Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 14 September 2012

LAGI SERANGAN DARI UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION





PANASKAN LAGI SUASANA POLITIK




KOMENTAR TUKAR TIUB

jangan silap faham ini berita baik
dengan berita ini lebih ramai
warga johor akan ingin tahu
warga johor nak tahu apa yang berlaku

kalau tak ada perlawanan maka suasana hambar
bila ada ketegangan maka suasa jadi rancak

serangan saperti ini wajib digalakan
ianya memberi publisiti yang lumyaan
ianya memberi iklan percuma kepada merdeka rakyat

NOTA:
jangan di basuh cat yang disimbah
biarkan sahaja cat cat ini
bertimbun tambah bertepek tepek
ini akan menjadi bahan sejarah

bas ini menjadi bas demokrasi
yang wajib di masukkan ke sekolah gambar


NOTA:
untuk mereka yang tak tahu
apa sekolah gambar wajib rajin membaca
sekolah gambar ialah istailah melayu terhadap muzium

NOTA:
serangan ini juga amat baik
ini pelajaran untuk mereka
yang memiliki dna
united malays national organisation
yang bermimpi-mimpin kerajaan perpaduang

mereka akan terpecil dan dipencilkan


SERANGAN DARI GEROMBOLAN



NOTA:
serangan ini akan memperkuatkan tekad
untuk membasmi dan menghumbankan
united malays national organisation
dari pentas sejarah!


ROMBONGAN SOLAT JUMAAT, BAS MERDEKA RAKYAT DISINBAH CAT MERAH - keadilan daily

TANGKAK 14 September: Bas Jelajah Merdeka Rakyat sekali lagi disimbah cat merah oleh samseng Umno hari ini ketika Datuk Seri Anwar Ibrahim bersama rombongan KEADILAN sedang menunaikan solat Jumaat di Masjid Jamek Tangkak, Johor di sini.

Menurut saksi yang sempat melihat kejadian itu, suspek dipercayai menunggang motosikal bernombor plat MAL 7425.

Saksi segera memanggil polis yang mengawal di luar masjid tersebut.
Ekoran itu, polis bertindak mengejar samseng berkenaan.

Sebelum ini, bas Merdeka Rakyat disimbah cat pada awal pagi Pasar Khadijah, Kelantan manakala di Melaka, menyaksikan samseng Umno menyimbah cat secara terang-terangan pada siang hari.

Dalam jelajah itu – ketika di Kelantan, samseng juga mengganggu tazkirah Datuk Seri Anwar Ibrahim, malah seorang daripada mereka dikatakan membawa kerambit ketika mendekati Ketua Pembangkang itu.










TER NOW ! PESANAN UNTUK SANG SAKA
pesanan masih diterima
sila hubungi radio bangsar
sila hantar email

sahelai sang saka beharga 25rm
termasuk sewa pos










PENGUMUMAN:
sesiapa yang berminat
untuk memesan sang saka
untuk dikibarkan di rumah masing masing
sila hubungi:

radiobangsarutama@gmail.com





9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sape la bangang benor.. lagi buat orang menyampah kat umno..

Polis pon pi tangkap la.. lepas samseng2 ni makin orang caye kerja samseng umno..

Tanpa Nama berkata...

Saya cukup bengang dengan kenyataan Hisapmudeen.....

lebih kurang ginilaa bila i baca media...

{{{dia kata dalam politik ada risiko...kalau dah tau kat johor itu kubu kuat lawan..apsai pi sana... jadi bukan tanggungjawab kerajaan nak pastikan kempen pkr ni ada kawalan}}}...

hoi pak hisapmudeen...lu memnteri untuk semua warganegara laa... tarak kira Bee ENN atau PR...mesti mau jaga keamaanan....

phtui!!!..bodoh punya kera ...otak kat lutut laa...

Tanpa Nama berkata...

Ngam sebulan jadi bas FRU...kahkahka,

Tanpa Nama berkata...

Kerja simbah cat ni bermakna bermulanya Perang Simbah Cat.Ikut kenyataan Hishammudin,dimana kubu kuat lawan kerajaan tak bertanggung-jawab.OK,bermakna di4 buah negeri diperintah PR,rakyat boleh simbah cat kad pejabat-pejabat dan harta UMNO.Ini risiko pembangkang(UMNO/BN) dikubu-kubu PR.

leman sekinchan berkata...

Lama-lama bas putih bertukar warna merah asyik kena simbah cat aje.....ha...ha...ha,tukar le warna lain pula kuning ke,pink (gay) ke baru nampak cantik berwarna warni...ha...ha...ha

man tapai berkata...

Taktik Nazi dalam permainan politik membakar bangunan Reichstag sendiri dah menyalahkan pihak lawan ,mungkin ini salah satu teknik dan helah sama yang dilakunkan puak PKR.Permainan politik untuk menagih simpati...rakyat sudah masak dengan taktik dan putar belit Anuar yang penuh penipuan.....masih ingat racun arsenik dan suntikan HIV suatu ketika dahulu sehingga ramai yang percaya dan bersimpati...tapi sampai sekarang sihat walalfiat sungguh hebat manusia ini tidak mati walaupun diracuni ....musykil

Travis Bickle berkata...

biar depa terus buat sial. kita kumpul semua geram dan kasi keluar!

http://2.bp.blogspot.com/_T5tL_ecnLOA/TThteHCewSI/AAAAAAAABgQ/Lx0U7vsZ3A4/s1600/156581762_28ca7d941e.jpg

Tanpa Nama berkata...

Ini satu lg contoh komen dari sekor kambing!

Tanpa Nama berkata...

Kambing yg sama pun pernah menuduh memfitnah Anwar tumbuk mata sendiri utk dpt simpati... Yee mmg Rakyat x lupa dgn permainan sandiwara ini. Akhirnya kambing tua yg x mampus2 tu terkantoi menipu! Adakah kambing tua tu insaf? Jauh sekali, kerana hati sudah gelap legam.
Sebaliknya, muncul lagi kambing Anak suku sakat abu jahal.. Wei bosan la lu punya skrip fitnah, xde skrip lain ke??