Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 13 September 2012

BERITA BAIK - REGIME CHANGE UNTUK MALAYSIA





SENYUM - DAN KAUTIM DENGAN SOROS





KOMENTAR TUKAR TIUB

memang betul soros
menyalurkan dana kepada banyak
jaringan ngo diseluruh dunia

memang betul ada ngo di malaysia
yang mendapat dana dari yayasan soros

kenapa soros salurkan dana?

yayasan soros salurkan dana:
kerananegara ini tidak demokratik
kerana negara ini medianya tidak bebas
kerana negara ini ada undang undang isa
kerana negara ini kayakan kroni saje

pasal apa?

pada hemat soros
negara yang amalkan dmeokrasi
akan menyenangkan lagi urus niaga anatabangsa

tak salah ke ambil duit dari soros?

jawabnya tak salah
malah siapa pun nak bagi untuk lentum
united malays national organisation
di uacapkan ah lan wah sah lan

bukankah soros ini yahudi?

betul nasi isa juga yahudi
24 dari 25 nabi yang penganut islam
wajib kenali semuanya yahudi

bukankah soros ada ajenda sendiri?
betul semua orang ada ajenda sendri
tukar tiub pun ada ajenda sendiri
bila ajenda kita dan ajenda orang lain selari
maka kita boleh bekerja sama

apa ajenda soros?

soros mahu kerajaan demokratik
rakyat malaysia juga mahu kerajaan demokratik

maka mari kita sama sama dengan soros
tibai united malays national organisation

kalau kita dahaga ada orang beri air
mustahil kita tak terima
kalau kita dalam tahanan gerombolan
ada suaram yang dapat duit dari soros
bantu kita - mustahil akan di tolak

kalau soros nak ketuk kepala najib
mustahil kita tak setuju

NOTA:
musuh kepada musuh kita
ialah sahabat kita

NOTA:
datangnya sorfos membantu
memberi signal kepada pelabur luar
bahawa dasar amerika terhadap malaysia
ialah : regimwe change


MADEY PUN BUAT DEAL DENGAN SOROS





NOTA:
pada mulanya madey bukan main tibai soros
tudhh soros penyamun
tuduh soros penyangak

tetapi kemudian berbaik baik
kenapa?

sila rujuk sejarah
ketika madey berbaik dengan soros
ajenda madey ialah untuk menjatuhkan pak lah
madey tahu musuh diluar negara ketika itu
aialh george soros yang memiliki jaringan sokongan yang luas

maka todak dapat tidak untuk projek tendang pak lah
maka madey juga kautim dengan soros

tak percaya lihat gambar diatas
adakah dilihat bermusuhan?

LAWAN DAN HASUT DI PULAU PINANG



ANWAR ADA HUBUNGAN BAIK DENGAN SOROS - meloya

KUALA LUMPUR 12 Sept. - Dakwaan penglibatan dan pembiayaan penyangak mata wang berketurunan Yahudi, George Soros dengan Parti Keadilan Rakyat (PKR) tidak boleh dinafikan kerana ia benar-benar berlaku.

Mengesahkan perkara itu, bekas Setiausaha Sulit Datuk Seri Anwar Ibrahim, Muhamad Rahimi Osman berkata, walaupun penglibatan tersebut tidak berlaku secara langsung tetapi ia dibuat melalui pertubuhan bukan kerajaan (NGO) asing yang dinaungi penyangak berkenaan dan rakan-rakannya.

"Anwar selaku pemimpin tertinggi parti itu mempunyai hubungan baik dengan Soros termasuk sekutunya di Amerika Syarikat.

"Mereka ingin memastikan Anwar berkuasa supaya mudah campur tangan dalam urusan negara," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Beliau mengulas pendedahan bekas Ahli Majlis Tertinggi PKR, Lokman Noor Adam semalam berhubung penglibatan penyangak mata wang itu yang bukan hanya membiayai Suara Rakyat Malaysia (Suaram) malah didakwa turut membiayai PKR serta portal berita propembangkang, Malaysiakini dan Institut Kajian Dasar (IKD).

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.. INI SATU BERITA AMAT BAIK... kah kah kah..

kah kah kah...UNCLE SOROS TELAH MULA SALUR DUIT.... kah kah kah....

kah kah kah...LAGI BANYAK DUIT MASUK .... LAGI CEPAT GEROMBOLAN MATI...kah kah kah..

woit... KERAJAAN GEROMBOLAN INI MACAM KERAJAAN SADADM HUSSEIN... kah kah akh...

kah kah kah...SURUH AMAL DEMOKRASI... TAK NAK AMAL.... kah kah kahl...

kah ah kah ...JANGAN KONTROL MEDIA.... BUAT TAK PEDULI.... kah kah kah..

kah kah kah....JANGAN TAHAN RAKYAT TANPA BICARA... TAK ENDAHKAN... kah kah kah..

kah kah kah...JANGAN KAYAKAN KRONI... BUAT TAK DENGAR.... kah kah kah

kah kah kah.... KENA BOM OLEH NATO BARI NAK BERUBAH.... kah kah kah


LAWAN DAN HASUT DI SABAH





6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dari komunis dah jadi kapitalis, hentam sajalah.

Tanpa Nama berkata...

kominis kapitalis sosialis nasionalis is is is apa2lah
semua perlukan demokrasi
inilah masyarakat terbuka dan demokratik
terima kasih uncle soros:)
BeEnd

Tanpa Nama berkata...

Adakah Amerika dan Soros mahu pertukaran kerajaan, setahu aku Amerika dan sekutunya sukakan kerajaan yang corrupted,zalim,menindas dan pelbagai lagi perkara buruk contoh Arab Saudi, Kuwait,Bahrain dan lain-lain negara yang hampir sama. Biasanya Amerika tak peduli macam mana cara sesebuah negara diperintah aaalkan negara itu mengikut telunjuk dan memenuhi kehendak Amerika. Adakah kerajaan BN tidak lagi mengikut telunjuk Amerika sehingga ia perlu ditukar ? Kerajaan Malaysia perlu ditukar tapi mesti ditukar oleh kehendak rakyat Malaysia bukannya kerana mengikut kehendak Amerika kalau tidak kerajaan baru Malaysia tu akhirnya akan jadi sama macam kerajaan sekarang

Tanpa Nama berkata...

Amerika perlukan negara yang stabil yang boleh mengikut telunjuk mereka.. bukan pemimpin atau pemerintah..

Ini basic management 101 la.. simple..

Kalau pemerintah hatta pemerintah kuku besi tu pon kalau boleh mewujudkan keamanan dan berpihak kepada Amerika maka ianya akan disokong.. Macam saddam husin dulu.. kalau ianya mengacam maka ianya harus ditumbangkan..

Kalau melihat Malaysia PR makin kukuh dan BN dilihat semakin goyang dan membebankan.. yang Amerika pasti rakyat tidak akan berdiam diri..

Sama macam Mubarak.. Walau serapat mana pon Mubarak dengan Amerika.. dia telah ditumbangkan juga..

So amerika yang dulunya british ni tak kisah siapa pon yang memerintah atas dapat gula-gulakan mereka pasti akan sokong.. :) Baca la sejarah tanah Melayu.. bagaimana British mengula-gulakan sultan pemerintah perang saudara etc..

Tanpa Nama berkata...

fakta 24 dari 25 nabi kita tu yahudi adalah salah bro...!!!

hanya beberapa sahaja..
hehe..

Tanpa Nama berkata...

Bro, kita butuh duit yg bnyk utk tumbangkn umno. Umno juga butuhkn duit yg bnyk utk mng. Apa beza kita dgn umno?