Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 7 September 2012

BERITA PALING BAIK UNTUK KURUN INI




MADEY MAHAFIRAUN




JIKA PR BERKUASA , RAKYAT TAK BERPELUANG PILIH BN KEMBALI, KATA MADEY - minsider

Mahathir Mohamad hari ini memberi amaran kepada rakyat di negara ini agar tidak memilih Pakatan Rakyat (PR) dalam pilihan raya akan datang kerana mereka tidak akan berupaya untuk berubah kepada Barisan Nasional (BN) semula apabila PR telah memerintah.

Jelas Mahathir lagi, pilihan untuk "merubah pemimpin" itu juga bukanlah satu tindakan yang baik, sebaliknya mengingatkan berkemungkinan ia langkah yang amat teruk.

"Ada yang kata kita tukarlah (pemimpin) ... cuba yang lain ... kita cuba lima tahun, kalau tidak baik, kita tukar.

"Sekali mereka berkuasa, mereka akan buat untuk rakyat tidak boleh bertukar lagi kepada BN," kata Mahathir.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...INI BERIAT AMAT BAIK.... kah kah kah..

kah kah kah...MEMANG INI LAH YANG ORANG RAMAI MAHU.... kah kah kah..

kah kah kah..PENGUNDI NAK KUBURKAN GEROMBOLAN.... kah kah kah..

kah kah kah.... PENGUNDI NAK HUMBANKAN GEROMBOLAN SELAMA LAMA NYA... kah kah kah..

kah kah kah...HUMBAN .. TANAMKAN SAMPAI HARI KIAMAT.... kah kah kah....

woit... TAK KAN GEROMBOLAN NAK MEMERENTAH SAMPAI KIAMAT JUGA... kah kah kah..

kah kah kah..TAPI DAH TERLAMBAT... ORANG RAMAI SUDAH SEDAR.... kah kah kah...

kah kah kah...RAKYAT SEDAR... BUANG SEKALI UNTUK SELAMA LAMA... kah kah kah






PENGUMUMAN:
sesiapa yang berminat
untuk memesan sang saka
untuk dikibarkan di rumah masing masing
sila hubungi:

radiobangsarutama@gmail.com




10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau ikut kata syaitan yang dikenali, patutlah negara Jepun, Korea , Vietnam tak maju maju. Pening ...pening kepala melihatkan ketidakpuasan jiwa , yang dikelilingi kemewahan dan panjang umur. Apa lagi yang dikehendaki , masih tak cukup lagi setelah apa yang diperolehi ini........

Tanpa Nama berkata...

Apabila si Kutty bersampin, bertanjak segala kah kah kah
Akhir2 ni, kenyataan2 dia byk yg betul esp ttg syaitan dan yg ini, Adakah ini yang dipanggil buang tebiat?

Tanpa Nama berkata...

mamak kutty dah panas punggung....
anak2 muda sudah mula beralih angin....
kasi kutty duduk dlm bilik gelap kamunting...baru ada akal...
keling haramjadah.....

Tanpa Nama berkata...

Kasihan Madey tak boleh penyakit'gila kuasa 'padanya lupus melainkan asyik merapu saban hari sebagai pengurus kempen pada GEROMBOLAN. Orang tua dah tak sedar diri! Tak puas sebagai mamak dapat memerintah orang Melayu majoriti selama 22 tahun ini nak cakap 'pundek, pundek, pundek....pasal masa depan gerombolan!

bigfish berkata...

Aku dah konfuse, sekarang ni kat Malaysia, siapa sebenanrnya PM?

Tanpa Nama berkata...


Kata si madaey itu betul !
Bila PR dipilih oleh rakyat semasa ge13, SEMUA MP BN akan kena penjara
sebab RASUAH,ROGOL,RABA2,CRONY,
GILA,CURI DLL.
So mana ada calun lagi dari BN.
Jom melawat ex.MP BN di penjara tiap2 hari raya, tahun baru cina,deepavali, cristmas, valentines day, jom semua lepas pru13.

Tanpa Nama berkata...

Org tua nynyuk merapu...bn akn lnyp dn sgl harga rompakn akn d rampas..yg mane xde penyata wajib d rampas dn d agih2kn kpd rakyat..madey bpk pnyamunn wajib d bw ke muka pengadiln..klu ank jntan jgn lari ye..

Tanpa Nama berkata...

NO worry our ex-PM, we will show you how to change government(BN)out of Putrajaya as you mentioned.

By the way, i just ate my nasi lemak breakfast packed with the newspaper with NAJIS's photo, and i throw into a tong sampah after that.

Boleh kena saman ke..??
Buang dalam tong sampah tahu, takutnya.

Tanpa Nama berkata...

Patut terima kasih pada Tun kerana berkempen untuk pakatan.Tentulah apabila pakatan dipilih,rakyat tidak berpeluang lagi kembali ke BN kerana hasil usaha keras pakatan bekerja untuk memenuhi kehendak rakyat dan memakmurkan negara.Amin.

average joe berkata...

mamakhatheer ni sah dah nyanyuk terketaq2...
Rakyat Sabah dan Sarawak mesti bersabar menunggu sumber asli dikeluarkan dan pelaburan asing dijelmakan sebelum mendapat pembangunan seperti di Semenanjung Malaysia...

50+ tahun bukan namanya menunggu tahap hujung janggut dah cecah ibujari kaki ke??? rambut pak samad pun dah habis putih semua! patutlah kita semua ni takdak merasa apa2 selama depa mentadbir ni!

-average joe-
klakka-la.blogspot: TANYALAH USTAZ