Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 14 Jun 2012

BARUA INI BERSUARA LAGI




KOMENTAR TUKAR TIUB

pergi mampooslaah
ini ajenda tak fundumental

yang fundumental
8 tuntutan bersih

kalau gerombolan menang pru13
8 tuntutan tidak ditunai
ertinya menang dengan penipuan

ini jelas

kenapa 8 tuntutan tidak ditunai?

tidak ditunai kerana nak menipu
hanya dengan cara menipu
barulah gerombolan menang
kalau tak tipu gerombolan dah lama mapoos


AMARAN ORANG RAMAI






PEMBANGKANG DILARANG GUNA LOGO BERSAMA DALAM PRU13
- meloya

PULAU PINANG 14 Jun - Parti-parti pembangkang dinasihatkan supaya tidak mencetak logo masing-masing secara bersama pada poster kempen Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) akan datang.

Timbalan Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), Wan Ahmad Wan Omar berkata, ini kerana Parti Keadilan Rakyat (PKR), Pas dan DAP masih belum menerima kelulusan rasmi daripada Pertubuhan Pendaftar (ROS).

“Mereka ada maklumkan kepada kita bahawa pendaftaran sudah dibuat namun berdasarkan pemeriksaan dengan ROS, SPR dimaklumkan permohonan itu masih belum diluluskan.

“Sekiranya berlaku (mencetak poster secara bersama) SPR akan mengambil tindakan mengikut peruntukan undang-undang sedia ada dan saya akui ia bakal memberi masalah kepada petugas SPR kelak," katanya di sini hari ini. - UTUSAN MELOYA

INI TUNTUTAN ORANG RAMAI















malam ini mat sabu:







9 ulasan:

Amuraria berkata...

DAH MEMANG SAH BARUA NI BARUA UMNO-APCO APA LAGI DIA NAK CAKAP!

Tanpa Nama berkata...

saya lihat sekiranya pembangkang menguasai situasi, banyak peraturan2 diubah.kalau begini permainan mana2 kerajaan, tidak payah lah buat pilihan raya kerana nak menang dia sahaja.bg saya walaupun pembangkang tidak menang.kerajaan tetap kalah.

Tanpa Nama berkata...

ayo yo barua melayu ka?

selagi dia tak resign PR tima je la habuannya. selagi lu main sorok papan tarik papan, lu boleh mampos jadi rakyat banggang mcm 4B.

please understand la what it means by THEY"D BEEN INSULTING YOUR INTELLIGENCE FOR THE PAST 54 YEARS!!!
lu mau jadi askar pencen ke main tonggeng-tonggeng? sepatutnya pak samad pi tarik seluar Tun Perak hari tu.entah pakai sopenda entah tdk...cheh kerja hang busuk.

geng, kepala ikan kalau sudah busuk lu masih sanggup telan ke buat sop??? yg digelar barua ni bukan lagi busuk tapi dah jadi ulat taik!

susah sangat ke nak ikut permintaan rakyat agar sama-sama lawan dgn adil.

memang sah la tt, a first class barua!!

Tanpa Nama berkata...

Bangang ni keluarkan macam2 undang2 untuk Pakatan, apa yang dituntut buat pekak je! Memang dia ni golongan Bangsat!

Tanpa Nama berkata...

Fuck the goverment!

Tanpa Nama berkata...

tuntutan 8 yang besar tak dibuat,kerja gila pulak direka-reka....

buat kerja bodoh lepas tu merungut susahkan pegawai SPR...aje gampang!

Tanpa Nama berkata...

goooolllllllllllll...!!!
pergi goollaah
ini ajenda tak fundumental

yg fundamental ialah main mesti bersih, main mesti atas tempat yg sama rata, main mesti guna lubang gol yg telah disetuju semua bersama,
tak kiralah main apa pun, main dengan bola sepak ke, main dengan bola lisut ke, main dengan bini ke, main dengan undi pilihanraya ke

Tanpa Nama berkata...

suka hati penyokong ireland la kalau dia nak duduk sama2 setempat dgn penyokong spain, sama2 kibar bendera dua2 negara, sama2 bersorak sokong pasukan masing2, sama2 enjoy the game,
takde pun perlu nak gaduh2, nak irihati, nak berlagak, nak sombong, nak barua, nak cilaka, nak haram jadah!
takde pun perlu referi dan penganjur pertandingan nak beri amaran kat depa, nak marah, nak bagi kad kuning, nak denda, nak saman, nak penjara, nak isa!

pulau batu putih berkata...

TT, lu karang laa satira berkenaan saekor raja di selatan tanahair yg kabarnya masih merajuk dgn seorang bakal Perdana Menteri malaya dari negeri darul redzuan. mesti best!!

kabarnya saekor raja tu perasan mendapat sokongan padu dari hamba pencacai.