Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 14 Julai 2012

SELAMAT MENYAMBUT BULAN PUASA DARI TIM TUKAR TIUB




SELAMAT MEMYANBUT BULAN PUASA







PENCERAHAN DARI PEMBACA
berapa banyak duit guna untuk dapatkan sokongan rakyat nih? sama banyak dengan komisyen kapal selam ke?
By Anonymous on BERAPA LAMA ANAK NAJIB NAK BERTUNANG? on 7/14/12

Hahahaha confirm bangang tahap cipan bertanduk si UDIN tu..mula2 kata orang pengecut sebab tak siar komen dia...bila orang dh siar kata orang pengecut sebab siar lepas di cabar... wei udin..Hishamudin Rais ni kalau pergi mana2 satu negara orang kenal.

itu menunjukkan dia berani bertanggung jawab atas apa yg dia tulis.. Engkau tu Sape UDIN?? ada berani tunjukkan diri engkau?? sekarang siapa yg pengecut?? setakat komen maki hamun jer pandai.. sedar lah diri tu UDIN pengecut.. Penyokong TT
By Anonymous on SURAT SURAT KHUSUS UNTUK HISHAMUDDIN RAIS on 7/14/12



letak komen yg berbunyi ganas dan berapi bahang2 tapi berlindung dgn nama anonymous lagilah pengecut dan tak gentle. kalu jang TT ni pongocuit, tak sampai kek kamuntiang tu oi
By zeff on SURAT SURAT KHUSUS UNTUK HISHAMUDDIN RAIS on 7/14/12

MANA BUKTI PULAAAAK?
Udin Rais Pengecut Cabut Lari berkata... lepas aku cabar kau siar komen2 aku baru kau berani???!!!! sah keturunan pengecut!!! harap pembaca jangan trtipu dgn agenda sosialis si hishamuddin sial ni.guna otak! 13 Julai 2012 1:56 PTG <<<---Kah2 kah.. Gila ada macam-macam gila, yg ini gila bukti, BUKTI MANA BUKTI??

Kah2 kah.. Gila ada macam-macam gila, Yg ini gila bukti, BUKTI MANA BUKTI?? Kah2 kah.. Gila ada macam-macam gila, Yg ini gila bukti, BUKTI MANA BUKTI?? Kah2 kah.. Gila ada macam-macam gila, Yg ini gila bukti, BUKTI MANA BUKTI?? Kah2 kah.. Udin Rais Pengecut Cabut Lari <- BUKTI MANA BUKTI?? Kah2 kah.. Udin Rais Pengecut Cabut Lari <- BUKTI MANA BUKTI??

Kah2 kah.. Udin Rais Pengecut Cabut Lari <- BUKTI MANA BUKTI?? Kah2 kah.. Dah kena letup pakai C4 mana nak ada bukti?? Kah2 kah.. Imigresen dah padam record masuk mcmna nak ada bukti?? Kah2 kah.. Yg ini mmg betul2 kena guna otak, Supaya jangan tertipu, Kah2 kah.. Udin Rais Pengecut Cabut Lari <- BUKTI MANA BUKTI?? BUKTI MANA BUKTI?? BUKTI MANA BUKTI?? Kah2 kah kahh.. Kah2 kah kahh.. Kah2 kah kahh..
By Anonymous on SURAT SURAT KHUSUS UNTUK HISHAMUDDIN RAIS on 7/14/12

