Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 28 Ogos 2012

JANJI DI CAPATI RAKYAT DI PAKSA DATANG UNTUK BUAT RAMAI




SURAT PAKSAAN RESMI







BERITA MEMERANJATKAN
lihat surat ini
ini surat paksaan
untuk memastikan warga
datang ke janji di capati

tapi ada berita yang lebih penting

berita ini ialah adanya pegawai kerajaan
yang telah mula berani membocorkan surat resmi

semakin ramai pegawai kerajaan
yang kini telah muak dan benci
dengan united malays national organisation
surat ini hanya satu contoh

lihat segala dokomen kes lembu
yang kini ada dalam tangan rafizi
lihat segala dokumen tentang kes pkfz
yang kini ada dalam tangan pakatan

lihat pula bagaimana minit mesyuarat najib
tentang projek mrt ampang
kini telag berada dalam tangan rafizi

semua ini adalah contoh
kebencian rakyat terhadap gerombolan

tetapi awas
gerombolan akan menipu di pru13
semua projek tipu sedang dijalankan
selangor akan jatuh
bukan kerana tak ada sokongan
tapi kerana penipuan

tunggu dan lihat!

NOTA:
berapa ramai agaknya
bangla dan mat indon
yang di upah datang?
kah kah kah


BERHIMPUN TANPA PAKSAAN
janji demokrasi
pada malam 30 ogos
tidak mwwajibkan sesiapa datang

kalau nak dartang datang
kalau tak nak datang tak salah

cuma di cadangkan sila pakai kuning
bju kuning
selaur kuning
topi kuning
kain tudung kuning
gigi kuning

tapi:
jangan pakai seluar dalam kuning
bahaya ini tanda perlu beli
seluar dalam baru kah kah kah


TIDAK ADA PAKSAAN UNTUK DATANG





4 ulasan:

average joe berkata...

seluardalam takboleh kuning
otak pun takboleh kuning

nak tunjuk ribu2 hadir sambut perayaan merdeka kat dataran kena kerah kena wajibkan
nak tunjuk ribu2 hadir sambut perayaan aidilfitri kat rumah najib kena wajibkan jugak ke?

-average joe-
klakka-la.blogspot: SELAMAT BERAYA AIDILFITRI 1433H

Tanpa Nama berkata...

wajib dan direkod huhu.. :)
tak pi kena bagi surat tunjuk sebab ke?

Tanpa Nama berkata...

gigi kuning paling sempoi....
janji hadir utk demokrasi....
kah...kah...kah....

Tanpa Nama berkata...

Haji? kahkahkah.. title paling bangang gua pernah jumpa dalam salasilah orang melayu.. Kenapa Najib Mahathir pergi Mekah naik haji, langsung tak pakai gelaran haji? Nik Aziz pun sama pernah berulang alik ke Mekah, langsung tak pakai gelaran haji? Bapa gua pun berulang alik ke Mekah juga, langsung tak pakai gelaran haji pun..

Ini kerana, gelaran2 haji ini adalah untuk mencantikkan perangai si pemakai yang cukup hodoh! gua sudah naik muak dan meluat giler dah dengan gelaran2 bangang untuk mencantikkan perangai si pemakai yang hodoh ini.. Dr la, Haji la apa lanchow la semua ni.. masuk kubur pun, kenapa tak bitau malaikat yang mayat ni sudah pergi haji?