalu ikut ayat lu...tak ada bezanya lu dengan gerembolan puak sesat dalam UBN tu....hati2 sikit pada ayat lu yang ni "Maka ajaran Quran dan Hadis banyak tak relevan dan sesuai untuk zaman sain s dan teknologi ini". tapi kalu lu memang sosialis totok atau palahotak berfahaman freemansion ikut suka lu la... kalu lu ngaku islam gua sudah bagi nasihat dan teguran....terpulang lu la....

average joe berkata...

woit..KELUARKAN FAK WA...RASUAH ITU HALAL.... kah kah kah...

oi tt! kau ni nampakjelas tak habis mengaji kitab! saheh kau ni menyimpang kadangkala menyongsang!
oi tt! harini aku bagitau kau, nanti kau jangan bagi alasan takde kenkawan tunjukajar kau ke jalan benar pulak!
oi tt! siapa2 yg habis mengaji kitab memang tau dengan jelas lagi berxenon bahwa dalam ajaran islam, rasuah itu haram, ulang: RASUAH ADALAH HARAM!
oi tt! jadi jangan sesekali atau bebanyakkali kau nak mintak/ suruh/ desak/ provoke/ rayu/ rasuah para mufti untuk keluarkan fatwa bahwa rasuah itu halal! JANGAN!!!
oi tt! ketahuilah, gerombolan Kera UMNNgOk sendiri pun akur rasuah itu haram - mereka berfahaman bahwa politik wang tak haram, cuma tak beretika je!!!
kahkahkah
(er... para mufti tu tau ke apa takrif politik wang??? kahkahkah)

-average joe-
klakka-la.blogspot: DON'T HAVE A COW = TAKDE LEMBU?

AkuuJugak berkata...

Betul la dah Fatwa tu. 250000 orang yg sertai Bersih 3 hari tu tak berdosa lah sebab mereka tak ada niat menyertai demonstrasi yang mencetuskan huru-hara. Mereka cuma niat nak sertai demonstrasi aman duduk bantah. Polis yang atau SB yang berniat menimbulkan huru-hara tu yang berdosa. HIDUP AHLI MAJLIS FAKWA!!

Tanpa Nama berkata...

Ahli-ahli jk fatwa ni takde integriti, takde maruah bila keluarkan fatwa sebegini yang senget dan sepet. Nampak sangat ahli-ahli ni jenis bangang dan macam lembu dicucuk hidung oleh Pok Jib. Tuan AJK Fatwa, dalam hal ini, lu bangang dan bengong!!!! Mudah-mudahan dimasa depan, anda tak jd bangang, boddoo (ambik stail Us Azhar) dan bengong lagi.

kalbunUMNO berkata...

kua kau kua!
kata guruku TGNA, ada sejenis ulamak yang dipanggil "terompah kayu".
Mungkin terompah kayu hanya dipakai ketika nak masuk tandas, bila nak keluar tandas tiada siapa hiraukan terompah kayu.
Kesian terompah kayu..
Bila pula aku baca al-Qur'an, tercatat diumpamakan seperti anjing.
Mungkin anjing tabiatnya sentiasa ternganga dan terjelir lidah sampai terkeluar air liur. Mungkin kelaparan atau sentiasa kelihatan seperti kelaparan.
Kesian anjing....
Bila hujah geng fatwafatwifatwu mengeluarkan hukum dengan hujah yang amat terlalu lemah, bukan sahaja orang dewasa yang rasa nak termuntah mendengarnya, bahkan budak tadika pun boleh terkentut.
Demo dengan melalak mendatangkan bahaya dan keganasan, alasan hujah jadi haram.
Kenapa pula tidak haram memandu kereta, kerana memandu kereta juga mendatangkan bahaya dan menyebabkan kematian. Atau haram mengorek hidung, kerana kemungkinan mengorek hidung boleh mendatangkan bahaya dan mudharat.
Bagi manusia bangang bin bengong UMNO, semua gerak geri dan perbuatan kerja yang dibuat manusia PR dianggap merbahaya keselamatan negara dan menggugatkan keamanan.
Bagi terompah kayu atau anjing bercermin mata biru, merembat dan melanun harta rakyat hukumnya tidak ditemui dalam al-Qur'an, hadis dan ahkam sultaniyah karya Maududi. Yang ditemui mereka yang melarang dan menegah melanun dan merembat harta rakyat.

SIAPA NAK PERCAYA, KALAU SELALU MENIPU DAN MENGAPU.

Non-Governmental Individual berkata...

kahkah kah!

Tanpa Nama berkata...

mat musyahir minum air burit juga ke?
tanda2 shaheh.....
kah...kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

kawan jgn lari tajuk la.
kita mau free n fair election.

mufti banggang jgn layan.
alasan polis pun jgn layan.

kalaupun mau candu cari la yg ada ngangggg!

buddha kata ada dewa-dewa pun tak boleh gunanya punye.... apalagi ular mak syaitan pengampu freeloader.!!!
merekalah barua lord reid bersekongkol dgn thogut buat syariah jadi sekunder pooorah!!!

jgn ikut rentak kolot dan poyo.

tak boleh fikir ke yg mereka ni tidak ada lagi tempat di zaman ini??
lihatlah sikap imam muda: poyo gak mcm protegenya.sanggup jilat tangan boss....tangan badak pun no problem halal punye!
jika dibiar bakal jadi syaitan bisu aka tokan candu.

Tanpa Nama berkata...

mat monggol kaki fuck fuck tak ada pula fatwa....
ahli majlis fatwa pun kaki fuck fuck juga kut...

Tanpa Nama berkata...

ahli majlis pentingkan pangkat dan duit. ulama jahat senang cakap. rajagopal bunuh orang. anak dia pun dah cuba nak bunuh orang. makan free. cukai tak bayar. ambik rasuah utk lynas.cari ikon lesbian kavita. ahli majlis muzakarah bakal masuk neraka.

Tanpa Nama berkata...

betul betul. yg bodoh adalah ahli muzakarah rajagopal dan menteri misai tebal nak cover kependekan bikma dia wakaka

Tanpa Nama berkata...

kalau nak tau siapa umno totok tengok mufti johor yg anjurkan seminar bahaya kristian kpd guru guru. betul betul totok. sebab tu nak suruh org islam berperang dgn kristian. ikut islam si totok ni perlu dihukum sesuai dgn asal usul hindu bali dia.