Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 18 Ogos 2012

TEORI GIGI BECABANG DI TERUSKAN LAGI






TIGA TIGA EKOR ADA MASALAH GIGI







KARPAL MULAKAN PROSIDING FITNAH TERHADAP NASHA - mkini

Karpal Singh memulakan prosiding fitnah terhadap Nasharudin Mat Isa ekoran kenyataan bekas timbalan presiden PAS itu berhubung pendirian beliau berkaitan isu hudud dan Islam.

"Kenyataan Nasharudin bahawa saya bukan hanya menentang hudud malah menentang Islam, adalah tidak bertanggungjawab, tidak berasas dan kejam," katanya dalam satu kenyataan semalam.

Sebuah akhbar melaporkan semalam bahawa Nasharudin mempersoal pakatan politik PAS dengan pihak yang 'menentang Islam'.

Artikel itu memetik beliau sebagai berkata "Karpal Singh bukan hanya menentang hudud, malah Islam".

Dalam reaksinya, Karpal, yang juga ahli Parlimen Bukit Gelugor, berkata kenyataan Nasharudin bahawa beliau menentang Islam, tidak mendapat sokongan PAS.

Nasharudin, katanya, kini hanyalah 'ikan bilis' dalam PAS dan kenyataan beliau tidak mencerminkan pendirian parti itu.

"Memandangkan dakwaan serius telah dibuat terhadap saya, saya tidak mempunyai pilihan selain memulakan prosiding fitnah terhadap Nasharudin," katanya.- Bernama



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...HABIS LAAA PELUANG NASHA NAK REPAIR GIGI.... kah kah kah...

kah kah kah...PAK SING INI TAK BAGI CHAN.... kah kah kah...

woit.... JANGAN INGAT KES GIGI INI FITNAH.... kah kah klah..

kah kah kah... TENGOK GAMBAR BETUL BETUL.... kah kah kah..

woit.... SAHEH ATAU TAK SAHEH?..... kah kah kah





1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam raya TT.. ada sekor lagi bermasalah kat selangor kes talam tu.. gigi pun samalah..

suruh la derang pakai braces sikik.. gua malulah.. gaji kemain banyak jadi MP, tapi takder duit nak repair dan asah gigi.. 4k-5k puuuuun kedekut nak mampos!!! mcm zulkulim..

zulkulim ni memang halal kita mengutuk dia, bukannya kita kutuk kerana nak sedarkan dia, kita kutuk supaya dia menjadi lagi teruk dan lebih buruk serta nampak lebih hodoh secara ikhlas supaya malaikat sedar akan mamat ni banyak menyakitkan hati orang ramai dan terus humban ke api neraka tanpa banyak soal.. mari kita merayakan hari raya dengan ketawakan mamat silap tuning gigi2 ni..

tak reti ker nak pegi bleaching gigi, khir toyo buleh charge kow2 sbb ramai dalam UMNO - BN MEMANG ADA MASALAH GIGI.. charge supaya dapat beli rumah 600 juta pulak..