Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 26 November 2012

PROJEK MEMBODOHKAN MELAYU DITERUSKAN LAGI









DEMO AHAD KELMARIN

KUALA LUMPUR 25 Nov. - Himpunan Hijau membantah operasi kilang Lynas di Gebeng, Pahang yang disertai kira-kira 2,000 orang di sekitar Dataran Merdeka di sini menyebabkan kesesakan trafik melampau selain...


kah kah kah... WOIT... KENAPA BANGANG SANGAT.... kah kah kah...

kah kah kah...KALAU MACAM INI IMEJ NEGARA BURUK TIAP HARI.... kah kah kah..

kah kah kah....KERANA HARI HARI ADA  TRAFIK JAM.... kah kah kah..

kah kah kah... KETUANAN MELAYU  BANGANG.... kah kah kah..

kah kah kah... AKBHAR MELAYU JADIKAN MELAYU BANGANG...kah kah kah...

woit.... CUKUPLAAA.... HENTIKAN KERJA MEMBODOHKAN ORANG MELAYU... kah kah kah


HIMPUANAN SATU JUTA 
SIAPA YANG KAN MALU


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Waktu pagi aku dengar radio info trafik mula jam 7.30pagi semua jalan kat kuala lumpur dah mula sesak kecuali hari ahad yg tak seberapa sesak.kalau nak salahkan kumpulan hijau tu tak logik betul dia orang jalan kaki bukan naik kenderaan.kalau rosmah ikut sama jalan dari kuantan ke kuala lumpur tentu dah slim macam ziana....

didi kota belud berkata...

2000 jer ke....??? bukan 364 orang jer ker.?...siapalah cikgu matematik meke ni....patutlah U kat malaysia tak masuk ranking....baik dengar lagu KECIK KECIK LEMBU JAGA.......SEBAB MEDIA PELACUR PENIPU....BENCI MAK...?!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

pelik. himpun sebab nak selamatkan dunia pun kata burukkan imej negara? at least benda ni orang luar nampak jugak la orang Malaysia sayangkan persekitaran.

Tanpa Nama berkata...

benci I, ngada2 jadi nyah!!!

Tanpa Nama berkata...

apa bodoh punya surat khabar dalam negara m'sia nie!!! sapa pengarahnya nie!!! kasi buang la!! jadi pengarah pun bodoh!!! dah la isi kandungan surat khabar sekarang tak berfaedah untuk minda!! buat ramai rakyat jadi bodoh!!!

DIDI KOTA BELUD berkata...

AUUUUUUUU 216...KANNNNNNNNNNNNN...BENCI BEND..THE END...KANNNNNNNN