Khamis, 7 Jun 2012

TELAH SAH DAN TERBUKTI NAJIB JUMPA ALTANTUYA DI PARIS




KOMETAR TUKAR TIUB


hanya satu soalan
bila sepatutnya muhyiddin yassin
singkirkan najib razak

rakyat satu malaysia bersama muhyiddin yassin


GAMBAR INI HANYA UNTUK HIASAN SAJE





KAPAL SELAM: WARTAWAN ANTRABANGSA DEDAH PERTEMUAN NAJIN- ALTATUYA DI PARIS -
keadilan daily

Sesuatu keputusan yang dibuat di Paris bulan lepas bermakna bahawa salah satu episod yang paling sensasi di rantau ini akan timbul kembali dengan sepenuh hati.

Ia bermula belasan tahun yang lalu apabila Najib Razak memegang portfolio pertahanan dan mengarahkan dua kapal selam Scorpene dari pembuat kapal Perancis, DCNS, kira-kira AS $ 400 juta setiap satu.

Perjanjian itu telah ditaja oleh Razak Baginda, yang berkerja sebagai pengarah Institut Penyelidikan Strategik Malaysia, yang dibiayai oleh Najib dan direka untuk melanjutkan kerjaya politiknya.

Bagaimanapun, sebelum menimbangkan bahawa prospek dramatik, kita mesti ingat bahawa apabila merundingkan kontrak, sesuatu yang menakjubkan berlaku kepada Razak. Beliau jatuh cinta. Sekarang walaupun Razak, seorang yang berkeluarga dengan imej yang berprofil tinggi awam, sudah lama dicontohi reputasi philandering mentornya Najib, ini urusan terkini adalah berbeza.

Dia jatuh cinta, garis dan batu ladung bagi wanita – model Mongolia yang menarik dan cantik bernama Altantuya “Tuya” Shaaribu. Sejurus selepas mengadakan pertemuan dengan beliau di Hong Kong, Razak membawanya ke Eropah pelancongan dengan Ferrari merah beliau, yang memenangi dan makan bersama di semua tempat terbaik dan akhirnya berakhir di Paris di mana mereka bertemu dengan Najib.

JENG JENG JENG
JENG JENG JENG
JENG JENG JENG



woit...SUMPAH NYAH.... MAK TAK KENAL DIA...kah kah kah..

kah kah kah...NYAH JAGAN BUT FITNAH.... MAK DAH SUMPAH... kah kah kah

kah kah kah... SUMPAH MAK TYAK KENAL TUYA NI...kah kah kah..

kah kah kah...MAK MANA BERANi... SUAMI MAK MARAH NANTI...kah kah kah...


NOTA:
soalan kurun ini

siapa entot altanyuya dulu
najib razak
atau razak baginda?

satu lagi soalan:

mengikut akuan bersumpah bala
najib suka main jubur altantuya

soalan untuk kurun ini ialah:

bila majlis fakwa keluar fakwa
kah kah kah


PANTUN MELAYU

anak tupai gigit mengigit
akhirnya jatuh ke atas tanah
sepandai pandai najib memburet
ahkirnya diketahui juga oleh rosmah



layari sekarang untuk punk rock:



10 ulasan:

Stupid University berkata...

Mana fakwanya untuk menteri main jubur? Apasal Anwar seorang sahaja yang kena? Kah! Kah! Kah! Sama juga cerita dapat number plet free! Kah! Kah! Kah! Kah! Semuanya senyap! Kah! Kah! Kah! Kah! Majlis Fakwa Lancau! Kah! Kah! Kah! Kah! Mana Berahim Katak Berahi? Mana Zul Bisul? Kah! Kah! Kah! Mana Hasan Ali dan video serta kitab solarnya? Kah! Kah! Kah! Kah!

LydSunshine berkata...

Gmbr ni mcm super impose je. Nampak sekeliling kepala altantuya tu tak sama dgn background. Betul ke? Atau saya tersilap?

Tanpa Nama berkata...

gambar hiasan je tu kak.

Tanpa Nama berkata...

Kan da tulis gambo hiasan? Sila baca dengan telitii ea cik adik...

Tanpa Nama berkata...

gambar tu memang lah super impose..
semua orang dah tahu..awak je yang baru tahu..
itu kan cuma hiasan saje...

Tanpa Nama berkata...

Nape ada jugak insan yg lurus bendul,mujur tanya kalu x sesat jalan, kalau gambor bik mama mmg original x leh nak buat super impose kerna tiada yg sewaktu denganye

Tanpa Nama berkata...

Pantun terbaik dalam dunia Melayu emno kah kah kah bro kenapa tak sensor perkataan B@€#% tu nanti majlis fatwa keluarkan fatwa tukar tiub haram jadah kah kah bravo

Tanpa Nama berkata...

kak...

sila jgn rosakkan kecomelan anda

dan sila ketawa selepas membaca pantun anak tupai....

khakhakhakha....

Tanpa Nama berkata...

dari pemerhatian aku,
salahsatu punca gerombolan UMNgOk-BoNgok masih bermaharajalela bergayut2 sebagai Kera di putrajaya tanpa dapat dihalau selama berdekad2 (seakan2 sukusakat sang iblis bergayut2 di bulu ketiak dan uri2) walaupun bertaburan kepincangan yg jelas malah berselerak isu lain yg dipersoal dan dipertikai, adalah kerana wujud sebilangan besar dari kalangan orgramai yang... baik teramatsangat dan mudah mempercayai apa yg nampak di depan mata sahaja... pendekkata terlalu lurus hinggakan kalau dia sikat rambut pun, parting dia gerenti lurus macam guna pembaris!

sedangkan dalam politik negara sejak berdekad ini, ianya terlalu pekat dgn pelbagai bentuk tipuhelah dan putarbelit, terutamanya tikus2 politik yg ada 'memegang kuasa' (yg lupa sebenarnya depa 'pikul amanah jalankan tugas' je)... therefore we cannot just take their words at face value...

itu pasal golongan yg celiksedar perlu banyak menerangkan selokbelok dan taktik penipuan depa nih pada orgramai dan berikan contoh2, seperti yg aku tulis november 2009 dulu di sini:
klakka-la.blogspot: HOW TO LIE 101 (BAGAIMANA MENGELENTONG 101)

-average joe-
klakka-la.blogspot: MARI BELAJAR DAN MEMAHAMI: Simpulan Bahasa (LET'S LEARN AND UNDERSTAND: Malay Idioms)

nunu berkata...

kah kah kah, pntun cilaka