Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 23 Julai 2012

TANGAN KIRI KOREK HIDUNG TANGAN KANAN KOREK JUBUR - TAK SEDAR SATU SAMA LAIN




NOTA:

sila tengok klip video ini dulu
kemudian baca berita dibawah
atu baca berita di bawah
kemudian tengok klip video

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah





AHMAD ZAHID TOLAK DAKWAAN UMNO ADA HUBUNGAN DENGAN KOMUNIS - meloya

Ahmad Zahid Hamidi hari ini menolak dakwaan kononnya UMNO mempunyai hubungan dengan pihak komunis.

Beliau berkata, UMNO dalam sejarahnya tidak pernah menjalinkan hubungan dengan golongan fahaman komunis.

"Apa buktinya? Dalam sejarah parti UMNO, parti ini anti Parti Komunis Malaya. Jangan buat cerita mengarut," katanya ketika diminta mengulas laporan portal media, Free Malaysia Today (FMT) yang mendakwa kononnya Umno menjalinkan hubungan dengan pihak komunis. - TIEWNAMA



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


NOTA:
ramai kurang sedar
bahawa semua parti komunis itu
memiliki setiakawan antara satu sama lain
parti komunis china - cpc
memiliki hubungan amat rapat dengan parti komunis malaya
malaya pada satu ketika dahulu
radio parti komunis malaya
berpusat di china



KALAU PILIHANRAYA TIPU KITA KE JALAN RAYA



8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

persoalan yang paling penting sini: Adnan Mansor ni macam mana boleh ada Tengku? berapa kilo dia beli? sekilo berapa? kah kah kah

Kurik berkata...

Sampai bila orang Melayu nak sensitif pasal komunis ni? Komunisme hanyalah satu ideologi. Kalaulah aku seorang komunis, aku tak boleh buat apa2 tentang kekejaman yang Parti Komunis Malaya pernah lakukan kat orang Melayu dulu. Benda ni samalah kalau ada orang Melayu pergi mencuri kedai Lebai Samad, takkan lebai Samad sendiri nak tampar anak dia, semata- mata kerana anak dia seorang Melayu? Jadi tak perlulah juga Lebai Samad marah pada diri sendiri kerana dia juga seorang Melayu. Ini satu lagi cubaan untuk mengekalkan kebodohan dalam otak pemikiran rakyat, terutamanya Melayu. Aku sampai hari ni tak paham, kenapa pasal Komunis ni orang Melayu sensitif, tapi tak dengan penjajah kita orang Inggeris? Semua benda dari Inggeris masih lagi kita agungkan, sampai ke tengah malam duk melangut tengok bola Inggeris, beli barangan Inggeris, bercakap Inggeris.. kenapa tak sensitif dengan benda ni, kenapa tak ungkitkan betapa menderita kita dijajah Inggeris dulu, betapa kejam pmerintahan penjajah dulu, berapa billion juta hasil tanah bumi kita telah diangkut dijual oleh mereka? Kesimpualnnya mudah, jika kita masih sensitif pasal Komunis lebih dari penjajah Inggeris, tahap pemikiran kita masih dijajah. Berhenti sambut Hari Merdeka, kita sambut Hari Nakba Malaya 31 Ogos ini.

mek berkata...

kah kah kah
lu punya tajuk entry memang tak boleh blah la bro tt.

kesimpulan: UMNO parti penipu
khalas

Tanpa Nama berkata...

Denan yg ni mmg tenku la. kalau tak pecaye tanye denan sendiri, tweet soklan tu kat dia, pasti dia tweet balas jawapan guna nama "tenku denan real" - real tu beb, bukan buat2 mcm parpugomok punye cerita seks atau beli2 mcm aji ajib punye kapalselam-takboleh-menyelam!

-average joe-
klakka-la.blogspot: HOW ADVANCED! Part 2 (MAJU LAH SANGAT! Bhg 2)

Tanpa Nama berkata...

persoalannya: benarkah ke china utk belajar bhs mandarin, atau belajar bahasa china doll? kahkahkahkah
setakat nak belajar bahasa mandarin dan china doll di bukit bintang berlambak.
apakah ada kemungkinan mereka direkrut utk menjadi ejen ahseng China???

Tanpa Nama berkata...

boring betul le...asyik-asyik ayat kah kah kah..dah macam budak2 je

Tanpa Nama berkata...

Takut2 lg byk chinadoll masuk mlysia..entah ape plan dorng ni yek

Sudin berkata...

Al-Quran
Muhammad s.a.w. membawa rahmat sekelian alam......

Ajaran Islam melarang makan bunga(riba/rasuah/komisen)
Melarang bunuh orang...
Menipu....dll
Yang dilarang usah dibuat,yang disuruh buat....


Ajaran Umno(B)/Bn...yg dikepalai oleh Mahafiraun Mahathir...
Makan riba boleh...
Bunuh orang boleh..
Pukul orang boleh..

Kalau Muhammmad masih hidup sejarah berulang sebagaimana beliau berhijrah ke Madinah kena hambat oleh orang arab....begitulah sama perangai Umno(B)/Bn menghambat membunuh sesiapa yang membawa kebenaran.

Isham...! radio bangsar utama telah memainkan peranan yg besar masa kini....selang beberapa jam temubual bersama Ishak Surin, PDRM mengeluarkan kenyataan bangang iaitu PR telah diresapi komunis..
Maknanya SB tengin ni diarah pantau radio bangsar utama...

Sahih PDRM menjadi barua Umno(B)/Bn...dari dulu hingga kini mata-mata jadi barua orang putih dan Umno(B)/Bn.

Umno(B)/Bn penasihat mereka Zionis Yahudi tidak pula mereka bising...
Tidur sebantal dengan Zionis idak pulak mata-mata tengin ni bising...

Agaknya ramai mata-mata tengin/bangang PDRM tak lulus matapelajaran sejarah SRP....Kah,kah,kah
Sama bangang ahli-ahli parti sesat lagi menyesatkan Umno(B)/Bn...!

Perjanjian damai Haadyai...Rejimen Ke-10 hendaklah memusnahkan semua senjata milik mereka.......
Apa PDRM dan mata-mata barua bangang tak malukah dengan kenyataan ini..?????

....bidalan lama orang Melayulah:bagaikan ayam dengan ibu ayam-kepala dipatuk,kepak dipijak,bontot dicucuk.Itulah yang hendak dibebankan keatas parti kami.(Memoir RASHID MAIDIN)

PDRM dan mata-mata barua pantaulah selagi lalu apa sahaja yang hendak dipantau....cukup bulan tekan ambil gaji telan bersama anak-bini dan keluarga hasil kerja barua...

Parti sesat lagi menyesatkan Umno(B)/Bn yg diresapi oleh zionis yahudi tidak pula hendak dipantau...?
Parti sesat lagi menyesatkan Umno(B)/Bn yg diresapi oleh mamak/keling,bajau... yang gilakan pant*t artis melayu idak pulak hendak dipantau....kah,kah,kah,kah,kah,kah,kah.....
Ketuanan Melayulah konon....!