Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 31 Mei 2012

SELAMAT DATANG BESUT





NOTA:


tukar tiub kini berada di besut
memcari tempat makan terbaik
mencari ikan segar terbaik



NOTA:
maencari ayah pin!




10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mencari kerajaan langit....
kah...kah...kah.....

Tanpa Nama berkata...

nasi belauk padang landak best bang.....

kotor berkata...

bila nak turun utara bro?

mek berkata...

kah kah kah
kalau jumpa kirim salam kat ayah pin ye. kalau time ni dia naik ke langit takde harapan la kau nk jumpa dia isham. hahaha

Tanpa Nama berkata...

kalau kau dapat carik ayah pin memang terer laaa.. dia main sembunyik2 pakai hikmat melangkau space-time a.k.a hikmat halimunan.. hahahaha..

Tanpa Nama berkata...

hehehe lu carik ayah pin nak buat apa bro?? nak ubat migrain atau nak kawin? hehehe

Tanpa Nama berkata...

hahahahahha....mencari ayah pin!!!!

macam sial!!!!

membuatkan aku nak terkencing, hahahahahah....

lu nak mandrem bik mama ke???

bik mama ngan lord murujib mumbai & ayah pin ada connection ler tt!!! tak jalan, kalo lu nak mandrem.....hahahahahaah

Tanpa Nama berkata...

bro...cari belut...hahaha..darah belut sapu muka bagi kulit licin...serius benar.....

Tanpa Nama berkata...

Ayah Pin tengah cari tarikh yang sesuai untuk PRU 13. Kah..Kah..Kah..

tobang berkata...

bro isham ayah pin susah nak cari, dia ni duduk kat langit, sekali-sekala aje turun kat bumi bila stock rokok surya dah nak abis