Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 8 Julai 2012

TANGKAP MAHATHIR DAN DAKWA DI MAHKAMAH


KOMENTAR TUKAR TIUB


madey telah mengadakan
tribunal tentang jenayah
perang bush dan tony blair

saheh dua orang malaon ini
adalah penjenayah perang

telah sampai masanya rakyat malaysia
mengadakan tribunal terhadap madey
jenayah madey tehadap rakyat malaysia

masany dan ketikanya telah sampai
untuk mendakwa madey
!


KITA BUNTANG KAN LAGI



PECAT MAHATHIR DARI PETRONAS : MAHFUZ - harakah daily

KUALA LUMPUR: Naib Presiden PAS Mahfuz Omar mendesak agar kerajaan mengambil tindakan segera memecat Mahathir Mohamad sebagai penasihat Petronas.

Tindakan itu perlu diambil kerana kegagalan beliau menjaga kepentingan Petronas dan sebaliknya menjaga kepentingan syarikat yang ada kaitan anaknya, Petron Malaysia.

Mahfuz yang merujuk kepada perjanjian khas antara Petron dan MAS yang ditandatangani pada 29 Jun bagi membekalkan dan membeli bahan api Airbus A380 syarikat penerbangan negara selama enam bulan, bermula 1 Julai lalu.

"Mahathir sepatutnya mengutamakan kepentingan Petronas dengan melobi agar syarikat minyak negara diberi peluang untuk membekalkan bahan api kepada pesawat Airbus A380 kerana ia selaras dengan jawatan yang dipegang olehnya.

"Namun beliau mengenepikan Petronas tetapi mengunakan pengaruhnya melobi untuk syarikat milik keluarga beliau," jelasnya.




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... SAMPAI BILA AGAKNYA MELAYU NAK SEDAR.... kah kah kah...

kah kah kah...SAMPAI BILA AGAKNYA MELAYU NAK DIBODOHKAN.... kah kah kah...

kah kah kah....SAMPAI BILA MELAYU NAK KENA TIPU.... kah kah kah....

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku benci anak Kutty tu....melayu celup yang paling zalim dan korup.

biarlah Allah tarik nafas akhirnya secepat mungkin.....hari tu lah hari yang Rakyat akan meraihkan.

Biar dia mampuih secepat mungkin...babi anak Kutty tu!!!!!

ABU! ABU! ABU!

Tebuan berkata...

Kalau tak kronisma itu bukan Mahathir. Dulupun nal bailout hutang anak dia sehingga Jalil Ibrahim dibunuh. Petronas apa nak kesah bukan darah daging dia cuma tempat dia merembat duit aje.

Amuraria berkata...

banyak lagi melayu yang suka dilembukan ,dipawahkan & dikeldaikan oleh umno-apco ! ABU !

Tun Maha Tahi berkata...

Melayu yang paling rasis dan perkauman harus sedar bahawa Mahathir bukanlah seorang Melayu tetapi seorang India dari Kerala, India.

Kalau masih tak faham apa itu India, saya nak pinjam perkataan yang selalu diguna oleh rasis supaya anda faham.

Mahathir ialah seorang KELING!

Ada faham?????

Kesimpulannya, yang paling teramat terbodoh di Malaysia ialah kaum Melayu yang rasis tetapi tetap menyokong Mahathir.

average joe berkata...

melayu dikelentong selagi ramai melayu yg betul2 layulembik takde dayaupaya utk tegaksegak berfikir panjang matang dan tenang - dan selagi melayu spesis layu ini degiltegar mengata org2 pas taksub pada pemimpin mereka sedangkan pada masa sama spesis ini sendiri amatsangat taksub pada mamakhatheer!

-average joe-
klakka-la.blogspot: HOW ADVANCED! Part 1 (MAJU LAH SANGAT! Bhg 1)

Tanpa Nama berkata...

melayu ni akn kna bodoh samp kiamt la nmpknya..tp madey ni bkn melayu..tu yg mslahnya.kahhkahh

Temuluk berkata...

