Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 17 September 2012

BAGAIMANA RAJA TELAH DI GUNAKAN UNTUK MENIPU ORANG MELAYU




EROPAH HARI INI GEMPAQ


berapa hari dahulu minah ini
telah datang ke malaysia
dikhabarkan tujuannya ialah untuk
merayakan hari keputeraan ibu mertunya

tapi sebenarnya minah ini dan balaknya
datang ke malaysia
dan ke semua wiliyah bekas
tanah jajahan british untuk:

memperkukuh dan memastikan
kaum pemodal dan syarikat inggeris
akan terus dapat membuat untung di malaysia
dan di negara bekas tanah jajahan


minah ini dan balaknya di perlihatkan
sebagai berjurus
sebagai baik
sebagai berbudi bahasa
sebagai pijak semut tak mati

pooorah!

tetapi kelmarin media eropah
telah gempar dengan gambar susu minah ini

rupa rupa
minah ini dan balaknya
hanya digunakan untuk
kepentingan kaum pemodal

justeru
warga malaysia
khasnya orang melayu
jangan tertipu oleh perangai para raja
jangan mudah tertipu
jangan menjadi mangsa raja
jangan jadi mangsa minah ini
dan balaknya


KELIHATAN AMAT BERJURUS










KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah montok susunya kah kah kah

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tt bro, lu tak cukup tibai. milayoo sudah terlalu lama kena bedal oleh lanun buatan omputih..n u don't have much time left to c the un-truth damned!!At the very moment, despite the opus, this blog is still a failure, at least to poets of Pak Samad or Mao "dlm merakyatkan bangsa dan nusanya dicengkam Dr.Sam".

apapun Mat Indera says bravo to u!!!

Tanpa Nama berkata...

melayu mmg suka tengah raja yg pemurah dgn susu

Tanpa Nama berkata...

Tu pasailah NGo2 pro-UMNO (Perkasa, Pekida, Waris malaya, JMM,etc) tak jadi nak demo bantah bila Kate masuk masjid pakai skirt pendek.

Diorg tu semua teruih balik umah ambik sabun dan main gosok2 kat bagian bwh tu, ye tak??

Mana taknyer, seksi wooo bini putera raja tu....esoknya pula diorg tgh layan gambar2 Kate tgh topless sampai terlupa nak mandi wajib......... Teruih terlupa nak demo.....

Pastu bila media tanya kenapa tak demo macam nak gila macam masa YB Dap masuk ke masjid dulu (walau berpakaian sopan)? diorg jawab:

1. Kitorg tak mandi wajib lagi, pasai tulah kitorg tak leh masuk masjid. Kang nanti tetiba pulak azan, takkan nak masuk semayg kat masjid macam tu je dalam hadas besaq?

2.Terlalu sibuk layan gambaq Kate topless sampai terlupa nak demo.

Tanpa Nama berkata...

Sun bath kena la bogel kalau idak nanti berbelang badan kah kah kah.. :D

Tanpa Nama berkata...

mne dy pukida....mne dy perksa babi katak......dh mmpus smuake ?..x de dmo pn...tpi pembela islam dn melayu....hsan jati pkimak snypje ....bru kate tyang ssu....smua babibabi2 trlopong...puki mak pnya pmbela konon.....hsap batu njib dn jlat puki rosmahlh korang......babibabibabibabibabi
#nuajr#

Militia Buruh berkata...

Cheh, dtg negara org dengan penuh sopan santun konon. last2, spesies pesta liar punya org. Pemodal2 inggeris telah guna para freeloader2 dari Buckingham untuk mengikat tali diplomatik dgn Malaysia bagi memudahkan mereka menghisap darah rakyat malaysia dgn tipuhelah dan manipulasi mereka.

Pura2 baik dan sopan bila dtg Malaysia. Masuk masjidlah, itulah inilah. Last2 kantoi, spesies pesta liar.

TT, apa kata bila Bn kalah masa PRU-13, kita cadangkan Malaysia agar keluar dari Negara Komanwel. Jangan masuk Sukan Komanwel lagi, jgn hadiri persidangan CHOGHM, tukarkan nama Pesuruhjaya Tinggi British, Kanada, NZ, dan Aussie jadi gelaran Duta je.

Pastu jgn kasi kerabat diraja britain jejak lagi kaki ke Malaysia ni......

Pastu, kalau nak lagi gempak, tambahkan sekatan terhadap para pemodal dan pedagang British untuk meniaga, menanam modal, dan membeli saham serta ekuiti di malaysia ni.
Jgn biarkan diorg berleluasa. Ada setuju, TT?

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama berkata...

Sun bath kena la bogel kalau idak nanti berbelang badan kah kah kah.. :D

Komen: Kalau nak bogel, bogella betul2. Yang bawah tak bukak kenapa?? Ke memang nak belang??

PUTERI GOPAL berkata...

Bro Isham,

You silap kali ni sebab Minah cun tu privacynya dicabuki oleh paparazzi.

Lagipun saya lebih rela Minah ini jadi Permaisuri Agong bagi semua rakyat Malaysia sebab baginda jauh lebih mulia daripada keturunan lanun dan Rajah Gopal Mutusamy yang hidup sebabgai free loaders dan hutang kat kasino tak mahu bayar dan suruh kerajaan Malaysia bayar dan balak sapu semua sampai hutan jadi botak.

Tanpa Nama berkata...

Aku nak minum susu minah ni... akan rasa bahagia

Tanpa Nama berkata...

minah punya susu, balak dapat nama.

Tanpa Nama berkata...

tambah hina bila org kuat agama yg patut jaga kesucian agama p sambut salam minah nih tanpa lapik...

ini lagi hina dari filem hina nabi tu sbb yg buat filem hina nabi tu sah2 yahudi kapir dan senaraitugas kapir yahudi laknat tu mmg tuk hina islam...tp yg kita dok terang2ngaku jaga islam jaga nabi jaga agama nabi tapi dok selamba badak langgar arahan agama...kat masjid plak tu.....

senarai tugas utama perkasa,jati,kita adalah menghalang anwar ibrahim...melayu,raja dan agama cuma alat utk tujuan itu...

sbb itu bila melayu mabuk,melayu rasuah,melayu rogol,melayu tipu melayu,melayu betenet...mereka buat2 buta pekak dan tuli..tp bila anwar ibrahim punya bab dulu cepat buat komen,dulu cepat baling kasut,dulu cepat simbah cat....

huhuhu...."jadilah kamu pengikut yang bodoh dikalangan mereka yang bodoh apabila kamu bersama-sama mereka(perkasa,jati dll)nescaya kamu akan rugi sesat dan bodoh jahanam selamanya"

Tanpa Nama berkata...

Apa salahnya berbogel? Manusia kan lahir bogel. Lagipun, kalau pakai baju, hari hari kena basuh. Malaslaa. Kalau tak pakai boleh buat kerja lebih produktif, lebih selesa bila bekerja di ladang dan menangkap ikan ikan dan ofis tak payah pakai aircon. Selepas berhari hari macam ni bolehla dapat suntan yg sempurna. Yg tak best to mungkin sebab digigit nyamuk.

Tanpa Nama berkata...

tempat keluar susu dan kencing dan taik tu juga di cari yerrrr.....kenapaler agaknyer tu....