Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 22 Julai 2012

BUKAN SAJE SAMSENG MENGGANAS - POLIS PUN MENGGANAS



SIAPA ADA NAMPAK MEREAK INI?





NOTA:

macam macam bukan puasa ini
ada yang lapar
ada yang berlapar

ada yang mengganas
ini kesah polis mengganas di seremban
maacam mana nak sorok

kalau pada bersih duduk bantah
boleh tipu tipu
katakan yang mengganas itu
bukan polis tapi mat indon
menyamar polis

kali ini kantoi!
kah kah kah


POLIS MENGAMUK DAN CEDERAKAN PEKEJA HOTEL - star

SEREMBAN: A 32-year-old police inspector ran amok here, injuring two hotel employees and vandalising several cars in Seremban 2.

It is learnt that the officer, who is attached to the Commercial Crime Division, had gone to a hotel on Monday night and booked a room before running amok hours later.

Sources revealed that during the incident early yesterday, the officer had attacked the hotel staff, believed to be due to an argument over the use of the weapon.

He then dashed outside and damaged several parked cars.

“Two hotel employees have been admitted to hospital with severe injuries,” said the sources.

It is also learnt that authorities are checking to see how the officer had got his hands on the weapon which belonged to another policeman.

The officer, who had returned his own gun to the station early this month, was believed to be under the influence of drug

SAHEH MACAM MATA HARI TERBIT
lihat dan saksikan
lihat dan senyumkan
jangan marah nanti batal puasa





9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

polis pun dah gila sekarang ni. mcm ni nak harapkan polis

Tanpa Nama berkata...

emosi lebih polis ni.ornag lain pun ada masalah hidup. pg jogging ke, berenang ke baru lepas stress tu.menyalahgunakan kuasa

Tanpa Nama berkata...

Polis mlysia skrng nie cam babi ...bnyk sgt mkn rasuah 2 yg meroyan x tntu pasal..

Tanpa Nama berkata...

ini polis mabuk eramine5 nie..
ACAB...

Tanpa Nama berkata...

Polis pantat.

Tanpa Nama berkata...

Polis pantat.

Tanpa Nama berkata...

celaka punya polis ni......jcm ni psl banyak rasuah....buang kerja polis ni...tak boleh harapksn jga keselamstan....dia jags penjenayah sebab dpt rasuah

Qaseh Bonda berkata...

Macam tu punya polis patut dikenakan tindakan tatatertib buang kerja oleh KDN.

Macam tu punya ganas malah di tonton ribuan rakyat Malaysia, masih tak dak juga kes prima facie ke atas pegawai terlibat, memang sah lah bak kata orang tak tumbuh tak melata, kalau tak sungguh takkan orang kata polis memang corrupted dari kepala sampai ke ekoq.

Jom kita tukaq gerabak lagipun orang zaman siber tak pakai dah kati jenis lama. Timbang di Padang Masyar saja timbangan yang adil lagi saksama dan sah janji disana pasti ditepati.

Umor bersara memang wajib dah 55, lebih lagi tu pakat2 dok lena, mengabeh ka boreh je jang oii..

Tanpa Nama berkata...

Polis ape ke jadah ni..xde maruah,klu jmpe perompk pegng pistol sah2 dia lari dlu..ek dpn org awam je la