Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 13 Disember 2012

APABILA 2000 TURUN BERDEMO - TERUS SEMUA KES SELESAI - KALAU SATU JUTA?




 TEBUKTI DEMO MEMBAWA KEJAYAAN
TERBUKYI DEMO ADALAH BAIK
TERBUKTI DEMO BERJAYA
KOMENTAR TUKAR TIUB
sila baca beeita ini betul betul
tahukah apa makna berita ini?

berita ini amat penting untuk difahami
berita ini adalah tanda sejarah

berita ini membuktikan jika kita berdemo
jika kita turun ke jalan raya
maka hasilnya ialah kejayaan

JUSTERU
kita wajib ambil iktibar dari 
apa yang berlaku kelmarin

pada 12 januari nanti
kita tuntut pilihan raya adil bebas
kita tuntut tutup lynas
kit tuntut bebaskan tanhan politik
dan dan dan

kalau satu juta dijalan raya
pasti kita akan berjaya




Duduk Bantah berjaya tekan Putrajaya selesai isu kerakyatan

(Oleh Sidiqin Omar)
PUTRAJAYA 12 Dis: Perhimpunan rakyat hari ini berjaya menekan Kerajaan Pusat supaya segera bertindak menyelesaikan masalah kerakyatan yang membelenggu 300,000 warganegara Malaysia.
Ia berikutan tekanan 2,000 rakyat bersama pemimpin Pakatan Rakyat Duduk Bantah di depan bangunan Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) bermula pagi tadi, menuntut BN memberi kerakyatan kepada mereka yang berkenaan.
Ekoran desakan itu, JPN membuka kaunter pendaftaran IC kepada seluruh peserta perhimpunan.
Sebelum itu, hanya beberapa orang dari mereka dibenar masuk ke bangunan tersebut bertemu dengan wakil jabatan berkenaan untuk sesi perbincangan.
Menurut penganjur perhimpunan yang juga Naib Presiden KEADILAN, N Surendran, meja dan kerusi disusun sukarelawan KEADILAN di depan pintu masuk bangunan itu.



--------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

takut undi india lari la tu...

Tanpa Nama berkata...

1. Sapa tak ada ic biru, boleh pergi lagi. Misti dapat punyer.

2. Tapi kena hati-hati sikit, takut mat bangla, mat indon, mat mynmar dan mat kerala ambik kesempatan pulak.

DIDI KOTA BELUD berkata...

ah ahhlah..berkesanlah cara ni...ahhhh...cuba kita demo depan putrajaya holding pulak...kita mintalah harga rumah di putrajaya tu sama macam harga rumah di KEDAH....agak agak dapat tak....??...hehehehehe..bukan apa senang sikit kita nak kumpul kalau rosmah buat hal...dekat jeeee rumah nya kan....kannnnnn...

Tanpa Nama berkata...

tt, knp ko sokong kerja jpn ni? kan depa dah bagi ic kat ramai bangla, myanmar, indon???
ish... ish... ish...

Tanpa Nama berkata...

india demoa, dapat itu..
cina demo, dapat ini..
melayu demo, dapat apa?

ini menunjukkan melayu adalah bangsa terkutuk sekali di mata gerombolan..