Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 1 November 2012

OH! MALAYSIA KU !




CUBA TEKA APA DALAM OTAK ORANG YANG BERDIRI DI ATAS JAMBANTAN
1 - - mamat dari tow truck    "... cilaka punya aksident macam mana nak tarik..."

2   - mamat pakai keyatap     "... ni mesti maabuk ni.... "

3   - mamat dengan kamera   " ....bestnya....dapat masuk fb ... lepas tu youtube...."

4  - mamat dengan handpone  "....shit.... line tak ada laaa...."

yang laian lain lain melihat pasti inilah yang dibual...

 "..... berapa number kereta nii... laaa tak nampaklaa...kau nampak ke.. kedai magnum jauh ke dari sini...."

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

NOTA:
tukar tiub mengucapkan takziah
kepada  pemandu yang gugur
semoga rohnya bersama ditempat
yang nyaman dan idah


Anggota penyelamat menaikkan sebuah kereta yang 
terjunam ke dalam laut di Jambatan Pulau Pinang di George 
Town, Khamis. Kejadian itu mengakibatkan pemandu kereta 
itu meninggal dunia akibat tersepit dalam kenderaan 
tersebut. Kereta tersebut dipercayai dipandu dari arah 
Butterworth ke George Town terbabas lalu melanggar 
tembok Jambatan Pulau Pinang dan terjunam ke dalam laut 
dalam kejadian awal pagi Khamis. --fotoTIEWNAMA


RADIO BANGSAR UTAMA

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

'ini musti salah guan eng ni' kata mamak pukimak kepada anggota pukimaknya yang lain

Tanpa Nama berkata...

bab2 mati, kemalangan mcm ni pun korg nak kutuk jadikan bahan politik..bodoh sangat dah korang ni...

Tanpa Nama berkata...

Ni mesti sebab guan eng tak mau pasang AES