Saudara Isham saya tidakd setuju dengan kenyataan anda sebab bukan semua melayu bodoh, bukan semua melayu tak sedar dan bukan semua melayu boleh ditipu. Untuk pengetahuan anda pada pru-12 2008 49% pengundi melayu mengundi pakatan rakyat dan pada pru-10 1999 55% pengundi melayu undi barisan alternatif, masa pru-10 1999 siapa bagi kemenangan kepada barisan nasional tak lain dan tak lain dan tak bukan adalah 80% pengundi cina dan 90% pengundi india, pru-8 1990 siapa yang banyak undi pas dan semangat 46, adakah pengundi cina yang tolong pas rampas kelantan tahun 1990 masa itu anda masih lagi dalam pelarian takut ISA, saya bukan rasis tapi kenyataan bahawa orang melayu tak sokong pembangkang adalah salah kerana orang melayu lebih awal sokong parti pembangkang daripada orang cina dan india dan sejarah telah buktikan perkara tersebut. PRU 1 1959 PAS atau dikenali Pan Malayan Islamic Party (PIMP) berjaya menjadi parti kedua terbesar dalam parlimen selepas Perikatan, ini membuktikan orang Melayu dah lama sedar bukan macam orang cina dan india baru sedar pada pru 12 2008. Siarkan tulisan ini sekiranya anda ada keberanian

Tanpa Nama berkata...

Kah..kah..kah..itu lah namanya PM bijak. PM yg d canang2kn oleh org melayu berpandangan jauh, PM berjiwa rakyat, PM yg mengutamakn rakyat..kah..kah..kah sampai terlopong org melayu kena goreng dgn mamak sorang ni...zaman x ada internet, boleh la kelentong..buat2 menangis pulak, cair habis hati org melayu..22 tahun memerintah..sedar x sedar anak2 yg jadi billionair..(betui ke harta anak)....kah kah kah.. Padan muka org melayu..dapat kuah campur air suam je..

Tanpa Nama berkata...

Kah..kah..kah..itu lah namanya PM bijak. PM yg d canang2kn oleh org melayu berpandangan jauh, PM berjiwa rakyat, PM yg mengutamakn rakyat..kah..kah..kah sampai terlopong org melayu kena goreng dgn mamak sorang ni...zaman x ada internet, boleh la kelentong..buat2 menangis pulak, cair habis hati org melayu..22 tahun memerintah..sedar x sedar anak2 yg jadi billionair..(betui ke harta anak)....kah kah kah.. Padan muka org melayu..dapat kuah campur air suam je..

Tanpa Nama berkata...

melayu dah takde. tinggal nama je. namanya ulat taeikkk!!melenting sana menonggeng sini. yg dia nampak kutty the saviour. minyak tu sepatutnya taeiik palat yg puunya utk jawi atau jakim buat fatwa-futwi tapi tiba-tiba petron-ee yg tibai, demi kesinambungan empayar dari kerala!

nak sedar? syusah dah tt, omputih kata otak dah cancerous. dulu shahnon kata shit, hari ini dah berulat!! yg tonggeng-tonggeng tu sbb gatal la!!

salute u tt, but pity em. sepatutnya anda lebih melayu dari ee tapi ee yg lebih melayu dari melayu. mcm freeloader gak!
dah tu camno?

dei, tribunal tak main la tapi evolusi utk jadi virus lak. WTF!

Tanpa Nama berkata...

Melayu bodoh akan cakap : Jangan fitnah Madey laa, pasal dia lah kita kaya

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Siapa pun yang ditukar, sama jea perangainya kalau ia berbin dan berbintikan umngok...

Yang penting humbankan umngok pada PRU akan datang...aku dah meluat, muntah dan menyampah tahap gaban dgn gerombolan cap umngok nie...

Cukuplah bagi umngok sapu khazanah negara...

Tanpa Nama berkata...

TT, ayat lu tak habis laa..

"sampai bila melayu nak dibadohkan oleh mamak (keling?)"

..haa baru betul