Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 13 Disember 2012

ORANG RAMAI TAK TAKUT KERAJAAN DUA LAKI BINI




ORANG RAMAI SUDAH TAK TAKUT
GERTAK NAK POTONG TELINGA 
TAK ADA SAPA YANG TAKUT
SEMUA SUDAH BERANI
SEMUA MAHU JATUHKAN KERJAAAN
JANJI POTONG TELINGA

 MB Pahang Beri Amaran Kepada Petani Haram

Beliau berkata kerajaan negeri masih belum mengambil langkah yang tegas namun para petani tidak harus melihat mereka lemah.
"Saya harap orang ramai perlu percaya kerajaan tidak takut untuk mengambil tindakan terhadap peladang haram. Kami sebenarnya sangat sensitif terhadap keperluan orang ramai dan kami tahu kebanyakan para petani menjadikan aktiviti ini sebagai punca pendapatan mereka.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...HUKUMAM BERAT MACAM MANA?..... kah kah kah...

kah kah kah...NAK POTONG TELINGA RAKYAT?.... kah kah kah....

kah kah kah... SESUDAH BERSIH 2 DAN BERSIH 3... RAKYAT TAK TAKUT.... kah kah kah..

kah kah kah... GERTAK LAAA APA APA PUN.... SEMUA TAK TAKUT...kah kah kah

woit... SEMUA ORANG TAHU ..KEAJAAAN  SUDAH  LEMAH.... kah kah kah...

kah kah kah... 2000 INDIA DATANG SERBU PUTRA JAYA ... SEMUA DAPAT KP BARU....kah kah kah..

kah kah kah....KALAU  ORANG INDIA MINTA APA APA ... SEMUA DAPAT.... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU ORANG CHINA MINTA ... SEMUA DAPAT... kah kah akh...

kah kah kah... KERANA KERJAAN LEMAH  RAKYAT DAPAT BRIM.... kah kah ka..





-----

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...


Yea kerajaan sangup tambah dan tangung hutang nak bagi BR1M.. :P


albert magic berkata...

hai denan, kakitangan pejabat tanah dan penguatkuasanya di cameron highlands tu tak buat kerja ke sehingga ada pengusaha ladang haram, betul betul haramjadah punya kakitangan menghabiskan duit bayar gaji dia orang aja, yab mb kena buang lah mereka tu atau pun dilapurkan ke sprm baru orang percaya cakap mb.

Tanpa Nama berkata...

Ceh!! dah 5o tahun lebih memerintah, dah habis gondol cameron highlands, dah naik mencanak suhu cameron highlands - baru nak gertak?

Ni lanchowww ke apa ni??

DIDI KOTA BHARU,SEPUPU DIDI KOTA BELUD berkata...

hahahaahaa...mat telinga mengertak...hahahahaha...keluar minyak puki mak....benci tul ngan adnan ni...ihhh...banyak nya minyak....nanti ko nan...aku sapu minyak puki ni kat muke ko,,,biar melarat resdung ko.....hahahahhahaha...denan nak gertak malaysia...hahahhahahaha..... pui....muka cam kertas pasir....

DIDI KOTA BHARU,SEPUPU DIDI KOTA BELUD berkata...

kalau confirm denan telinga gertak ni terjun sungai pahang..aku panggil bomoh buaya kat serawak tu panggil semua buaya sungai pahang tu timbul...bila timbul je aku nak pesanlah kalau dizinkan oleh bomoh sarawak turr...pesan aku kat buaya buaya pahang tu...." JANGAN KASIH TINGGAL SATU CEBIS PUN....." HEHEHEHEHEHEHEHE