Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 27 Mei 2012

ZIONIS TEMPAT LICIK MERANCANG





TERBAKAR ATAU DIBAKAR - INI SOALAN?





20 BUAH RUMAH SETINGGAN TERBAKAR DI JALAN PEEL
- meloya

KUALA LUMPUR 27 Mei - Kira-kira 80 penduduk setinggan di Jalan Peel, Cheras di sini hilang tempat tinggal dalam kebakaran yang memusnahkan 20 buah rumah di perkampungan tersebut pagi tadi.

Dalam kejadian kira-kira pukul 9 pagi itu, kesemua rumah setinggan berkenaan hangus, namun tiada kematian atau kecederaan yang dilaporkan berlaku. - MELOYA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..PELIK TETAPI BENAR.... kah kah kah..

kah kah kah...SELALU RUMAH SETINGGAN TERBAKAR.... kah kah kah..

kah kah kah...TERBAKAR KE DI BAKAR?.... kah kah kah..

kah kah kah...APA MAKNA NYA INI?.... kah kah kah..

kah kah kah...LEPAS INI PENDUDUK DI PINDAH....kah kah kah

kah kah kah...MAKNANYA LEPAS INI PEMAJU MASUK.... kah kah kah..

kah kah kah..APA MAKNYA NYA LAGI?.... kah kah kah...

kah kah kah...TAK ADA PERLAWANAN... MACAM DI BEREMBANG.... kah kah kahj..

kah kah kah..TAK ADA GAZA DI KUALA LUMPUR.... kah kah kah..

kah kah kah..TAK TIMBUL ZIONIS TEMPATAN.... kah kah kah..

kah kah kah...TAK ADA GANTI RUGI... SEMUA SUDAH HANGUS.... kah kah kah..

NOTA:
zionis bukan yahudi
kerana zionis juga ada melayu
zionis bukan kulit dan rupa
zionisma ialah perangai dan perbuatan


layari radio bangsar utama:






8 ulasan:

REZAB Tanah Melayu berkata...

Apa lagi, tuduh la umno dan bn atau pbt? kah kah kah....dah agak dak...

FrankRose berkata...

teknik lama bro....

Non-Governmental Individual berkata...

old trick in the book tu bro hisham... lepas ni ramai lah kapitalis masuk... bina kondo...

Tanpa Nama berkata...

Antara dua mb:

1.Nik Aziz:
Nak buat lebuh raya sendiri di Kelantan. Cita-cita yang mulia untuk bantu rakyat. Kita percaya harapan ini akan tercapai memandangkan rakyat kelantan merupakan rakyat yang tabah dan cekal. Apatah lagi kemudahan ini akan menjadikan mereka lebih mudah bergerak dan kelantan akan menjadi lebih maju. Susah dan hampir pasti mustahil BN dapat ambil kelantan.

2.Azizan:
Di negeri beliau ada projek cukong nak buat kubor komersial. Tempat asal ialah tanah rizab melayu. Kawasan pertanian tapi dipercayai telah bertukar status jadi tanah kubur komersial. Kubur komersial tu harha ribuan ringgit dan untuk orang kaya. Orang kampung mula sesak nafas. Bekalan air bersih akan terjejas. Bila tanya, pegawai daerah kata "no komen". No komen maknanya "ye!". Kedah bakal jatuh ke BN.

Tanpa Nama berkata...

pandai pulak dia pilih waktu pagi. kalau waktu malam mesti ramai yg hangus hehehe.

Tanpa Nama berkata...

betul tu ini taktik sudah lama dilakukan...nak halau cara baik mmg payah jadi bakar je..sebab tu kita tgk tak lama lepas KENA BAKAR tapak setinggan akan terus dimajukan...dekat tempat aku di kuala perlis pun sama je...tak dan asap nk hilang tapak dah ken pagar kahkahkah bangsat punya manusia..confirm KENA BAKAR di akhirat kelak

Tanpa Nama berkata...

TGNA Nik Aziz- hasrat yg mulia utk buat lebuh raya sendiri tp menjd bahan persenda org2 BN! BN di Sabah...tutup lubang jln raya pon tak mampu! Mana hasil2 bumi Sabah? Mana perginya hasil 95% minyak Sabah? Mana perginya hasil2 ladang sawit Sabah, mana perginya cukai2 rakyat Sabah dibelanjakan? Wahai rakyat Sabah..dlm pru13 nt mari kita b'satu utk mengurangkan majoriti BN! Tumbangkan terus kita masih blm mampu sebab 'momokan' BN masih kuat...Momokan BN - 'Sabah akan terus mundur jika ditadbir pembangkang' (ditadbir BN pon tak maju jugak!)

Tanpa Nama berkata...

Ini bukan tekttik baru!!!!
Dah lama dilakukan di KUALA LUMPUR
Dari tahun 1980an lagi..
sepanjang Jalan Cheras dan Jalan Peel telah pun disodok dan bakar secara terancangn dengan kerjasama Lee Lam Thye sendiri yang menjadi MP kawasan ini di bawah parti DAP. INi bukan citer lawak tetapi yang melibatkan LLN sekali.
JAHANAM selagi puak kapitalis ni kuasai negara termasuk dari MCA dan DAP sendiri.