Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 14 September 2012

YANG TINGGAL HANYA KERUSI PLASTIK - SEDIH LAGI MEMILUKAN





NOTA:

akhirnya ialah yang akan terjadi
akhirnya yang tinggal hanya kerusi
akhirnya orang kampong tak peduli
akhirnya jkk shiok sendiri
akhinnya gerombiolan tinggal telo dan pili

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


sedih amat menyedihkan
sedih amat memilukan
guna ancaman
guna kuasa

tapi orang kampong tak ambil pot
inilah dia parti hidup melayu
inilah dia parti ketuanan melayu
sudah tak ada sesipa yang bertuankan mereka
kah kah kah





TER NOW ! PESANAN UNTUK SANG SAKA
pesanan masih diterima
sila hubungi radio bangsar
sila hantar email

sahelai sang saka beharga 25rm
termasuk sewa pos













PENGUMUMAN:
sesiapa yang berminat
untuk memesan sang saka
untuk dikibarkan di rumah masing masing
sila hubungi:

radiobangsarutama@gmail.com




4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kwang kwang...kah kah kah..kosi pun bosan dgr sakit telinga daaa..mangkok jkkk ni,klu ye pun nk buat ceramah buat ari lain la dh th org kg sokong pas yg ko xsedor lg wat pe..tdo lg la..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah

niat nak lawan nak tunjuk kat lawan sape banyak sokongan sekali kerusi ngan meja je da sokong.. baik wat debat je masuk ceramah parti lawan kan kan kan.. :D

Khun Pana aka johanssm berkata...

Jual obat di kaki lima Chow Kit ada lebeh ramai yang sudi dengar.

HANYA HANTU HADIR CERAMAH UMNO berkata...

Lu salah lah Tukar Tiub.

Lu tak nampak ada banyak hantu-hantu yang hadir kat ceramah UMNO ini.

Ada hantu Pontianak, ada hantu kopek lanjut, ada hantu pisang, ada hantu kuntilanak, ada hantu buluh betung, ada hantu raya.

KAH KAH KAH