Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 7 September 2012

BAHAN KETAWA PETANG INI - PERSIDANGAN KERUSI KERUSI




BAHAN LAWAK DARI PEMBACA

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

persidangan kerusi biru
kah kah kah

persidangan gerombolan
kah kah kah


BERITA TENTANG PERSIDANGAN KOPERASI
dua bulan dahulu
badan koperasi kebangsaan
telah mengadakan kongress

najib razak telah dijemput

tetapi tak ramai yang datang
menteri telor dan ayam
telah menjadi malu besar
kerana dewan kosong
beberapa pegawai telah ditukar

tapi rupa rupanya cerita tak habis disini

siasat punya siasat
baru di ketahui
ramai yang telah dibayar untuk datang buat ramai
banyak bas telahb ditempah
pad masa dan hari yang ditetapkan
orang tak ada
bas tak sampai

hari ini sprm telah masuk siasat
tapi berita ini tak keluar

kalau tak percaya sila tanya
menteri telor dan ayam dari bera
silap silap bank akoun malaon ini
pun akan di siasat sama


KONGRES NASIONAL KERUSI BIRU


PENCERAHAN
Persidangan umno bahagian takde amik pot kalo takde pemilihan sebab xde duit ditabur. Kalo ade pemilihan, berebut nak jadi perwakilan.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.




PENGUMUMAN:
sesiapa yang berminat
untuk memesan sang saka
untuk dikibarkan di rumah masing masing
sila hubungi:

radiobangsarutama@gmail.com



2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah...kah...kah...
akibat biar sibangang memerintah...

Tanpa Nama berkata...

Aku ada nampak syaitan2 duk kat kusi2 tu. Ko tak nampak ke TT?