Woittttt!! anak Babi Negara cawangan mana laa budak bingai bernama Udin Rais Pengecut Cabut Lari turrrrr!! Bodohnya mengalahkan seekor babi tunggal!!
By ABU TETAP ABU on SURAT SURAT KHUSUS UNTUK HISHAMUDDIN RAIS on 7/13/12

udin rais pengecut keluar kut juboq .... kah...kah...kah... udin rais puki.... kah...kah...kah.... jalang lelaki jual juboq.... pengecut..... kalau pengecut memang macam najib.... kaki burit..... kah...kah....kah...
By Anonymous on SURAT SURAT KHUSUS UNTUK HISHAMUDDIN RAIS on 7/13/12

dia ingat ni blog zul kulim ka?
By Anonymous on SURAT SURAT KHUSUS UNTUK HISHAMUDDIN RAIS on 7/13/12

sejahat jahat babi,beliau tak entot altantuya..sejahat jahat babi,beliau tak tutuh amah indon,sejahat jahat babi,beliau tak beli kilang arak..sejahat jahat babi,beliau tak takut bini kah kah kah kah kah kah kah kahhh
By panlima selatan on SURAT SURAT KHUSUS UNTUK HISHAMUDDIN RAIS on 7/13/12

mangkok mangkok mangkok si undin sudah cuci ka belum .....cuci tangki ....cuci kembara....cuci seludang....kau ada ....aku ada...
By Anonymous on SURAT SURAT KHUSUS UNTUK HISHAMUDDIN RAIS on 7/13/12

tak abis2 ayat b*bi jer kau org b*bikan TT....standard melayu ler tuuu.... arak & zina ko org tak terfikir lebih b*bi dari b*bi... sampai ckp yg sokong TT org muda jer??? yg pengecut adalah sapa ni??? k
By Anonymous on SURAT SURAT KHUSUS UNTUK HISHAMUDDIN RAIS on 7/13/12

haha!bontot2 wahabi dah panas negara pendukung ajaran dieorg ni kantoi barua no 1 amerika!!down down wahabi!down down al saud!
By LABAYKA YA HUSSAIN! on SURAT SURAT KHUSUS UNTUK HISHAMUDDIN RAIS on 7/13/12

Woiii TT...apsal ko adakan ruangan untuk badut plak dlm blog ni..sunnguh menghiburkan..keep it rolling..sila jemput lebih ramai badut, barulah band of badut..
By Anonymous on SURAT SURAT KHUSUS UNTUK HISHAMUDDIN RAIS on 7/13/12

x standard langsung orang UMNO ni
By Anonymous on SURAT SURAT KHUSUS UNTUK HISHAMUDDIN RAIS on 7/13/12

hi Nur Amira 13 Julai 2012 2:19 PTG jarang nampak awek komen sini hehehehehehe ;)
By Anonymous on SURAT SURAT KHUSUS UNTUK HISHAMUDDIN RAIS on 7/13/12

jangan suka kata org babi..diri sendiri tu yang babi..babi..babi..kahkahkah
By Anonymous on SURAT SURAT KHUSUS UNTUK HISHAMUDDIN RAIS on 7/13/12

tjk muke pon malu, x kan 'baling batu sembunyi tangan' U R P C L kahakahakhakahakahahahakkkk tuuihhh
By Anonymous on SURAT SURAT KHUSUS UNTUK HISHAMUDDIN RAIS on 7/13/12





1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TT, hati2 SB nak cuba boiling your blood..

gua ada beberapa rakan SB ni.. memang perangai depa macam pelaq.. orang UMNO jauh lebih baik 1000 kali ganda lagi.. cakap dia orang jauh hebat macam tuhan.. patut la teoh beng hock dan sarbaini kene humban jatuh bangunan..

SB bukan sekadar dalam PDRM saja, ianya ada dalam semua jabatan kerajaan.. tentera, SPRM, SKMM dll..

untuk pengetahuan, mereka2 ini bukan diajar untuk menjadi seorang manusia.. mereka2 ini adalah binatang buas laksana singa lapar.. mereka tidak ada rasa belas kasihan dan akan membunuh tanpa ada perasaan teragak2 langsung.. rencana SB ini mula menular dalam2 web setelah di media2 dan berdepan dengan orang ramai, BN ternyata sudah gagal..

lihat saja al-tantuya, kugan.. SB-SB inilah yang punyer kerja..
===================================
Nota: SILA BAGITAHU ORANG RAMAI... jangan siarkan komen gua dalam ruangan ulasan..