Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 9 Julai 2012

HASAN ALI GILA TALAK




MENANGIS NAK JADI MB





DEBAT 11 JULAI , USAH LAYAN HASAN ALI
-mkini

PAS Selangor meminta ahli-ahlinya supaya menumpukan kepada usaha menghadapi pilihan raya umum daripada melayani karenah Presiden NGO Jalur Tiga (JATI) Hasan Ali yang menurutnya 'telah terpinggir'.

Dalam satu kenyataan semalam, ia mendakwa Hasan mengadakan cerita kononnya akan ada debat di antara beliau dengan pesuruhjaya PAS Selangor Rabu ini (11 Julai).

PAS Selangor menganggap tindakan Hasan itu "jelas menunjukkan gerakan JATI semakin hilang pedoman dan kini Hasan mahu mencari populariti melalui PAS.

Menurut kenyataan itu, lagi, PAS Selangor telah bersetuju agar pesuruhjaya Selangor serta ahli-ahlinya tidak melayani karenah Hasan yang juga bekas pesuruhjaya PAS negeri itu.





KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit.... MULA MULA GAGAL NAK JADI MB SELANGOR...kah jkah kah..

kah kah kah...KALAU JADI MB HUTANG BOLEH SELESAI.... kah kah kah..

kah kah kah...KEMUDIAN NAK BUAT KERAJAAN PERPADUAN PULAK.... kah kah kah..

kah kah kah...PROJEK INI KANTOI LAGI... kah kah kah...

kah kah kah... SEKARANG MEROYAN.... kah kah kah..

kah kah kah... SEKARANG DAH GILA TALAK.... kah kah kah...

KAH KAH AKH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... TAK MEROYAN MACAM MANA... NAK TANDING KERUSI TAK ADA...kah kah kah..

kah kah kah...BUAT CERAMAH ORANG TAK DATANG.... ah kah kah..

woit... DAH LEBIH 3 BULAn... MANA DIA VIDEO MURTAD.... kah kah kah..

kaah kah kah.. VIDEO INI PASTI DAH MASUK DALAM KOTAK MAT EZAM.... kah ah kah

SABTU INI JANGAN LUPA


10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tt, mohon tt selidik betul atau tak banduan dilepaskan berperingkat utk kegunaan plihanraya sbb kwn saya sendiri dpt lepas tapi tatau under ordinan apa, dia kena jatuh hukum 2thn ats kes samun, tapi dpt keluar awal utk kegunaan pilihanraya, yg kuatkan lg sbb dia mmg takpernah amek port pasal pilihanraya ke bn ka pr ka apa smua tiba2 dia kluar ni dia byk cerita pasal bn nak jatuh lah najib punya kes di france lah dll, mohon korek rahsia dr big mama tt! Dia mmg ada ckp org besar kerajaan jugak bg arahan.. Kalau betul, negara dlm bahaya penjenayah berleluasa

Tanpa Nama berkata...

kesian orang tua ni

Tajul Muluk berkata...

Eloklah tu USAH DILAYAN si Hasaan ni,
BUANG MASA,TENAGA DAN RINGGIT aje.Dia nak berdebat atas tajuk apa?
Kalau macam DS Anwar nak berdebat dengan Najib atas tajuk ekonomi tu lainlah untuk kepentingan negara dan rakyat. Si HAssan berdebah nak cakap apa lagi. Dari dulu lagi tak sepatut dilayan malaon ni, biarkan dia keseorangan dengan ragam gilanya.

Tanpa Nama berkata...

memang dia cari publisiti secara desperate sangat...

terhegeh-hegeh mencari publisiti.

tak malu...

Tanpa Nama berkata...

TAk lalu pula aku nak makan nasi selama 30 hari bila tengok muka Ah Sang Ah Lee ni. Suruh dia operate muka lah bagi handsome sikit, muka macam puki babi, nak cakap soal amanah dan kredibiliti.

pro rakyat berkata...

Hasan Ali ni syok sendiri tak payah layan pun takpe, takat debat pasal solar powered bible boleh kristiankan orang Islam eloklah debat dengan budak tingkatan 1 sekolah agama. Nampaknya beras jati cap hasan ali tak laku.

HakimBesarKatakMelompat berkata...

OOOOOOOOOooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sampai taik mata aku nak keluar!

Tanpa Nama berkata...

ai, ulat taeikk sedang berevolusi nak jadi virus kaki ampooo tu la rupanya.
rakyat yg banggang kena tipu disebabkan ketuanan yg begini la. sifat feudalistik dengki, dendam, ego mcm pakar anti-hadis gak. cuba tanya dia: setuju tak gantung ambiga atau nuar. silap hari bulan tok nik yg jadi mangsa.

ni apa bendanya ni tuan. duduk diam-diam la kasi can kutty jadi towkay balik.citer murtad ni hak peribadi. jaga anak bini cukup.takde anak melayu sanggup angkat kavadi atau pakai salib de. anak muda gi wara. tak caye? tanya tt.....

Tanpa Nama berkata...

hasang ali patut masuk team up dgn nenek tua parti bebas yg bertanding di kuala terengganu...baru mu boleh jadi ketua....kihkihkih

Tanpa Nama berkata...

ade ke patut bebudak UMNGOK tungau cakap PAS takut debat ngan Hasam Ali ni?

ade beza dik oi debat najib vs anwar dan hasan ali vs rani

pertama yang utama adalah, najib itu ada ketua pemegang kuasa dan anwar pula ketua pembangkang...

rani ada jawatan dalam PAS, hasan Ali???

rafizi ada jawatan dalam PKR, khairy ada jawatan dalam UMNGOK,

jadi debat itu dikatakan debat bermatlamat...

Apsal la bodo tungau UMNGOK ni?