Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 10 Mei 2012

MERANCANG UNTUK MENIPU DI PRU13




KOMENTAR TUKAR TIUB

ini kenyatan yang cukup jelas
ini kenyatan yang betul
ini kenyataan yang jujur

tiga negara pakatan akan di rampas

gerombolan akan meninggalkan pulau pinang
ini untuk menjadikan china lawan melayu

apakah pakatan tak mendapat sokongan?
apakah patatan tidak disokong rakyat?
apakah pakatan tidak mendapat undi rakyat?

ini bukan soal undi
ini bukan soal sokongan
ini bukan soal dasar
ini bukan soal kepimpianan
ini bukan soal manifesto
ini bukan soal populariti

ini persoalan penipuan dalam pilihan raya

gerombolan akan menang kerana menipu
gerombolan akan menang kerana undi hantu
gerombolan akan menang kerana undi pos
gerombolan akan menang kerana undi mat bangla
gerombolan akan menang kerana undi mat indon
gerombolan akan menang kerana undi mat myamar

rancangan untuk menipu ini sudah sedia
rancangan beri kad pengenalan pada pendatang haram
rancangan alih pengundi
rancangan hilangkan nama pengundi
rancangan pindahkan pengundi tanpa pengundi tahu

kerana semua ini sedia
malaon ini berani bercakap


MERANCANG PENIPUAN PRU13





NOTA:
tak percaya?
pengerusi spr
timbalan pengerusi spr
adalah ahli gerombolan




AHMAD MASLAN: UMNO AKAN RAMPAS 3 NEGERI PAKATAN
- mkini

Sambutan ulang tahun ke-66 Umno yang akan berlangsung pada 11 Mei ini memberikan keyakinan buat BN untuk kembali memperolehi majoriti dua pertiga untuk memerintah Malaysia.

Ketua Penerangan Umno, Ahmad Maslan menyandarkan keyakinannya itu berdasarkan pemerhatian terhadap gerak kerja dan persediaan BN menjelang pilihan raya umum akan datang.

"Saya positif dan optimis BN akan terus perintah Malaysia selepas pilihan raya umum akan datang.

"Saya sudah pergi banyak tempat dan pada firasat saya BN akan menawan Selangor, Kelantan, Kedah dan beri sedikit masa lagi, BN mungkin akan menawan Pulau Pinang dan mendapat majoriti dua pertiga semula," katanya di Kuala Lumpur malam tadi.


untuk mendengar berita penipuan pilihan raya dengar rabu:


http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

er... tapi kan, boleh pecaye ke lebong kera jawa sekor nih???
aku rasa kera ni salahsatu spesis yg paling besar kelentong tiapkali mulot dia menganga!
-average joe-
klakka-la.blogspot: DON'T HAVE A COW = TAKDE LEMBU?

Tanpa Nama berkata...

Apa pasal pulak pemuda PAS kena tngjawab?

anak liar berkata...

hehe....

http://bloganakliar.blogspot.com/2012/05/perarakan-legalisasi-ganja-global.html

Tanpa Nama berkata...

arak dan rokok yg jelas membawa kesan buruk kpd kesihatan halal dijual.tgklah kotak2 rokok - jelas amat bahaya sekali, kaki buruk, bayi cacat, kanser, jantung dan lain2 - walaupun telah ditulis merokok merbahayakan kesihatan, tetapi tetap dihisap kerana KETAGIHAN.walaupun dikotak rokok telah ditulis mengandungi tar, nikotin dan 4000 bahan kimia.

alkohol pun sama juga - hati2 nak kena jaga, mabuk ditahap tertentu boleh lupa diri, bergaduh dan lain2.

ganja - memang ada keburukan, tetapi tidaklah seburuk rokok dan alkohol. gula pun - kalau dimakan terlalu banyak, kaki tangan boleh kena potong dan mati.
tapi ganja yg boleh jadi ubat mujarab diharamkan

heroin, syabu dan dadah2 lain - digunakan secara sah dalam perubatan, cuma masalahnya disalahgunakan dengan cara yang tidak betul - jadilah ia haram.

manakala herba2 ubat warisan tradisional seperti ganja diharamkan, dan ketum pula diharamkan tidak dijadikan dadah tetapi dimasukkan ke dalam akta racun - bayangkan lobi kuat sykt farmasi dan rasuah telah menyebabkan penawar boleh menjadi racun.

persoalannya, jika dadah-dadah berbahaya lain, seperti heroin, morfin boleh digunakan, dengan syarat secara betul - dengan izin doktor,
kenapa ganja tidak dibolehkan diguna untuk tujuan perubatan???dan dia amat murah, sesuai utk rakyat Malaysia, apatah lagi kalau diperkenalkan sistem 1CARE-semakin x mampu ke hospital, ganja tanam free.

banyak lukahnya, banyaklah pula habuan rasuahnya, apalah TT
kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

nak kena tanya juga, dari segi agama, apa hukum ganja sebagai ubat?
bandingkan pula ganja dengan
rokok dan arak

ganja bukan perbandingan syabu, heroin, kokain, ketamin dan lain-lain.

ganja di banyak negara di dunia, diletakkan dalam kategori dadah yg paling bawah, dan banyak negara dah menghalalkan penggunaan ganja utk tujuan perubatan,terapi kanser, migrain, nausea dll
mcm gunakan morphin utk operation

EnChe Guevara berkata...

Ketua Pemuda Pas Nasrudin amat2 digemari Umno kerana x langsung membahayakan umno, apatah lagi menghalang kejahatan umno dari terus berkuasa.
Apa yg dia buat yg bole gugat umno? none!!!!!
Disaat Tok Guru Nik Aziz dilabel sebegitu buruk oleh mangkok yg burok, apa yg mamat KPP ni buat? aku tgk dia update FB dia pasal "Tahniah pasokan hoki Malaysia yg berjaya menumbangkan blablablablabla.."
(refer sini :http://www.facebook.com/pages/Nasrudin-Hassan/303331692311
Skema la whoi kau KPP!!! tak cool! Tak menyengat!! PERASAN aje lebih!
Pemilihan akan dtg, ahli2 PAS wajib tolak KPP yg mesra Umno nih, kerana mesra Umno bersamaan Mesra kezaliman, mesra rasuah, mesra fitnah dsb!
Sori KPP, kau hanya work hard but not work smart. even dgn provokasi pencachai umno di wall FB kau pun kau termakan, mcmner nak lawan bapak provokasi2 umno?

Tanpa Nama berkata...

nasaruddin ni memang poyo...
orang gemok memang malas berfikir..
orang gemok malas bekerja....
lebih baik jadi ketua perkosa..