Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 7 Mei 2012

PENIPUAN DI TERUSKAN - PILIHAN RAYA DIJALANKAN OLEH MAT GEROMBOLAN





KOMENTAR TUKAR TIUB

akhbar sinar melaprkan wan ahmad ahli united malays national organisation
ke esokan harinya wan ahmad mengakui bahawa dia ahli gerombolan
tetapi maloan ini tidak ingat cawangan mana

jelas maloan ini ahli gerombolan

tetapi lebih dari satu minggu
tetiba malaon ini menafikan

apa yang terjadi?

cukup senang
elementry my dear watson - mengikut kata sherlock holmes

dalam masa satu mingu kerja ubah suai dilakukan
dalam masa satu minggu laman nama ahli gerombolan hilang dari maya

tetiba malaon ini tidak lagi ahli gerombolan

kah kah kah
kalau mat bangla boleh jadi pengundi
kalau mat indon boleh jadi pengundi
mustahil malaoan ini tidak dapat dibersihkan
kah kah kah

pasti dalam satu minggu ini
nama malaon in i tekah di delete
pasti dalam satu minggu ini
semua nya diatur kembali

woit.. ingat rakyat bangang ke?
kah kah kah


DUA EKOR MERANCANG UNTUK MENIPU






SAIFUDDIN TETAP TEGASKAN TIMBALAN SPR ADALAH AHLI UMNO - minsider

KUALA LUMPUR, 6 Mei — Saifuddin Nasution hari ini menafikan beliau telah tersilap apabila menuduh timbalan pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Wan Ahmad Wan Omar menjadi ahli Umno Kubang Bunggor, Pasir Mas.

Setiausaha Agung PKR itu menegaskan "kesalahannya" adalah tidak bermakna Wan Ahmad bukan ahli Umno, menjelaskan timbalan pengerusi SPR itu sebelum ini mengakui menyertai Umno.

"Ia mungkin berlaku (kesilapan). Umno ada 3.3 juta ahli, saya mungkin tersilap cawangan Wan Ahmad.

"Tapi Wan Ahmad sendiri mengakui. Beliau sebelum ini mengakui menjadi ahli Umno, cuma beliau tidak ingat bila ... jadi, beritahu kami, cawangan mana?" kata Saifuddin kepada The Malaysian Insider.

Wan Ahmad sebelum ini menafikan dakwaan itu, dan menyifatkannya sebagai tuduhan untuk merosakkan nama baik dan imej badan berkenaan.

Kenyataan Wan Ahmad itu dilihat bercanggah dengan kenyataan yang dibuatnya kepada Sinar Harian sebelum ini yang mengakui beliau adalah ahli Umno namun terlupa cawangan yang didaftarnya.


RADIO BANGSAR UTAMA RADIO MELAWAN - LAYARI SEKARANG!

musik punk non stop
musik rock non stop
musik sosialis non stop
musik komunis non stop
musik antarabangsa non stop

layari sekarang!



5 ulasan:

wan jimak berkata...

lembu sahjilat ni pikir semua penduduk malaysia lembu mcm diorang.

kampong lad berkata...

sekali lagi nak tanya....di sisi undang2 salah ka? kalau dia menyebelahi pembangkang apakah keahlian tetap jadi isu? yg salah ialah dia yg buat kerja khianat bukan dia ahli parti politik.

Ababil berkata...

X guna nak cite byk dgn depa ni.. 4.0., bila?? Tarikh masa tempat.. Cukup.. X yah sponsor bas.. X yah ada mkn2.. Xyah ada diut poket.. Signal je.. Cukup.. Slagi kita berbalah dgn depa ni slagi tu x setel.. Mcm nak panjangkan mase je.. Enough is Enough.. Uii.. Aku ckp london siot..

abuamir berkata...

Sekiranya dlm permainan bola, pengadil memakai jerse satu pasukan yg bertanding. Adakan pasukan yg bertanding atau penonton boleh terima keadaan itu?

Walau apa pun menipu adalah teras utama ahli umno dan pemimpinnya. Tak menipu bukan umno namanya.

Pro_Pembaharuan berkata...

Ababil cakap london dengan betul siot! Caya lahhh!

BERSIH 4.000000000 Bila???

Awal bulan 6!



Sebut je tarikh tempat dan masa, sampai lah kamiiiiiii!!!