Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 9 Oktober 2012

PERSOALAN BESAR UNTUK KURUN INI



KESAH TIGA AWEK CUN

persoalan ialah:
siapa awek awek ini?
apakah awek awek ini akan datang ke bersih rocks?

jika awek awek ini membaca tt
atau kenalan awek awek ini membaca tt
sila sampaikan jemputan untuk awek awek ini
sila datang ke stadium kelana jaya
sabtu 13 oktober 2012 jam 4 petang

hanya awek cun merubah hidup!


LAGENDA TIGA AWEK CUN 

9 ulasan:

awek cun berkata...

sorry darling tt,
I tak dapat datang, berada di luar kawasan.

kah kah kah

Syah Dunia berkata...

mmg mengubah semangat ni..kalau kna tngkap dpn polis masa demo tapi ternampak awek ni sdg2 melambai2 kat aku...mmg aku ultramankan polis2 ni...haha.

Waris berkata...

Selera lu boleh tahan tajam jugak bro sejak banyak duit ni

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

TT bukan gay ka?

Tanpa Nama berkata...

Lu dah tua TT. Lu tak boleh pulun semua. Gua kasi chan lu pilih sorang. Lepas tu gua tangkap satu.

maddoh berkata...

haish, lu jangan tuduh sembarangan mat, t.t menyayangi diri sendiri lah... lalalalala.. sabun di bilik mandi.. sabunnnnn. sabunnnn....

maddoh berkata...

haish mat lu nih taktaw ka.. t.t menyayangi diri sendiri.. sabunnnn dibilik mandiiii.. sabunnnnn.

GEMBIRA berkata...

http://1.bp.blogspot.com/-cL3O9w0d5tA/UB_Gp4GVblI/AAAAAAAAA0Y/YakZT3j8cZg/s1600/botolbesar.jpg

gambar anak raja ketua agama negara bangsa pergi mampos sama hasan akidah.

Tanpa Nama berkata...

sat...

berita baru masuk nih...

'I akan sampai...wajib...'

kata awek tu...

hahahaha