Khamis, 27 September 2012

BETUL KE POLIS TIDAK TAHU ADA PERNIAGAN LENDIR DI CHOW KIT, PUDU , JALAN PETALING



 PERNIAGAAN LENDIR PASTIADA BATUAN

 KOMENTAR TUKAR TIUB
sila tanya diri
munkeee nazri kata
tak ada laporan polis 
maka tak ada siasatan
keatas peniaga lendir yang bernama musa hasan

sila tanya diri
esok kalau ada laporan polis
apakah akan ada siasatan

pundeeek
towkay lendir ini
akan terus melendir
kah kah kah

INI TEATER NAK BUAT BERITA

Tiada siasatan berhubung skandal bekas KPN, kata Nazri - minsider


Mohamed Nazri Aziz hari ini berkata tiada siasatan yang dijalankan oleh pihak berkuasa berhubung skandal yang melibatkan bekas ketua polis negara (KPN)  Musa Hasan dan tokoh kongsi gelap Goh Cheng Poh dan BK Tan kerana tiada laporan polis diterima berhubung skandal tersebut.
Dalam jawapan bertulis menteri di jabatan perdana menteri itu di Parlimen hari ini berkata pihak berkuasa hanya akan menjalankan siasatan sekiranya terdapat laporan yang dibuat.
“Setakat ini tiada sebarang laporan polis diterima mengenai pendedahan Datuk Ramli Yusuff tentang hubungan bekas Ketua Polis Negara  Musa Hasan dan kongsi gelap BK Tan dan Goh Cheng Poh, jadi tiada siasatan akan dijalankan.
“Bagaimanapun, sekiranya terdapat laporan atau aduan yang dibuat, pihak agensi penguatkuasaan undang-undang akan menjalankan siasatan yang sewajarnya mengikut peruntukan dan kuasa undang-undang yang diberikan,” kata Nazri dalam jawapannya kepada soalan ahli Parlimen Segambut Lim Lip Eng yang bertanyakan sama ada kerajaan pernah menyiasat skandal berkenaan.
Jelas ahli Parlimen Padang Rengas itu lagi, tindakan pihak polis juga sama dengan kedudukan bagi Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).
“Kedudukannya sama seperti SPRM, jika tiada aduan, maka tiada sebarang siasatan akan dijalankan terhadap pendedahan yang dilaporkan,” kata Nazri lagi.
Bekas pegawai kanan PDRM, Ramli Yusuff pada Mac lalu telah mendedahkan terdapatnya hubungan antara Musa, dan kongsi gelap, BK Tan dan Goh Cheng Poh.
Malah, Ramli juga sebelum ini dilaporkan bersedia memberi keterangan jika tribunal ditubuhkan untuk menyiasat Musa dan Abdul Gani Patail.

APAKAH MALAON INI  BOLEH DIPERCAYAI?

3 ulasan:

Stupid University berkata...

Kah! Kah! Kah! Nazri memang bodoh! Jawapan dengan muka selamba macam tu memang akan menaikkan darah rakyat! Kah! Kah! Kah! Memang Nazri terkenal dengan lawak bodoh muka selamba! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

tokoh kongsi gelap???? WTF!

Tanpa Nama berkata...

Pundek NAzri Aziz. Kenapa tiada sisatan rasuah dilakukan terhadap Taib Mahmud bila 3 laporan SPRM dibuat ? ini orang mulut longkang..Kaki auta macam keling..