Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 7 Mei 2012

PENGUMUAN UNTUK PEMBACA TUKAR TIUB





MUKA MUKA INI DIKHENDAKI ORANG RAMAI


adalah diberitahu
adalah diumumkan
adalah menjadi tanggung jawab kita bersama
untuk mengenal pasti muka muka dibawah ini

mereka ini dikatakan terlibat dalam jenayah memukul
mereka ini disyaki terlibat dalam keganasan
mereka ini disyaki boleh membantu orang ramai
merekan ini boleh memberi maklumat tentang keganasan

sesipa yang tahu mereka ini
sesiapa yang kenal mereka ini
sila hantar maklumat ke:

radiobangsrutama@gamial.com

DI KHENDAKI OLEH ORANG RAMAI







PENGUMUMAN UNTUK SEMUA

adalah diberitahu
adalah diumumkan
adalah menjadi tanggung jawab kita bersama
untuk mengenal pasti muka muka dibawah ini

mereka ini dikatakan terlibat dalam jenayah memukul
mereka ini dikatakan terlibat dalam keganasan
mereka ini disyaki boleh membantu orang ramai
merekan ino boleh memberi maklumat tentang keganasan

sesipa yang tahu mereak ini
sesiapa yang kenal mereka ini
sila hantar maklumat ke:

radiobangsrutama@gamial.com


http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/



http://www.radiobangsarutama.com/



MALAM INI JAM 9.00 DI RADIO BANGSAR UTAMA

temu bual dengan saudara maninavan gowin
saudara maninavan ialah pengerusi REFRACE

malam ini saudara maninavan akan membincangkan
isu sekolah rendah tamil effingham

malam ini saudara maninavan akan membocorkan
kepada pemndengar bagimana mic telah
menipu sekolah ini dan mengambil
tanah sekolah ini

sila layari radio bangsar utama
radio internet yang bangun melawan


11 ulasan:

Cob Nobbler berkata...

.gmail isham

bukan gemail ke apa.

kang orang salah hanto.

cheers

jai berkata...

Kah kah kah...

Muka macam baru lepas keluar pusat latihan powlis je.

Kerja tak berapa tahun dah nak tunjuk lagak???

Mempertahankan negara la konon2nya tuuu...

Mengharumkan nama powlis di persada antarabangsa la konon2nya tuuu...

Kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

Salam Tuan,

Usaha yang baik untuk mengenal pasti mereka yang kejam ini. Kalau boleh print dan hebahkan di seluruh ceruk kampung, agar pakcik makcik berfikir sejenak.

Tapi ini hanya ikan bilis. Yang ikan jerung dan bapak segala ikan jerung itu tak payah print, selalu keluar tv1 tv3.

Kita hebohkan sifat tidak bertanggungjawab mereka sekerap mungkin. Marketing strategy beb!

Beruk Ketawa berkata...

Kalu jumpa Beruk-Beruk tuu...Wajib Pijak Dulu

Lepas pijak baru hantar maklumat kepada Radio PR

Kalau tak tahu macam mana nak pijak..tanya Beruk K...kah kah kah

Beruk Ketawa berkata...

Kalu jumpa Beruk-Beruk tuu...Pijak dulu

Lepas pijak..baru hantar maklumat paad Radio PR

Jika tak tahu macam mana nak pijak...tanya Beruk K...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

ini, mereka ini sebelum menjadi polis mereka adalah anak-anak muda yang seperti anak-anak muda lain juga.

Anak muda tentulah Baran. Terajang kerusi basten. Cucuh puntung rokok pada skrin telefon awam. Hisap ganja. Hisap ice. Tak suka polis. Melawan orang tua. Tak puas hati itu dan ini. Pukul orang. Genster. Kongsi gelap. 30, 36, 77.. Jadi, bila jadi polis mereka ini dapat lesen dan disuruh dan ditugas dan dilatih untuk perkara-perkara yang mereka suka masa sebelum jadi polis itu. Jadilah mereka seorang polis yang mereka suka.

Stupid University berkata...

PDRM cakap gas pemedih mata yang digunakan tidak merbahaya serta diluluskan oleh PBB! Kah! Kah! Kah! Kah! Pernah kena atau cuba tak? Kah! Kah! Kah! Kalau dah kena baru tau sama ada bahaya atau tidak! Bodoh betul PDRM ini. Di negara lain seperti Amerika Syarikat, latihan penggunaan gas pemedih mata mesti melibatkan pelatih didedahkan dengan gas pemedih mata. Soalnya PDRM masa latihan ada berbuat begitu kepada pelatihnya tak? Kalau ada sudah tentu mereka tidak akan menggunakannya dengan sewenag-wenangnya seperti sekarang! Sama juga dengan pistol Taser!

Tanpa Nama berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=-feYHlfOzbk

keganasan polis boleh dihindar kalo semua polis cam ni!

Tanpa Nama berkata...

muka2 berani bila ramai.
puki mak hang....
polis cibai.....polis akai pendek....
kenapa akai pendek?
suka minum air burit....
kah...kah...kah....

Tanpa Nama berkata...

takde ke sapa2 nak volunteer kasi santau muka2 babi ni?

ketagih keadilan berkata...

Geng2 mat rempit,isap ice,isap ganja..nak selamat jadi polis..beribu2 polis isap dadah,dok asyik urine test warganegara biasa saja,sampai penuh pusat serenti,ces..kalau ada pon polis yang kantoi isap dadah,kena gantung tugas 3 bulan ja..warganegara lain yang tersasul ambik dadah,punah masa depan..bukan dadah perosak negara,tapi rules dan regulation merosak kan negara..cis..pukimak anjing polis,ada yang x pernah isap rokok,aleh2 jadik polis,sudah pandai2 ketagih dadah dah..selagi bertambahnya bilangan polis seperti ini,selagi sulit keadilan..harap2,jika bertukar kerajaan,syarat kemasukan polis lebih professional,bukan sekadar pandai menulis dan mengeja..tp tak tahu lah jika kerajaan baru mahu menggunakan anjing2 terlatih ni untuk stabilkan kuasa seperti mana UMNO buat sebelom nie..
Lagik satu aku nak share,ada suara2 sumbang bercerita,bahawa ada sesetengah anjing2 ni di bawah pengaruh dadah ketika mengawal apa2 demo terutamanya bersih,mcm mana tak bertindak mcm anjing,sebab kepala dah kayal eramine 5,kalau kepala kosong muka2 anjing nie,kecut telur woi!!!
Sindrom ayam pencen(polis pencen) bercerita kat kedai kopi bilang time reformasi punya rusuhan ada sesetengah anggota ambil pil2 supplement (sendiri faham)....jom kita pakat urine test polis...hehehe...