Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 12 Ogos 2012

BAPA MEMBURET ANAK PUN MEMBURET SAMA





BAPA MEMBURET





PM AJAK ANGOTA PARTI SETIA, IKHLAS TIDAK KEJAR JAWATAN
- mStar

KIMANIS: Najib Razak mengajak anggota Umno dan Barisan Nasional (BN) kekal setia pada perjuangan parti dan tidak terlalu mengejar jawatan demi pembangunan negara.

Beliau berkata pemimpin yang ikhlas dan setia harus menjadi pilihan rakyat sepertimana di bawah prinsip dalam agama Islam dan sunnah Rasulullah.

"Rasulullah sudah bagi landasan nak pilih atau lantik seseorang, jangan gila jawatan...jangan duk beria sangat...kalau mahu sesuatu pun, tidak boleh ikut hawa nafsu dan perasaan," katanya.

Katanya beliau masih ingat pesanan allahyarham ayahandanya Abdul Razak Hussein yang masih relevan iaitu: "Kalau hendak jadi seorang pemimpin dan nak kepimpinan diberkati Allah, disenangi dan diterima rakyat, kita mesti seorang pemimpin jujur dan ikhlas"

BUKAN MIKE NAJIB


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... TAK PAYAHLAAAA REKRUT ALLLAH.... kah kah kah..

kah kah kah..TAK PAYAH LAH REKRUT NABI MUHAMAD...kah kah kah..

kah kah kah.... SILA JAWAB .... SIAPA ITU SARIMAH?.... kah kah kah..

kah kah kah... SILA JAWAB.... SIAPA ITU ZIANA ZAIN?.... kah kah kah...

woit... HAL ALLAH DAN RASUL INI... BERIKAN KEPADA ZUL NORDIN... kah kah kah...


NOTA:
bapa memburet
anak memburet sama







5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dia kata kita keba kerja dengan ikhlas dan telus bagaimana pula dengan permintaan rakyat yang mahukan dia telus dan hadir dimahkamah sepertimana yang dipohon pehak telah didakwa, usahlah bercakap bab agama jika isteri kita sendiri pun kita boleh suruh tutup aurat, tidak malukah diri kita bila isteri kita hadir dalam sesuatu majlis formal dengan menampakkan jambul macam sarang anai-anai padahal hadirin sekeliling menutup aurat dan bertudung.

Tanpa Nama berkata...

Dia kata kita keba kerja dengan ikhlas dan telus bagaimana pula dengan permintaan rakyat yang mahukan dia telus dan hadir dimahkamah sepertimana yang dipohon pehak telah didakwa, usahlah bercakap bab agama jika isteri kita sendiri pun kita boleh suruh tutup aurat, tidak malukah diri kita bila isteri kita hadir dalam sesuatu majlis formal dengan menampakkan jambul macam sarang anai-anai padahal hadirin sekeliling menutup aurat dan bertudung.

Tanpa Nama berkata...

ingin tahu.. pasal sarimah itu,, pelakun lama zaman P ramlee..? adakah beliau juga di buret oleh bapa najib ? jika ya, PM kita meneruskan tradisi anak beranak la.bapa borek anak rintik.

average joe berkata...

KIMANIS: Najib Razak mengajak anggota Umno dan Barisan Nasional (BN) kekal setia pada perjuangan parti dan tidak terlalu mengejar jawatan demi pembangunan negara.

demi menyahut ajakan haji najibabun itu, maka:

Bekas pemimpin Umno, Datuk Mohd Tamrin Ghafar Baba secara rasminya menyertai PAS dalam satu majlis yang diadakan di markas PAS pada malam tadi.
Bekas MP Umno yang sering kelihatan di program anjuran PAS berkata, beliau membuat keputusan tersebut selepas memikirkan perkara itu untuk sekian lama.
Anak kepada bekas timbalan perdana menteri Tun Ghafar Baba itu berkata, beliau kini bersedia "mewakafkan masa dan batang tubuhnya" untuk perjuangan PAS.
"Bukan baru ini saya buat keputusan tinggalkan Umno, ia tidak tergopoh-gapah.
"Umno terkeluar dari landasan untuk membela rakyat sejak 90-an lagi.


eh, haji najibabun berceramah kat kiwanis nun rupanya, patut la anak ghafar ni tak dengar dan pegi buat benda lain dari apa yg disyarahkan dek haji tu kahkahkah!

wilfred dah, ajim dah, maijol dah, anak ghafar pun dah... ini kali lahhh... lain bila lagi???

abu!

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

esh tt..bulan puasa ni..sopan sikit