Isnin, 8 Oktober 2012

PEMANDU TEKSI DI SERANG - NAJIB DI SABOTAJ






REPUTASI PEMANDU TEKSI KL TERBURUK DI DUNIA  -mStar
KUALA LUMPUR: Hanya mengunakan beg selimpang, beg kamera kosong di leher dan mengenakan seluar longgar saya berlagak untuk menjadi sebahagian pelancong Mat Salleh.

 TEKSI BERDEMO MINGGU LALU


Dilahirkan dalam keturunan campuran British Cina Malaysia, saya ditugaskan untuk "menyamar" sebagai pelancong yang menggunakan perkhidmatan teksi di Kuala Lumpur, yang dikatakan mempunyai reputasi pemandu teksi paling teruk di dunia, menurut LondonCabs.co.uk.


Laman web popular TripAdvisor juga memberi amaran kepada pelancong agar berwaspada dengan pemandu teksi di KL yang "enggan menggunakan meter".

Memetik laporan TripAdvisor "umumnya ia seperti serupa dengan rompakan di siang hari, dan apabila tawar-menawar berlaku, ia dibalas dengan isyarat yang kasar atau bahasa kesat ...".

Pada Virtualtourist.com pula, pengunjung mencatatkan: "Saya telah mengembara ke serata dunia, saya boleh memberitahu anda pemandu teksi di KL adalah yang palimg buruk yang pernah ditemui."

Sementara itu antara reaksi menjawab: "Setuju!Mereka memang terkenal di seluruh dunia untuk menipu pelanggan ! "

Jadi dengan menyamar sebagai pelancong, saya dapat belajar bahawa apabila anda seperti hilang arah dan akan mendapat "kawan" dalam tempoh yang singkat di Jalan Bukit Bintang.

GENG MUHYIDDIN BERSEDIA


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..... SIAPA SABOTAJ NAJIB?.... kah kah kah..

kah kah kah...NAJIB DAH  BUAT ELOK ELOK  DENGAN PEMANDU TEKSI... kah kah kah..

woit... NAJIB KAUTIM DENGAN  IDRIS JALA... kah kah kah

kah kah kah...IDRIS JALA SETUJU BERI  4 TAYAR PADA PEMANDU TEKSI... kah kah kah..

dah dah vbah... KEMUDIAN  BAGI SUBSIDI MINYAK.... kah kah kah..

woit... MENGAPA SERANG PEMANDU TEKSI.... kah kah kah..

kah kah kah..KENAPA SEKARANG PEMANDU TEKSI DI HINA... kah kah kah

kah kah kah.... INI MESTI KERJA GENG MUHYIDDIN.... kah kah kah..

kah kah akh.... GENG MUHYIDDIN SABOTAJ NAJIB.... kah kah kah

NOTA:
tak caya
cuba tengok muhyiidin
tak ada pun beri komen
tentang hal teksi
kah kah kah
BERHIMPUN MENUNTUT JANJI BERSIH STADIUM KELANA JAYA
13 OKTOBER 2012
JAM 4:00 PETANG
KALAU TIDAK DI TUNAIKAN PRU13
ADALAH TIPU

3 ulasan:

Pro_Pembaharuan berkata...

padan muka je kat pemandu teksi... ari tu masa bersih 3.0, diorang2 ni gak yg komplen2 masuk tv... sekarang pegi mampus sama diorang!

average joe berkata...

tt, aku tak pecaye.
aku x pikir moohideen yg tikambelakang bos dlm isu ni. aku tak pikir moohideen ni begitu bijak nak atur konspirasi mega melibatkan beberapa badan luarnegara yg disenaraikan dlm laporan star. bukankah kau sendiri mengutuk moohideen ni sembab dan banyak daging muka yg menyekat perjalanan otak dia? belanja pun mahal, nak sorong kat lebih dari 1 laman web luarnegara tu. mana moohideen korek fulus nak upah? moohideen takpernah pun digembur atau digempur sebagai memiliki duit dan harta juta2, takmacam taib sekeluarga, musa, dokter tempe, mahupun mamak anakberanak!
jadi aku tak pecaye ini tindakhelah moohideen.
sebaliknya aku lebih cenderung utk nak pecaye taknak pecaye dgn apa yg pernah dirumuskan oleh si-mamak bukan cendikiawan:
"matalebam tumbuksendiri"
aku pecaye ini keje towkey2 teksi sendiri, depa saje timbulkan isu ni, keluar duit dari poket depa sendiri upah laman2 web luarnegara tulis kritikan dan kunun2 buat survey utk ranking buruk, dan sebagai tindakbalas, pemandu2 (penyewa) teksi buat piket, yg mana pula akan mendapat tindakbalas hj najib (yg diumumkan sebagai lemah oleh si-mamak) yg akan bagi pulak sebelum pru13 ni semua teksi2 tukar enjin baru percuma!

-average joe-
klakka-la.blogspot: TANYALAH USTAZ, EH HAKIM

Tanpa Nama berkata...

teksi kl selalu buat masalah.kami pemandu teksi penang kena tempias.menyusahkan kami saja.kebanyakan pemandu teksi penang adalah penyokong pr.kecuali teksi no HP1558 & HP 1823 ahli perkasa.