Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 9 Julai 2012

YOU WHERE PICTURE - LUK LUL N SI SI - NO PICTURE NO SI - TOK EZI




INI SAHEH DI KL - ADA BUKTI LRT




NOTA:
mesti ada gambar
mesti ada bukti
tak boleh cakap saje
tok ezi picture no si si
kah kah akh






PERINGATAN NAJIB KEPADA ANWAR
- meloya

Najib Razak menegaskan, pemimpin yang bercita-cita mahu menjadi Perdana Menteri Malaysia mesti bebas daripada dibelenggu masalah moral.

Najib berkata, pemimpin tersebut juga harus mempunyai kekuatan moral untuk membela diri tanpa menuding jari menyalahkan pihak lain.

"Saya tidak mahu ulas panjang tapi isu ini belum selesai, isu jam Omega rakyat masih tertanya-tanya," katanya di hadapan 50,000 pengunjung Program Jelajah Janji Ditepati Peringkat Negeri Selangor di Bangi hari ini.



AKH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... INI KOMEN PERTAMA UNTUK BERITA INI.... kah kah kah..

woit... KALAU ADA 50,000 YANG DATANG TUNJUKLAAA GAMBAR.... kah kah kah..

kah kah kah...PASAL APA TAK ADA GAMBAR.... jkah kah akh...

woit...PASAL APA TAK JAM SESAK DI BANGI SABTU DULU... kah kah kah...

kah kah kah...50,000 RIBU INI BUKAN KECIK ANAK.... kah kah kah..

kah kah kah... TOK EZI MAAA... NO PICTURE NO Si.... kah kah kah..

kah kah kah...NAK CARI CHINA DOLL DI PUDU PUN KENA LUK LUK N SI SI... kah kah kah


SABTU INI KITA BERDEMO





NOTA:
sila jangan beri
rais yatim kira
nanti malaoan ini
hanya kira amah indon saje
kah kah kah





11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku dok bangi..aku lalu kt teras jernang tu, lancow la 50,000..jgn nk bodo kn org mlayu yg memg da bodo..nk tpu mkcik felda blh la.kahhkahh

Stupid University berkata...

50,000 semut ada la! Kah! Kah! Kah! Kah! Kah! Berita penipu! Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

Ada blogger telah dapat maklumat berkaitan kata-kata Mohd. Najib ".....pemimpin yang bercita-cita mahu menjadi Perdana Menteri Malaysia mesti bebas daripada dibelenggu masalah moral....."

Kata-kata Mohd. Najib itu berpaksikan kepada beberapa klip video yang sudah pun siap untuk diedarkan kepada umum bagi mendedahkan keburukan para pemimpin Pakatan Rakyat

Dikatakan juga klip video ini semuanya untuk mencemar dan memburukkan imej pemimpin tertinggi PR. Ia akan diedar sebaik sahaja parlimen dibubarkan. Klip video ini juga akan disiarkan menerusi televisyen dan media massa PB. Tujuannya mudah saja, iaitu alihkan kebencian rakyat dari Mohd. Najib kepada Anuar Ibrahim.

Semuga pihak TT tidak terlalu leka dengan kerenah Mohd. Najib kerana mereka sedang merancang untuk menghuru-harakan perasaan pengundi jadi keliru disamping anggota polis yang pro UMNO Baru akan mengambil kesempatan untuk menggangu calon PR yang bertanding.

Demi reformasi.... anak muda yang berfikiran kreatif dan agresif harap bersedia menghadapi perang saraf ini !

Tanpa Nama berkata...

khemah lagi banyak pada orang...kalau 50,000 bangi dah lumpuh. Penipu no1

Tanpa Nama berkata...

Ada keluar kat tv program khas so campur penonton Tv kot? :D

Tanpa Nama berkata...

jangan salah paham tuan2....

adalah benar2 angka 50,000 ittew..

mana mungkin tuan2 bisa melihatnya...

50,0000 mana mungkin muat untuk dirakami oleh kamera..

makanya, hanya gambar najib saja yg biasa diambil..

harap bapak2 bsa mengerti...pohon permisi..

Mas Joko bin Toyo
(tiada kena mengena dengan Abang Tempe)

Tanpa Nama berkata...

Haji najib ingatkan anwar pasal moral?
Kahkahkah ini macam chua soiled peck nak ajar lge pasal moral!
Kahkahkah ini macam hajah kak imah nak ajar rakyat pasal jaga pemakanan supaya tak obese!
Kahkahkah ini macam mamakhatheer nak ajar para ibubapa pasal bimbingan anak2 supaya tak terlibat dengan najis arak!

Apa ke tebal sangat muka najib ni, boleh lak tempik kat umum, yg sesiapa nak jadi pm mesti takde isu moral yg belum terjawap?!! Bukan ke bini kak imah ni pm, dan dia sendiri banyak isu moral yg rakyat masih tertunggu2 jawapan??! Dasar tak reti malu! Tu pasal tak reti nak letak jawatan!

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

Hari langsung tu bini aku pi bukak tv3stooges, dilaporkan kira2 2k je dtg....tu pun xnmpk gmbr

Tanpa Nama berkata...

Makcik2, pakcik2 yang dipanggil datang tu pun terpinga2.. Anwar curik jam Omega Najib ke? kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Cam psar mlm je smlm wa t jernang..bas dr ceruk mane enth yg dtg..otg2 bangi wt dono je..kah kah..lebong besar

Tanpa Nama berkata...

Apa lah masaalah sangat tentang yg attend program najib..50,000 attendance termasuk lah jin,org bunian..