Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 23 Julai 2012

TANGKAP PENDATANG ASING YANG AKAN JADI PENGUNDI HANTU




PENGUMUMAN

mereka datang cari makan
kita ucapkan selamat datang
mereka sama membangunkan malaysia

mereka tak ada permit kerja
kita juga tutup mata
kerana mereka bekerja cari rezeki

tetapi

bila mereka campur politik anak negeri
ini sudah masuk pasal lain
ini memarahkan hati anak negeri
ini menaikkan minyak anak negeri


INI BUKAN AMARAN INI JANJI








KOMENTAR TUKAR TIUB

ini adalah langkah tepat
ini adalah langkah postif
ini langkah membuat bukan membebel
ini langkah melakukan bukan bercakap

masanya telah sampai
untuk anak anak muda bertindak
masanya telah sampai untuk seluruh warga bertindak

semua tahu bahawa
mat indon
mat bangla
mat burma
mat pilipina
telah diberi kad pengenalan segera
mereka ini menjadi senjata untuk
memastikan gerombiolan menanag



maka jawapannya ialah KITA TANGKAP MEREKA
ini hak kita sebagai warga negara
mereka warga asing tak ada hak
untuk campur tangan dalam politik kita

NOTA:
semua ngo
semua gerakan anak muda
dari sekarang wajaib melatih
cara untuk mengenal bakal pengundi hantu

NOTA:
sokongan rakyat kepada pakatan
semakin mengampoh
maka spr dan gerombolan akan menipu
untuk memastikan gerombolabn menang

jika geromboaln menang dengan cara tipu
kita wajib turun ke jalan raya!


KITA WAJIB TANGKAP MEREKA




NGO RANCANG TANGKAPAN AWAM DALAM PILIHAN RAYA - mkini

NGO pro-Pakatan Rakyat Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) mendedahkan, mereka merancang membuat tangkapan awam terhadap warganegara asing dan "agen tempatan" yang cuba mengundi secara tidak sah dalam pilihan raya umum akan datang.

"SAMM akan bersama sekutu anak muda untuk menyusun kekuatan yang cukup di seluruh negara untuk mengawal di kebanyakan 'hotspot' pusat pengundi terpilih di majoriti kawasan parlimen seluruh negara," kata NGO itu.


Menurut kenyataan kumpulan itu, membenarkan warga asing menentukan hala tuju negara pengkhianatan yang tidak boleh dimaafkan kerana seolah-olah membenarkan negara ini tergadai.

"Maka rakyat bersatu hati untuk menghalang campur tangan warga asing di hari pengundian dengan sekeras-keras tindakan," kata kenyataan itu lagi.

Resolusi diperoleh hasil rapat kebangsaan SAMM di Pulai Pinang pada 29 dan 30 Jun lalu.

KITA WAJIB TANGKAP MEREKA



PENGUMUMAN
mereka datang cari makan
kita ucapankan selamat datang
mereka sama membangunkan malaysia

mereka tak ada permit kerja
kita juga tutup mata
kerana mereka bekerja cari rezeki

tetapi

bila mereka campur politik anak negeri
ini sudah masuk pasal lain
ini memarahkan hati anak negeri
ini menaikkan minyak anak negeri



6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bro isham... mmber aku kje skali ni ha.. dia boyan.. tp ada ic la.. lahir sini... aritu dia cerita kt aku.. ada org dtg rumah dia offer mak dia ic.. mak dia ic merah.. suruh mengundi skali... member aku ni ckp lg.. kat area2 pasar keramat semua indon2 dpt ic... harap dpt la siasat..

ANTI PENDATANG ASING berkata...

Macam mana nak kenal dia orang ni, inilah kelemahan kerakyatan jus soli, kalau tangkap indon yang ada IC lepas tu Indon tu report polis orang yang menangkap tu balik kena. Habis nak buat macam mana, kalau Pakatan Rakyat menang kena halang kemasukan pendatang asing tidak kira cari kerja atau pelarian politik semua tak boleh masuk, nilah korang tolarate sangat biarlah dia cari rezeki, dia orang adalah HAMBA DUIT apa saja boleh dibuat asal ada yang bayar. Padanlah dengan muka korang yang bagi muka sangat kat pendatang asing konon setiakawan antara buruh, setiakawan ni lah yang lingkupkan Pakatan Rakyat dan selamatkan Be End, aku memang dari dulu benci pendatang asing ni.

ANTI PENDATANG ASING berkata...

Macam mana nak kenal dia orang ni, inilah kelemahan kerakyatan jus soli, kalau tangkap indon yang ada IC lepas tu Indon tu report polis orang yang menangkap tu balik kena. Habis nak buat macam mana, kalau Pakatan Rakyat menang kena halang kemasukan pendatang asing tidak kira cari kerja atau pelarian politik semua tak boleh masuk, nilah korang tolarate sangat biarlah dia cari rezeki, dia orang adalah HAMBA DUIT apa saja boleh dibuat asal ada yang bayar. Padanlah dengan muka korang yang bagi muka sangat kat pendatang asing konon setiakawan antara buruh, setiakawan ni lah yang lingkupkan Pakatan Rakyat dan selamatkan Be End, aku memang dari dulu benci pendatang asing ni.

Tanpa Nama berkata...

Brudder TT yang mulia direspect,

Kami sudah jelak dengan gerombolan dan penipuan mereka.

Dan bila kami lihat ada pergerakan sepereti di bawah, kami akan bangun menyokong pihak2 seperti Solidariti Anak Muda Malaysia.

Biar awal2 lagi kita hebohkan info ini ke seluruh pelusuk negara. PRU 13 : NGO rancang 'tangkapan awam' dalam pilihan raya
Sila klik url ini : http://wargamarhaen.blogspot.com/2012/07/pru-13-ngo-rancang-tangkapan-awam-dalam.html

Salam

Tanpa Nama berkata...

Kepada ANTI PENDATANG ASING:
kalau tak ada mereka, buah sawit di ladang tak sampai ke kilang..takde minyak nak goreng nak masak...tak ada mereka tak ada rumah yang berlambak macam ni..takde mereka ekonomi malaysia tak berputar.....yang SALAH KERAJAAN YANG MEMERINTAH...BN. YANG BERI IC UNTUK MENANG UNDI...MEREKA YANG BUAT NI PUN MESTI KITA TANGKAP, MEREKALAH PENGKHIANAT NEGARA.

suyuf berkata...

Bro isham... War2 kan saja x guna... Sila beri tunjuk ajar.. Aku dh dapat detact ada sekor hantu ni masa pru12.. Xde sorang pun kenal dia.. Masuk ke pusat mengundi naik moto JKKK... Masuk dlm pukul 3.30.. Bila dia keluar.. Kami ramai2 interview.. Mmg sah bukan org tempatan..tp procedure x tau.. Kalau hentak karang jadi cerita lain.. Tolong beri tunjuk ajar.. Apa nak buat!!!