Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 25 November 2012

LAWAK PETANG AHAD - MAT MONGOL BERFATWA PULAK




BILA MAT MONGOL CAKAP HAL ISLAM
IBRAHIM ALI NAIK BASIKAL

Najib minta Umno teladani perang Badar, Uhud

 Najib Razak berkata patuh kepada disiplin organisasi merupakan antara penentu kemenangan Umno dan BN walaupun parti itu kini bertambah kukuh dan mantap untuk berdepan pilihan raya umum yang akan datang.

Najib, yang juga Presiden Umno berkata walaupun mempunyai bilangan anggota yang ramai, Umno, sebagai parti tunjang Melayu bakal tewas jika anggotanya tidak memiliki disiplin organisasi yang mantap.
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... PERANG BADAR NI APA?.... kah kah kah..

kah kah kah.. BADAR NI SAMA MACAM BADAK ROSMAH KE?.... kah kah kah...

kah kah kah... UHUD NI APA?.... kah kah kah...

kah kah kah... INI ALBUM TERBARU ZIANA ZAIN KE?.... kah kah kah..

woit.. BILA MAT MONGOL CAKAP HAL ISLAM... BABI AKAN TERBANG.... kah kah kah..

kah kah kah...BILA MAT MONGOL KELUAR FATWA.... ALTANTUYA HIDUP KEMBALI... kah kah kah....



BILA MAT MONGOL
 CAKAP HAL ISLAM
SATU JUTA 
RAKYAT TURUN BERDEMO


13 ulasan:

hanz azdi berkata...

ho ho ho .. when pigs fly? Sah sah haram jadi punya!

Perang Badak Rosmah berkata...

Berperang adalah budaya orang Arab yang tidak bertamadun dan ganas. Ianya tidak sesuai untuk orang Melayu yang cintakan keamanan.

Berdemo adalah budaya orang Melayu yang cintakan keamanan.

Mari kita semua kejalan raya berdemo!

didi kota belud berkata...

ENGKORANG DISIPLIN KER,TERTIB KER,LIGAT KER,CERDIK KER....KALAU DAH JODOH..KALAHLAH JUGA....KAKAKAKAKAKAK

imam sambilan berkata...

Bro TT, ini fakwa cari makan dari najibs. Boleh dengar tak boleh percaya.

Tanpa Nama berkata...

Kalu perang mat mongol,mestila kna pakai C4! Hahahahah..badar/uhud kunun,piiirrrraaahhhh!

Tanpa Nama berkata...

Thats why u r one heck of a stupid old man with danggling bollocks who should only keep ur filthy mouth just talking some stupid communism theory, u bloody nincompoop!!!

How many time have we told you , when u one to whack bn or anybody just whack them but dont use word of islam to make joke..how dare have the first 2 sentence of ur stupid essay equating badar and uhud as u have done?? Banggang tok nenek hang!!

Thats why we have kept telling u many times but u never listen, the next time we see u in public and u dare to talk abt islam and make joke out of it ,u gonna get ur nose and teeth kicked in with Dr Martin boots.

Aku boleh tulih dalam bahasa melayu tapi nanti banyak pula carut kan keluak..nak cakap mak bapa hang tak ajak hang pun tak betoi , bodoh sembab.

Stop saying anaything about Islam when u wanna make joke..stick to ur stupid negori pelek is enough..lawak hang lawak bodoh..sama waktu macam lawak lawak maharaja lawak..lawak benggong!!

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 26 November 2012 1:39 PG

English pun hampehhhh...Elok lah juga awak tak tulis bahasa melayu, kalau tidak lagi carca-marba tonggang langgang dibuatnya macam bahasa rojak cendol mamak pandy kutty.....

Tanpa Nama berkata...

Tanpa nama 26 November 2012 1:39 PG diatas,

Apsal sensitive sangat, tulah pasal Rasulullah SAW bersabda bahawa 89.7% (72/73) umatnya masuk neraka - sikit2 nak mengamuk, sikit2 nak berperang macam org2 yg tidak bertamadun.

Org2 yg berilmu ("Alim") tentu berfikir, 'kalau musuh kita ada senapang buat apa kita lawan dgn mercun'

~ Lebih berkesan sekiranya kita memenangi fikiran mereka daripada memenangkan ego kita. ~

Penyembah Batu Hitam berkata...

