Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 25 September 2012

TIMBALAN MENTERI HINA LAGU NEGARA KU




MENTERI PUNDEK PUNDEK  PUNDEK HINA RAJA RAJA MELAYU
hina lagu negara ku aialah satu penghinaan
ini sama saperti filem hina nabi
 "Guna rentak Gangnam Style dekati orang muda'

 
Kerajaan perlu menggunakan elemen budaya popular seperti tarian 'Gangnam Style' dan lagu 'Kolaveri' untuk mendekati orang muda, kata Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri SK Devamany.

"Gangnam dan Kolaveri ini lebih popular dari lagu Negaraku.

"Itu sebabnya lagu 1M4U mempunyai rentak yang tersendiri," kata Devamany.

Rentak yang unik itu diharapkan membantu kerajaan mendekati orang muda yang didakwa jauh daripada perhatian masyarakat.



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit.... MANA DIA NGO MELAYU.... kah kah kah....

kah kah kah...MANA DIA PEJUANG ISLAM.... kah kah kah..

kah kah kah... MENTERAI KERAJAAN KATA LAGU  NEGARA KU TAK POLULAR... kah kah kah..

kah kah kah...INI HINA MELAYU.... kah kah kah..

kah kah kah...INI HINA RAK RAJA MELAYU.... kah kah kah..

kah kah kah...RAJA RAJA MELAYU PEMEGANG AGAMA ISLAM.... kah kah kah..

kah kah kah...MAKNA NYA MENTERI INI HINA ISLAM....m kah kah ka...

kah kah kah...BUAT LAPORAN POLIS.... kah kah kah..

kah kah kah...TAK KAN MELAYU TAK ADA TELOOOO.... kah kah kah...

kah kah kah...INI MENGANCAM KESELAMATAN NEGARA.... kah kah ka..

kah kah kah...KENYATAAN INI MENGONCANG AKIDAH ORANG ISLAM.... kah kah kah..

kah kah kah...INI SAMA MACAM FILEM HINA NABI....m kah kah kah


NOTA:
adakah timbalan menteri ini
juga dibayar oleh soros?

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

GangNam style ni ikut musim sama macam esereje dulu.. :) So Nampaknye lagu negaraku kena ubah ikut porpular la.. ngan kata lain tiru rentak porpular macam tu?

masa rock porpular rentak rock
masa dangdut porpular pakai rentak dangdut..
masa nasyid porpular ikut rentak nasyid..

Kah kah kah.. ini lebih kurang macam Rais Yatim yang memperkenal tema merdeka berubah setiap hari hahahaha..

Tanpa Nama berkata...

tuan tt
jangan kecil hati,najib dan ngo melayu tak kan berani buat apa2,tak caya tunggu apa sipenggoyang punggung akan buat,bekas perajurit melyu,kalu dengan ambiga dia berani sebab kawan tu perempuan,yang ni mat balak hitam.kalu dia berani goyangkan balaknya biarkan balak bertemu balak pulak,kita tengok nanti,,,,
tru

Tanpa Nama berkata...

Oppa Indian Style
kah......kah,..............kah....

http://www.youtube.com/watch?v=YyP9ml0jROM

Tanpa Nama berkata...

Kalau gangbang style tak leh ke bro? Yang ni aku rasa tak ada musim. Best all the time

kampong lad berkata...

kalau depa diam maknanya depa mengaku yg lagu tu telah diciplak.

Tanpa Nama berkata...

Aku dah naik menyampah gangnam style nih.. jangan la buat lagu negaraku macam lagu lawak bodoh ni..