Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 8 Mei 2012

WAHAI HASAN ALI ! MANA DIA VIDEO MELAYU MURTAD ITU?




MENUNGGU KLIP MELAYU MURTAD







HASAN ALI ENGGAN ULAS FATWA DEMO QARADHAWI
- mkini

Pengerusi Jalur Tiga (JATI) Hasan Ali berkata beliau tidak dapat mengulas pandangan ulama disegani Yusuf Al-Qaradhawi yang menyebut bahawa perbuatan menyertai demonstrasi sebagai satu perkara harus bagi orang Islam.

Namun, beliau berkata pandangan Qaradhawi itu tidak hanya terhenti setakat mengharuskannya sahaja.

Ditanya lanjut, Hasan bagaimanapun berkata beliau tidak dapat mengulas perkara itu kerana beliau bukan ahli fuqaha.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..BILA VIDEO MURAD INI NAK SIAPA?.... kah kah kah

woit... BERAPA LAMA LAGI KENA TUNGGU... kah kah kah..

kah kah kah...TAK SIAP SIAP.... kah kah kah...

kah kah kah.... HANTAR EDIT KE HOLLYWOOD KE?...ATAU HANTAR KE BOMBAY?.... kah kah kah..

kah kah kah..POST PRODUCTION LAMA SANGAT.... kah kah kah..

kah kah kah...DULU BUKAN MAIN HOT.... SATU MACAM PUNYA KERAS... kah kah kah..

kah kah kah... TAK PANCUT PACUT....SEKARANG SENYAK DAH LEMBIK.... kah kah kah..

woit...INI MACAM KES KOTAK MAT EZAM KE?..... kah kah kah


NOTA:
tahu kah pembaca
ada berapa lagi klip video
yang ditunggu-tunggu

nala kurap pan janji ada video
klip video azmin ali
satu lagi klip video anwar

malaysia menjadi pengeluar
porn yang tertop sekarang
kah kah kah











JAM 9.00 MALAM INI



APA ITU RABU : RADIO BANGSAR UTAMA

rabu ialah stesen radio internet
rabu ialah stesen radio melawan
rabu ialah stesen radio melanggar
rabu ialah stesen radio cool
rabu ialah stesen radio chic
rabu ialah stesen radio radikal

layari sekarang:
www.radiobangsarutama.blogspot.com

pada minggu ini
setiap malam dari jam 9.00 malam
siaran terus menerus
tentang bersih

dari rabu akan dapat didengari:
berita bersih
berita menghasut
berita terkini


dari rabu akan berkumnadang:
lagu punk rock
lagu rock klasik
lagu rock kapak
lagu metal
lagu perjuangan
lagu melawan
lagu sosialis
lagu komunis
lagu lagu perjuangan dari seluruh dunia

sesekali lagu mat bunga
sesekali lagu mat jiwang

NOTA:
untuk mengiklankan program
untuk berhubung
untuk membuat bantahan
untuk memberi komen
untuk mengutuk
untuk mencaci
untuk membodek
sila hubungi:

radiobangsarutama@gmail.com




jadi cool jadi kawan rabu
BE COOL – BE DARE




10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Warga felda 15 k. Hidop najib.umno selamanya

Tanpa Nama berkata...

Ada edisi untuk TV3 dan RTM ajer kot? Ada temubual "orang murtad" kat tv3 yang dia claim video murtad..

Tindakan? Entah mungkin hanya untuk meraih sokokngan dan perhatian aje kot? Tak tau la teman JAIS, JAKIM dan sebagainya dah ambil tindakan ke belum etc..

Ada bukti bawak court la pi jaja ni macam kisah Mat Ezam dengan 6 kotak rahsia yang terus menjadi rahsia selama-lamanya kah kah kah kah..

Orang jemu dah.. Ini kisah macam penjual ubat menipu juga.. bawak "binatang ajaib" sorok lam guni padahal takdo apo2 pon lam guni...

Tanpa Nama berkata...

bang TT,

video batang kote masuk dalam hidung kembang dia tak keluar lagi ke?
kah...kah...kah...
kalau nak berancuk boleh juga pancut dalam hidung kembang dia...
sisial yang tak habis2 menipu...

Tanpa Nama berkata...

