Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 18 Jun 2012

TIPU UNDI MEMENANGKAN GEROMBOLAN DI PRU13




DUA EKOR BARUA GEROMBOLAN




PEMBANGKANG SENGAJA BURUKKAN SISTEM PILIHAN RAYA: MUHYIDDIN -mStar

BATU KURAU: Pakatan pembangkang sengaja melemparkan tuduhan bahawa sistem pilihan raya di negara ini tidak betul dan dilaksanakan secara penipuan kerana mereka tahu kepimpinan parti Barisan Nasional (BN) kini mendapat sokongan penuh 'Gelombang Biru' untuk memimpin kerajaan, kata Muhyiddin.

Muhyiddin berkata 'gelombang' itu kini dirasai rakyat di seluruh negara, dan yang lebih penting, negeri yang dikuasai pembangkang.

"Di Pulau Pinang hari ini, sudah ada kesedaran di kalangan pengundi Cina, tidak ada pilihan parti yang lebih baik selain BN... orang Kelantan (pula) sudah bersemangat dengan 'gelombang merah'," katanya ketika berucap pada majlis Kenduri Rakyat di sini, Ahad.



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...TAK PERLU PEMBANGKANG HASUT.... kah kah kah..

kah kah kah...RAKYAT MALAYSIA SEMUA TAHU.... kah kah kah..

kah kah kah...PILIHAN RAYA BERAT SEBELAH.... kah kah kah...

kah kah kah...ERTINYA PILIHAN RAYA INI TIPU.... kah kah kah...

kah kah kah... KALAU BARISAN MENANG TANPA TUNAIKAN 8 TUNTUTAN... kah kah kah..

kah kah kah..ERTINYA BARISAN MENANG KERUSI DG JALAN TIPU... kah kah kah...

woit...PILIHAN RAYA TIPU INI BUKAN LAGI RAHSIA.... kah kah kah..

kah kah kah..BUKAN LAGI FAKTA TERSOROK... kah kah kah...

kah kah kah...KERANA MENIPU INILAH 300 RIBU KELUAR BERDEMO 28 ALRIL LALU... kah kah kah


sila layari sekarang :







4 ulasan:

Uuheek berkata...

PETRONA tu apa....mana pergi Esso...sapa orang kaya malaysia yang beli saham Esso ni yek!!!!!Aku tau...tapi engkau orang teka la dulu!!! Nampaknya ada orang yang nak kawal semua...saham gardenia....

Tanpa Nama berkata...

gelombang biru????..gelombang biru muda(PKR) kut din oooiiiiii.....gelombang biru tua.....dah nampak tua dahhhhh.....mcm dah lama daaaahhhhh....dah buruk....elok masukkan dlm tong sampah jer......menyemak mater jer....hihihihihi

Tanpa Nama berkata...

Macamana la wawasan 2020 nak tercapai dgn pemikiran org mcm ko nih...adoiyai...

Tanpa Nama berkata...

Adil sgt la tuh...kalau memerintah sapa tak sebulu ko cantas trus je la nnt....kuku besi or kuku babi?