Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 23 Julai 2012

KALAU GEROMBOLAN MENANG PRU13 DENGAN CARA TIPU - RAKYAT WAJIB TURUN KE JALAN RAYA : PAK SAMAD




KOMENTAR TUKAR TIUB

ada dua pekara yang bersangkutan
dua pekara ini kait berhubung

pertama:
gerombolan cuba mempertahankan
syarikat kroni yang kerajaan pakatan
mahu ambil alih kembali
dahulunya air selangor
ada milik rakyat

ini kerana air tidak seharusnya
menjadi milik pemegang saham
aiar adalah milik kita bersama

kedua:
ini juga ada rancangan kalau bilau
yang sedang diatur oleh tim gerombolan
ini sengaja dialkukan
untuk menyusahkan orang ramai
bila orang ramai susah air
maka yang dituduh ialah kerajaan pakatan selangor

pekara yang sama juga akan dilakukan
keatas pemungutan sampah
rancangan telah disusun
untuk mensabotaj pemunguntan sampah
ini untuk memastikan warga selangor marah

dua pekara ini telah dilakukan di chile
pada thun 1973 ketika cia menjatuhkan kerjaan allende

trik dan teknik ini
telah digunakan di chile
sekarang sedang cuba digunakan
untuk meruntuhkan kerajaan pakatan

NOTA:
jika gerombolan menang
dengan cara ini maka
orang ramai wajib ke jalan raya


HANYA JALAN RAYA DAPAT MENYELAMATKAN






ISU AIR BUKAN PROPAGANDA POLITIK - meloya

Kerajaan Pusat tidak terdesak untuk menjadikan masalah kekurangan bekalan air terawat sebagai propaganda politik menjelang Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-3) nanti.

Mohd. Shafie Apdal berkata, masalah itu sebenarnya sudah pun dikesan sejak tahun lalu tetapi kian meruncing apabila semakin banyak kawasan di Lembah Kelang dan Selangor mengalami tekanan air rendah.

"Tidak ada sebab mengapa masalah ini perlu dipolitikkan sedangkan banyak kawasan sudah pun mengalami tekanan air rendah sejak 2011.






2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ketua Cawangan Terafik IPD Kajang, Sab-Inspektor Ismail bin Rozalli, telah mengeluarkan satu perintah supaya parti-parti pembangkang tidak mempolitikkan isu air. Menurut beliau, air ada lah anugerah Tuhan kepada UMNO untuk memperkayakan pemimpin- pemimpin UMNO dan kroni-kroni mereka. Mempersoalkan anugerah ini melanggar kehendak Tuhan. Justeru, mereka yang melanggar perintah beliau akan di hukum tahanan selama dua tahun atau 24 bulan di Pusat Pemulihan Aqidah, Melaka.

Tanpa Nama berkata...

Tak paham atau pakatan ni bodo, kalau dlm pilihanraya setiap wakil parti bertanding ada wakil yang memeharti calon yang mengundi dan semasa kiraan mengundi. Jadi mcm mana nak tipu. Klu tipu wakil parti tu pun tipu jugak kan.