Tanpa Nama yang berkata pada 26 November 2012 1:39 PG yang mengancam Hishamuddin Rais dengan kasut Dr. Martin tu adalah seorang tidak bertamadun yang pantang dikritik macam Rajah Gopal. Bila dikritik mulalah nak mengamok, nak pukul orang, nak bunuh orang.

Ramai orang Melayu yang dulunya bersopan santun sekarang telah menjadi rosak dan menjadi ganas akibat brainwash oleh Penjual Agama yang membawa balik budaya ganas dan budaya samseng dari Pakistan dan Arab Saudi.

Bila orang Arab menjadikan rumah Siti Khadijah (r.a.) tandas awam untuk berak cirit birit, kamu tak nak mengamok. Tetapi apabila Hishamuddin Rais cakap pasal Badr, kamu ugut nak pukul dan cederakan dia.

Melayu sekarang ramai yang jadi bodoh. Tengok perkataan Arab terus ingatkan perkataan itu adalah perkataan yang suci yang tidak boleh dipermainkan atau dibuat lawak. Badr dan Uhud adalah nama tempat, bukannya nama Nabi atau nama Tuhan. Jadi tidak salah jika Hishamuddin nak mengejek Mat Mongol yang cuba menyamakan dirinya dengan Nabi bila dia menyamakan perjuangan UMNO dengan perang Badr dan Uhud. Kalau kamu nak marah, marahkan Najib yang menaikkan tarafnya dengan taraf Nabi dan para sahabat.

Berhenti menyembah orang Arab!!! Arab hanyalah satu bangsa dan bahasa macam bahasa Melayu, Inggeris, Tamil, Perancis, dan lain lain. Kalau kamu marahkan aku kerana menyamakan bahasa Arab dengan bahasa Melayu dan Inggeris, kenapa kamu tulis dalam bahasa Inggeris? Kenapa kamu lebih fasih berbahasa Inggeris daripada bahasa Arab? Itu menunjukkan kamu lebih mementingkan bahasa Inggeris daripada bahasa Arab. Jadi bila orang gunakan nama kota di Arab Saudi untuk mentertawakan Najib, janganlah kamu marah sebab kamu tu sebenarnya jahil bila cakap pasal agama Islam.

KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

Anon 6:42 and 7:39...bloody shut up..this has got nothing to do with the 2 of you idiots!

Do you both even undertsand what Im trying to say? Kalau tak tau dok diam pi makan nasi lemak belacan hangpa.

Tunggang langgang apa...if I start writing in cambridge english, you will be referring to your bloody dictionary bleething in sweat , constipating in your underwear...

If you have no jealousy towards Islam, just shut up..keep out of the ring , this is between me and this bahlool communist...

Time and again I mentioned, leave Islam out whenever you wanna make joke...

I think my writing has had some effect, there were no mention of Islam in derogatory ( hang faham dak perkataan ini, budak kecik!!) term in today's writing....

Make sure it stays that way...remember Dr Martin Boots...

antahberantah berkata...

Dia tak faham apa yang dia cakap..sebab buta sejarah Islam...konon nak kaitkan perjuangan umngok dengan perjuangan zaman Rasulullah..piiiirrrraaaah.Nak tunjuk hebat...najis mughalazah pun tak tahu kantoi sungguh pieem nih!!! Sifat orang yf tak dak maruah.

altantunya sharibu berkata...

berlagak sgt mamat dr mantin tu...ada hati nak pukul org..cakap b.i cam org bodoh tunggang langgang..cakap pasal uhud ngan badar pun nak marah ker?bodoh tak bleh di ajar ko ni...kepada bro isham teruskan perjuangan.

Tanpa Nama berkata...

whoahhh!!! pic babi terbang!!! rare la!!! ouh! org diatas yg melalak tu apsal? meroyan? UMNO sgt dah ke? ke dah islam sgt? sampai type pun in B.I.. nape tak type in JAWI je senang! baru wa respect!! sikit punya bab islam dah melalak sampai type in B.I ye... betul2 hardcore arthodok mamat tu!! kelakar! mari kita gelakkan sama dia..kahkahkahkahkah