Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 22 September 2012

SATU LAGI PERCUBAAN UNTUK MENIPU ORANG MELAYU




HALAU ORANG MELAYU PANTAI DALAM TANAH UNTUK CUKONG

KOMENTAR TUKAR TIUB

apa gunanya melayu dominan
selama 54 tahun 
united malays national organisation berkuasa
tanah orang kampong tergadai
kg berenbang tergadai
kg kerinchi tergadai
kg abdulalh hukum jadi mid valley
kg pantai dalam jadi tempat kondo kaya
kg chu badak
kg banda dalam
kg bagan lalang
kg baru
kg pandan
sedang dirancang untuk di rembat

22,000 hektar tanah orang melayu
akan dirembat untuk china taiwan
32,000 orang melayu akan merempat

dominan nak buat apa
dominan nak tipu melayu

HABIS RUNTUH RUMAH MELAYU

NOTA:
sila cuba cara baru untuk menipu
teknik lama takutkan melayu:

geromboan
takutkan orang melayu dengan cerita
kalau united malays national organisation
kalah dalam pilihan raya
china akan berkuasa
china ambil alih

woit... viincet tan itu melayu ke?
yeoh teion ley itu melayu ke?
lim goh tong itu melayu ke?
anandan krishanan itu melayu ke?
robert kouk itu melayu ke?
tony fanandez itu melayu ke?

kah kah kah

MELAYU DOMINAN JIKA UMNO KUAT - meloya

 .
TEMERLOH 21 Sept. - Orang Melayu akan kekal dominan dalam pemerintahan negara ini sekiranya UMNO terus mampu menjadi sebuah parti yang kuat dan disegani.

Adnan Yaakob berkata, perkembangan yang berlaku kebelakangan ini jelas menunjukkan hanya UMNO yang boleh diharap bagi menjaga kepentingan orang Melayu dan kesucian agama Islam termasuk kedaulatan institusi raja-raja Melayu.

''Orang Melayu perlu berpegang pada teras perjuangan UMNO yang mengajak semua pihak bersatu padu, bermuafakat dengan meletakkan kepentingan bangsa, agama dan negara pada kedudukan teratas," katanya.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH  KAH KAH

woit...INI PERCUBAAN TERAKHIR UNTUK TIPU MELAYU.... kah kah kah..

kah kah kah...SELAMA 54 TAHUN KERJA GEROMBOLAN MENIPU... kah kah kah..

kah kah akh... SEKARANG SEMUA SUDAH  KANTOI.... TERBONGGENG.... kah kah kah...

kah ah kah....ORANG MELAYU TAK MAHU LAGI KENA TIPU.... kah kah kah....

kah kah kah...GEROMBOLAN SEDANG TERDESAK.... kah kah kah..

kah kah kah... GEROMBOLAN NYAWA NYAWA IKAN.... kah kah kah

NOTA:
mari kita semua
bagi terajang terakhir
untuk gerombolan

6 ulasan:

average joe berkata...

sekiranya UMNO terus mampu menjadi sebuah parti yang kuat dan disegani

ha, itulah masalah kera UMNgOk nih, "sekiranya" je, sedangkan hakikatnya sekarang UMNgOk bukanlah parti yg kuat dan bukan pulak parti yg disegani - well, sebenarnya separuh dari makna "disegani" tu ada betul la, cuma disegani yg membawa maksud kita orang2 melayu teramatsangat ramai segan tengok bahlul-UMNgOk yg mengaku melayu mengaku islam tapi tatalaku tak serupa melayu, tatatertib tak serupa islam, kami segan kat org bukanmelayu dan org bukanislam, bagi jatuh nama melayu buruk nama islam je bahlul-UMNgOk bikin!

denan, denan, mu jangang nok kelentong denang oi! orang2 melayu bijakpandai tak macam hang!

-average joe-
klakka-la.blogspot: LET'S LEARN AND UNDERSTAND: Edit YOUR Photo (MARI BELAJAR DAN MEMAHAMI: Edit Foto ANDA)

Tanpa Nama berkata...

Cukup..cukup sudah..sampai di sini sajala..Umno..ckp ketuanan Melayulah...parti Melayulah..nak jaga bangsa dan agamalah..Pirah mabuk.!!!ni sbnrnya parti ketuanan rasuah..jaga temolok kroni..brape bnyk tanah melayu tergadai..tngk bersamamu tv3 suku pun dah tahu...siape miskin..kasi lan chowwwww skit sama Umno...wakakaakkakak

Sudin berkata...

Ha...!elok le tu.
Udah jadi parti segan...
Segan nak bagi tau, Umno adalah sebuah parti HARAM....!!!!!
Mana pukimak ROS...?????
Mana SSM,SPM,MCE,MCMC,LCE,HSC,STP....?????????????
Kenapa menggunakan UMNO..???
Bukankah sepatutnya UMNO(B)....????
(B)mewakili Barua orang putih...
(B)mewakili Barua cina MCA....
(B)mewakili Barua ratu British...

Pegi mampus dengan UMNO......!!!!!
Selagi tak diterajang UMNO(B)ni....selagi itu melayu jadi bodoh dan tengin...!!!
Bulatkan tekad UMNO(B)/BN wajib dihapuskan.....!!!!

Tanpa Nama berkata...

Selalu pak pak felda mak mak kat kampung tu kena di takutkn oleh tok tok ketua kampung...oleh org org bepengaruh....jgn undi pr...nanti kalau bkn umdoh yg pegang kerajaan kite org melayu kena pijak....nk sembahyang pun xboleh....pm nanti bangsa asing....lg mati kite...tp alangkah besar kemaluannya bile dh pilih umdoh...umdoh yg jual semua pd org. ...penuh tembolok umdoh sendiri hahaha...sorry bn this is time for u to go....hahaha

Tanpa Nama berkata...

Saheh! Melayu akan dominan di bawah BN! Melayu akan kekal dominan sebagai kaum termiskin, tertinggal, tertipu, tergadai!

Tanpa Nama berkata...

Tak baik korang..dah member tu tengah nazak.dipimpimpimpim pulak oleh naji b razak.haari hari gaul rojak.papdom rosmah mesti di kocak.tak pernah miss mesti di ancak..melayu semua sudah berganjak.dari terus menjadi botak.cekow cekow ah cekow cekow ih..ha ha ha hi hi hi..hilang gigi tinggal gusi.NAZIB RAZAK MUST GO.GO WHERE..? DO YOU THINK I CARE SAH...