Kah .. kah ..kah ..

Ayah Rm5000. Ibu Rm5000. Anak Rm5000.

Bila Najib sebut billion, sebahagian peneroka ,melompat angkat tangan.

Tapi bila Najib jels tentang pembahagian itu ini, semacam banyak yang duduk senyap dan macam terfikir.

Habis akhir acara banyak yang balik.

kah ..Kah..

Tanpa Nama berkata...

Hello Bro TT...,

Video yang dijanjikan tak dapat dikeluarkan kerana pasangan suami isteri yang tampil dalam pendedahan mengenai kegiatan memurtadkan orang Islam menerima gangguan selepas video berkenaan ditunjukkan kepada media, awal bulan lalu

Dank paling malang apabila beliau mendakwa, pasangan berkenaan bukan sahaja diganggu secara fizikal malah turut terlibat dalam kemalangan teruk selepas pendedahan tersebut.

Walau bagaimanapun pasangan berkenaan selamat dalam kemalangan serius yang berlaku "beberapa hari" selepas pendedahan video berkenaan pada 2 April lalu....

Hasan juga mendakwa pasangan berkenaan telah membuat laporan polis berhubung insiden berkenaan.
Namun beliau enggan mendedahkan butiran lain berhubung insiden tersebut.....

Berita yang dikatakan oleh Hassan itu secara tak langsung memberitahu kita bahawa tiada video murtad yang akan ditunjukkan kerana saksi sudah kena langgar. Dan Hassan boleh lari.

Begitu mudah Hassan Ali membelitkan auta jadi fakta sehingga ramai yang masih lagi terpedaya dengan lakonannya yang nak jaga melayu, islam dan raja.

Tanpa Nama berkata...

RABU ni dok rok laa....cakap melantun2...nak tunggu update sehari sekali pun payah.

Buang byte aku je lauan RABU ni.

Jom Murtad Dari UMNO berkata...

Saya akan murtad jika penghuni-penghuni syurga adalah ahli-ahli gerombolan seperti yang berikut:

Hassan Ali
Ibrahim Ali
Harussani
Mamakthir
Shahrizat
Hishamuddin Hussein Onn
Zul Bisul
Rajah Gopal dan kerabat free loaders.

Tanpa Nama berkata...

brother TT tunggu le. Skrip lakunan tak siap lagi. Lepas tu kena cari pelakon yang sesuai pulak.

Tanpa Nama berkata...

FartWa Terbaru Majlis FartWa Kebangsaan:

Majlis FartWa Kebangsaan yang di lantik oleh Bayangan-bayangan Tuhan di Muka Bumi telah membuat ketetapan bahawa HARAM, hukum nya, menentang pemerintah; walau pun pemerintah itu zalim dan durjana.

Pemerintah yang zalim ialah pembalasan tuhan yang maha esa kepada ummah yang tidak bertaqwa.

Oleh itu, menentang pemerintah yang zalim ialah satu perbuatan engkar kepada penentuan tuhan yang menjangkaui aqal fikrah manusia.

FartWa ini di rumus berdasarkan nas-nas soheh yang di utarakan oleh ulama-ulama besar dari petronas, bernas dan Pekan Nenas.

Ummah, WAJIB patuh dan taat kepada pemerintah supaya selamat dan sejahtera di dunia tanpa di ganggu-gugat oleh ISA, OSA, PPPA, SB, tear gas, water cannon, dan sebagai nya. Dan di akhirah berada satu saf dengan orang-orang yang beriman dan bertaqwa.

Ummah, HARUS menumpukan hanya kepada amal ibadah sebagai bekalan di akhirah tanpa menglibatkan diri dengan kegiatan-kegiatan menentang pemerintah.

Ummah, juga HARUS bertaqwa dan menerima pemerintah yang zalim dan durjana sebagai satu ujian dari tuhan yang maha mengetahui.

FartWa yang bersifat mukjizah ini bertujuan memberi petunjuk kepada jalan yang di redhai oleh tuhan yang maha berkuasa.

Tan Sri Ampusini bin Dato' Seri Ampusana
Pengerusi,
Majlis FartWa Kebangsaan.

Qayyumon berkata...

Banyak lagu INDO sahaja RABU ni..buang masa dengar