Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 14 Julai 2012

BERAPA LAMA ANAK NAJIB NAK BERTUNANG?



LAMA SANGAT BERTUNANG - DAH LARI KE?






NAJIB TERIMA SAMBUTAN MERIAH PELAJAR UITM - meloya

DUNGUN 13 Julai - Kira-kira 20,000 pelajar Universiti Teknologi Mara (UiTM) dari seluruh negara menyambut ketibaan Najib Razak sempena majlis Mengubah Destini Anak Bangsa (MDAB) di Arena Square, di sini hari ini.

Najib yang dalam rangka lawatan kerja sehari ke negeri ini, tiba kira-kira pukul 10 pagi dengan menaiki helikopter dari Lapangan Terbang Sultan Mahmud, Kuala Terengganu sebelum diarak dengan kumpulan bermotosikal.

PETANG ESOK DI PETALING JAYA






Rosli berkata, warga Dungun sangat teruja dengan lawatan rasmi kali pertama Najib ke daerah ini kerana berpeluang menatap wajah beliau secara dekat dan mendengar ucapannya.

Menurut Rosli, bagi jamuan rakyat, sebanyak 40 ekor lembu telah ditumbangkan dengan pembahagian tugas memasak kepada 20 JKKK.

"Hidangan istimewa kita ialah gulai kawah yang begitu sinonim dengan masyarakat Terengganu, selain sayur goreng, sambal belacan dan goreng ikan masin sebagai pembuka selera," katanya. - UTUSAN MELOYA


APA JADI DENGAN BESAN DI DUBAI?



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit.... MEMANG LAAAH RAMAI YANG DATANG.... kah kah kah..

kah kah kah... SEMUA DI PAKSA DATANG.... kah kah kah..

kah kah kah...TAPI 20RIBU ITU TAK MUNGKIN....kah kah kah..

kah kah kah...PASAL NO PIKCHER LAAA.... kah kah kah..

KAH KAH KAH
KAH KAH AKH
KAH KAH KAH


woit...YANG JUJUR ROSLI WARGA DUNGUN.... kah kah kah..

kah kah kah... DATANG NAK MAKAN KENDURI.... kah kah kah..

kah kah kah... ADA 40 EKOR LEMBU TUMBANG... kah kah kah...

woit... INI BUAT SAHARIZAT MARAH..... kah kah kah


layari sekarang stesen punk rocker:





5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

si mulut besar kuat makan. tu yg kena sembelih 40 ekor lembu

Tanpa Nama berkata...

Nak berbohong tu biarlah berbukti, kah...kah..kawah...kawah...No picture no proof...

Tanpa Nama berkata...

berapa banyak duit guna untuk dapatkan sokongan rakyat nih? sama banyak dengan komisyen kapal selam ke?

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...
kalu aku ada kat sana pun aku pergi..... Gulai kawah beb gulai kawah...

Anak aku dari UiTM jengka di kerah pergi....
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Kan najib dengan laki dia kayaraya banyak duit?
Laki dia simpan duit menabung dari kecik lagi tu sampai kumpul juta2 boleh belibelah sakan sampai london paris new york sydney hong kong singapura sampai ulan bator!
Eleh, sesekali, eh sekali, eh pertamakali sampai daerah depa tu, yg betul2 teruja dan riangceria tahap rama2 terbang bebas tanpa karbon monoksida dah tu sebab nak dapat menatap muka najib dari dekat tu, aisey keluarkan la duit dari tabung sendiri tu, guna belanja org2 daerah tu, beli makanan ke, buahtangan ke, dari kl bagi depa dapat gak merasa, ni tak, balik2 merasa makanan tempatan (sendiri), depa pun tau muak gak, nak gak merasa makanan dari luar, bukan haji najib sorang je teringin makan luar sampai mongolia... Kuikuikui

klakka-la.blogspot